CES 2021 blir digital tillställning

Permalänk
Melding Plague

CES 2021 blir digital tillställning

SweClockers kommer inte att inviga hårdvaruåret 2021 direkt från Las Vegas och CES, eftersom att den fysiska mässan ställs in.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trist att årets "Hemma hos"-avsnitt från Las Vegas uteblir. Kan ni inte åka jorden runt och recensera hotellrum istället för att besöka tråkiga mässor?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av Bakgrund:

Trist att årets "Hemma hos"-avsnitt från Las Vegas uteblir. Kan ni inte åka jorden runt och recensera hotellrum istället för att besöka tråkiga mässor?

I brist på hotellbesök finns en tråd full med "Hemma hos" från medlemmarna! Väl värd att spana in

SweClockers extrakanal finns också en gedigen samling värd att köra i repris. Hannover-materialet från 2012 är guld

Permalänk
Medlem

@JonasT får fira nyår för första gången sedan 2008!

Permalänk
Geeks Gaming

Ändå lite synd att man inte avslutat artikeln med en intervju av @JonasT enda jag vill veta nu är hur känns det?

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Bakgrund:

Trist att årets "Hemma hos"-avsnitt från Las Vegas uteblir. Kan ni inte åka jorden runt och recensera hotellrum istället för att besöka tråkiga mässor?

För att inte tala om ”Kenneth gör” 😩

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Bra att arrangörerna fastställer det så här tidigt så att utställarna kan planera och utgå från ett digitalt event i början.

Kan tänka mig att ni sparar några kronor i Sweclockers-kassan dessutom.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av TheMadPanda:

Ändå lite synd att man inte avslutat artikeln med en intervju av @JonasT enda jag vill veta nu är hur känns det?

Det kommer nog en klagosång snart ska du se, han är på semester ett litet tag till!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Hur ska man klara sig utan klippet där ni går igenom hotellets toaletts olika funktioner

Permalänk
Medlem

Skönt!

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Las Vegas är en hemsk stad men det är lite synd att det inte blir något CES nästa år. Saknar att åka på mässor.

Glömde ett ord
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Las Vegas är en hemsk stad men det är lite synd att det blir något CES nästa år. Saknar att åka på mässor.

Tror du glömde ett ord, annars blir det ganska svårt att förstå. Kommer det bli en mässa eller inte?