Betatesta SweClockers nya hemsida

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Jag kan inte minnas att jag har sett någon be om en helt ny stil på sidan för att den förra var så jävla ful, svårnavigerad eller *insert anledning* men däremot lite nya features. Det här verkar ju främst vara för att göra det enklare för kodarna (i längden) och inte för att göra det bättre för användarna. Men det måste gått åt en hel del blod, svett och tårar till att göra den nya layouten så jag förstår om om man inte kommer ge upp den.

Blir nog bra tillslut får man hoppas

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Är tanken att den svarta listen med "ge feedback.." ska vara kvar sedan med någon annan funktion? Eller typ vid speciella tillfällen som black friday och ces?

På mobilen stör jag mig på när den dyker upp när man scrollar upp. Kan inte sätta fingret på vad, om det är kontrasten, att den gör menyn högre eller att menyn rullar in.

När man förhandsgranskar sitt inlägg på mobilen blir det med gamla designen.

Ikonen för att det händer något i följda trådar slocknar och försvinner på mobilen när man tryckt på den. Även om man inte läst alla, vilket gör att man får gå via menyn.

Permalänk
Medlem

Feedback angående menyn.

Det är definitivt bättre nu på desktop. Men slipper helst att den dyker upp så fort man skrollar upp.
Låt möjligen användarna själva få bestämma hur menyn ska bete sig.

Annars....
Det finns väldigt mycket ledigt utrymme på sidorna av innehållet. Om det prompt måste följa med en meny när man skrollar ned så skulle det kunna vara en knapp som flyter vid sidan av allt innehåll. Ett klick eller en hover på denna och menyn sveper in från vänster. Skrollar man till toppen så sveper den antingen in mycket snabbare utan någon vidare delay på animationen eller så finns det alltid en meny längst upp. Menyknappen vid sidan kan dyka upp när man skrollar ned och försvinna när man skrollar upp till toppen.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Mac-annoyance.

När man scrollar upp till top i Safari så gör scroll-rekylen (typisk Mac-grej) att man studsar ner en pixel eller något och sweclockers top banner med knappar osv försvinner således lika fort som de dyker upp, trots att det finns kvar plats däruppe. Blir bara ett vitt fält.

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk
Medlem

Bården runt senast lästa post saknar jag.

Enhet: Desktop
Operativsystem: Windows
Webbläsare: Firefox
Upplösning: 1440p
Orientering: Landskap
Typ av problem: Utseende,Avsaknad funktion

Ser lite väl telefonanpassat ut men det blir nog bra i slutändan!

Visa signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte kommer åt att redigera bilder i galleriet?

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

Gör något åt huvudet. Det studsar fram och tillbaka på ett väldigt störande sätt man rullar en tråd på datorer. Verkar något bättre på telefoner (antagligen för att man läser i porträttläge) tills man visar sidan i datoranpassat läge.

Visar man sidan i landskapsläge på telefonen så är det lika störande oavsett om man ser sidan anpassad för datorer eller inte på telefonen.

Vad betyder knapparna i huvudet? Ganska jobbigt att gissa hela tiden. (Vissa människor tokar text bättre än bilder och vice versa.)
"Gilla knappen" borde placeras närmare (med text) till citera.
Svara-knappen kommer väl tillbaka hoppas jag.
Knapparna jag såg i inläggen var Rapportera (tummen upp) citera och citera flera

Datorn jag testar på är en Ryzen 1800x med Linux Mint
Enhet: Desktop
OS: Linux Mint 19.3 kernel 5.4.0-42-generic 64-bit. Cinnamon desktop 4.4.8
Webläsare: Firefox 78.0.2 64-bit
Upplösning: 2560x1600 (16:10)
Orientering: Landskap

Telefonen är LG 7ThinQ
Enhet: mobil
OS: Android 9 LM-G710 Build PKQ1.181105.001
Webläsare: Chrome 84.0.4147.81
Upplösning: 3120x1440
Orientering: Porträtt

