Permalänk
Avstängd

Få upp flera fönster automatiskt

Har en 43 tums bredskärm och undrar hur man kan få upp 2-3 fönster på utvalt ställe genom 1 klick på Edge? är det möjligt? typ 1 stort i mitten och 2 mindre vid sidorna mvh

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Jimsofie:

Har en 43 tums bredskärm och undrar hur man kan få upp 2-3 fönster på utvalt ställe genom 1 klick på Edge? är det möjligt? typ 1 stort i mitten och 2 mindre vid sidorna mvh

Har du provat välja
Vid start
Fortsatt där du slutade
?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Det kanske går att lösa med hjälp av MS PowerToys (beta)

Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB

Permalänk
Avstängd

@mrqaffe: Det hittar jag inte

Permalänk
Avstängd

@DeadMeat1234: Verkar inte funka

Permalänk
Medlem

@Jimsofie: Du lär får bättre svar med en bättre beskrivning av vad du vill uppnå.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Jimsofie:

@mrqaffe: Det hittar jag inte

Öppna inställningar. klicka på de 3 strecken, "Vid start" finns i menyn som dyker upp.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Avstängd

@improwise: Hur i hela världen skulle ingen förstå vad jag menar?

Permalänk
Avstängd

@mrqaffe: Ingenting där

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Jimsofie:

@mrqaffe: Ingenting där

Ser det inte ut så här för dig ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimsofie:

@improwise: Hur i hela världen skulle ingen förstå vad jag menar?

Att vara trevlig i tonen kan nog underlätta om du önskar få hjälp.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Avstängd

@mrqaffe: ska prova, tack

Permalänk
Avstängd

@mrqaffe: nej det hittar jag inte tyvärr

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Jimsofie:

@mrqaffe: nej det hittar jag inte tyvärr

Jag har en standardinstallation utan tillägg och om du inte hittar inställningarna så vet jag inte vad du gjort.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Jag har en standardinstallation utan tillägg och om du inte hittar inställningarna så vet jag inte vad du gjort.

Jag gissar att det TS eg. undrar över är hur man kan starta Edge så att den öppnas med tre olika fönster på en och samma gång vilket så klart är möjligt. Men då viljan att beskriva det mer i detalj inte verkar finnas så blir svaren därefter.