Tävling: Vem är den mest extrema gamern på SweClockers?

Permalänk
Medlem

Detta blir lösningen när man tvingas ta ansvar för biodlingen och vakta mot svärmar men vägrar att göra avkall på det roliga.

Permalänk
Medlem

Vaktplikt

När jag och frugan är hönsvakt åt svärföräldrarna under sommaren råkar det allt som oftast bli i kycklingtider. Så också detta år. När de är sådär nya och färska vill gärna skatorna ta dem vilket gör att man behöver sitta vakt. Man behöver dock också levla inför Shadowlands så jag slog två flugor i en smäll som en brukar säga.

5 kycklingar vaktades av mig tillsammans med deras två mammor mot alla världens faror. Samtliga har överlevt och GöstaEkman (Dwarf mage) är några steg närmare att bege sig in i dödens rike under hösten.

Permalänk
Medlem

Exil i skogen!

Sonen är alldeles för högljudd när han spelar. Så skickade ut honom i skogen. Antal meter skarvsladd okänt!
Notera gamingmattan under stolen så han inte sliter på naturen i onödan. Här tänker vi miljövänligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cuby:

Extremt dålig ergonomi och extrem fallrisk. Sittpuff balanserad på en kontorsstol för att komma upp till laptopen placerad i en byrålåda (notera den spetsiga vinkeln man måste luta handlederna mot för att kunna spela). Allt detta för att kunna spela lite Minecraft och samtidigt övervaka ens nya 3d-skrivares första utskrift
Ej på bild är alla hårda och vassa föremål som väntar på golvet på att få en kropp fallande på sig.

https://i.imgur.com/Sno3vSn.jpg

Fy fan vad grejer du har.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

@Dreijer: usch ja! Vill dock säga att jag iaf röjt upp lite efter bilden, även om antalet grejer inte minskat så mycket

Visa signatur

:>