Permalänk

Söker CRT skärm

Tjena. Är ny här på sweclockers men också desperat av att få tag i en bra CRT skärm till min Win 98 build.
Är det någon vet vart man kan vända sig?
Har finkammat tradera, blocket och facebook utan något som helst resultat

redigerad i enlighet med §9 /Vzano, Moderator
Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Har du kollat second hand butiker?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Bli medlem i Facebookgrupper som gillar gamla datorer, det dyker upp fina CRT och i vissa fall skärmar nya i kartong med jämna mellanrum.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Vart håller du hus?
Jag kanske kan ordna...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Skrivet av andreas_dock:

Vart håller du hus?
Jag kanske kan ordna...

Jag bor i skåne. Furulund för att vara exakt. Men även om distans är ett problem så har jag inga problem att betala för frakt

Permalänk
Medlem

Jag har en NEC FE700+
Eller är den för bra?

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Skrivet av maweric:

Jag har en NEC FE700+
Eller är den för bra?

Det är precis en sådan i stil med den, med flat bildyta som jag helst vill ha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lalleballe2k:

Det är precis en sådan i stil med den, med flat bildyta som jag helst vill ha

Trevligt!
PM skickat.

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Lalleballe2k:

Jag bor i skåne. Furulund för att vara exakt. Men även om distans är ett problem så har jag inga problem att betala för frakt

Haha nog för att jag köper och säljer mycket, och inte drar mig i första taget för att skicka. Men en CRT, där går fan gränsen 😂 inte så att man direkt har lådorna kvar till de där skönheterna heller.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Skrivet av andreas_dock:

Haha nog för att jag köper och säljer mycket, och inte drar mig i första taget för att skicka. Men en CRT, där går fan gränsen 😂 inte så att man direkt har lådorna kvar till de där skönheterna heller.

Haha förstår det. Det går ju att skicka men man får packa det så in i helvete 😁

Permalänk
Livsnjutare 😎

Haha nej passar på det

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

CRT TV är inga problem, men monitorer försvann bara sådär, säkert för att folk snabbare bytte till plattskärmarna. Sevond gand tar väl inte in sådana längre? Iaf inte i Halland.

Permalänk
Medlem

Shit... Jag hade en superfin Iiyama 19" CRT som jag fick som utbyte på ett garantiärende efter 1 års bråk när jag redan gett upp och köpt en LCD. Slängde den vid flytten för ett par år sedan. Tänkte inte på att folk faktiskt vill ha sånt fortfarande. Det var verkligen en tung och otymplig pjäs dock. Fraktlådan var stor som en tvättmaskin! Så jag antar att det är därför folk gjort sig av med dem så fort...

Permalänk
Medlem

IBM P275 - CRT monitor - 21" Series Specs IBM P275 

Har en crt monitor, går den att sälja är den värd något?