Skänkes: Chassin (E-ATX, server 19" osv), moderkort, fläktar, kablage i mängder

Permalänk

Skänkes: Chassin (E-ATX, server 19" osv), moderkort, fläktar, kablage i mängder

Hej!

Då jag inte längre pysslar så mycket med datorer skänker jag bort en hög med hårdvara jag samlat ihop från mitt källarförråd. Mina enda krav är att prylarna hämtas på plats i Örebro och den som tar grejerna tar allt eller inget. .

Listar lite av prylarna som ingår nedan:

Datorchassin (observera att tillbehör kan saknas!):

1st NZXT, tror det heter H2 Silent
1st Cooler master stacker 810 (hårddiskburarna finns i lådan med prylar)
1st 19" server-chassi, tar vanlig ATX-hårdvara, perfekt för en enkel hemmaserver
1st Antec Sonata (2 eller 3) inklusive ett nätagg, tror det är ett chieftec 500w.
1st Antec modell oklart (otroligt snarlikt Chieftec Dragon med plexiruta)

Moderkortspaket:
Asus P5Q Premium
E8500 CPU
4gb DDR2 Corsair minne
Funkade bra sist jag testade, legat i förråd länge.

Låda med blandade prylar:
Allt möjligt datorkablage man kan tänka sig (adaptrar, SATA kablage etc)
Fläktar, olika storlekar och sorter
Några processorkylare samt tillhör (oklart om dessa är kompletta). ^
Ligger några ram minnen i lådan också, funktion oklar, tror det är DDR2.

Ingen ersättning krävs, hämta prylarna och gör vad du vill med dom, plocka de du vill och skänk vidare resten, släng eller sälj på tradera.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Synd att jag bor för lång bort Hudiksvall hoppas att några får glädje att sakerna

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Avstängd

@ManBearPig: Kommer o hämtar

Permalänk
Medlem

Köar och kan komma direkt. Kan även ta det som föregående inte vill ha om det är så

Permalänk

Allt hämtat, tack för visat intresse!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd

@ManBearPig: Är mycket tacksam! Spennande och se vad finns i lådan... Tack!