Det här inlägget skrevs in från datorn på beta.sweclockers.com

Visa signatur

Server: Fractal design Define 7 XL | AMD Ryzen 7 5800X 8/16 | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO | 64GB Corsair @ 3000MHz | ASUS Radeon RX 460 2GB | Samsung 960 PRO 512 GB M.2 | 2x 2TB Samsung 850 PRO SSD | 6x Seagate Ironwolf Pro 10TB
WS: Phantex Entoo Elite | AMD Ryzen Threadripper 1950X 16/32 | ASUS Zenith extreme | 128GB G.Skill @ 2400MHz | ASUS Radeon HD7970 | 3x 2TB Samsung 960PRO M.2 | 6x Seagate Ironwolf Pro 10 TB
NEC PA301W 30" @ 2560x1600 | Linux Mint 21.3 Cinnamon

Permalänk
Inaktiv

Har någon av dessa ändringar förstört "Citera flera" knappen på vanliga sidan? Innan listas antalet inlägg man multiciteras, nu ger knappen ingen respons alls även om den verkar plocka upp klicken.

Inte superviktigt, antar att de flesta kanske inte använder funktionen, men då jag själv gör det när jag väl sitter vid en dator så känns det värt att påpeka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Har någon av dessa ändringar förstört "Citera flera" knappen på vanliga sidan? Innan listas antalet inlägg man multiciteras, nu ger knappen ingen respons alls även om den verkar plocka upp klicken.

Inte superviktigt, antar att de flesta kanske inte använder funktionen, men då jag själv gör det när jag väl sitter vid en dator så känns det värt att påpeka.

När du är på det sista inlägget du vill ha med så klickar du på citera så dyker alla inlägg upp, för mig iaf.

Windows
Desktop
Firefox
2560x1440

Test:

Skrivet av TryNotD[oo]:

Bården runt senast lästa post saknar jag.

Enhet: Desktop
Operativsystem: Windows
Webbläsare: Firefox
Upplösning: 1440p
Orientering: Landskap
Typ av problem: Utseende,Avsaknad funktion

Ser lite väl telefonanpassat ut men det blir nog bra i slutändan!

Skrivet av AMD_PERA:

Är det bara jag som inte kommer åt att redigera bilder i galleriet?

Skrivet av OldComputer:

Gör något åt huvudet. Det studsar fram och tillbaka på ett väldigt störande sätt man rullar en tråd på datorer. Verkar något bättre på telefoner (antagligen för att man läser i porträttläge) tills man visar sidan i datoranpassat läge.

Visar man sidan i landskapsläge på telefonen så är det lika störande oavsett om man ser sidan anpassad för datorer eller inte på telefonen.

Vad betyder knapparna i huvudet? Ganska jobbigt att gissa hela tiden. (Vissa människor tokar text bättre än bilder och vice versa.)
"Gilla knappen" borde placeras närmare (med text) till citera.
Svara-knappen kommer väl tillbaka hoppas jag.
Knapparna jag såg i inläggen var Rapportera (tummen upp) citera och citera flera

Datorn jag testar på är en Ryzen 1800x med Linux Mint
Enhet: Desktop
OS: Linux Mint 19.3 kernel 5.4.0-42-generic 64-bit. Cinnamon desktop 4.4.8
Webläsare: Firefox 78.0.2 64-bit
Upplösning: 2560x1600 (16:10)
Orientering: Landskap

Telefonen är LG 7ThinQ
Enhet: mobil
OS: Android 9 LM-G710 Build PKQ1.181105.001
Webläsare: Chrome 84.0.4147.81
Upplösning: 3120x1440
Orientering: Porträtt

Det här inlägget skrevs in från datorn på beta.sweclockers.com

Skrivet av anon5930:

Har någon av dessa ändringar förstört "Citera flera" knappen på vanliga sidan? Innan listas antalet inlägg man multiciteras, nu ger knappen ingen respons alls även om den verkar plocka upp klicken.

Inte superviktigt, antar att de flesta kanske inte använder funktionen, men då jag själv gör det när jag väl sitter vid en dator så känns det värt att påpeka.

Dold text
Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

men vem kör webbläsare i fullskärm egentligen?

Jag gör det säkert 99.9 procent av tiden. Varför skulle jag hålla på att stuva om och flytta fönster när jag ändå bara kan läsa en sida i taget?
Tror nog webbläsare i fullskärm är det vanligaste.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Det ser rätt kluttrigt ut i forumlistan och allt flyter liksom ihop. Jag tror att intrycket hade varit mycket bättre om det varit mer distinkt, eller hur man ska säga.

På originalsidan sitter underforum och tråden med senast skrivna posten mer ihop medan på betan blir det lite för mycket tomrum.

Bildexempel
Nya Sweclockers:

Dold text

Gamla Sweclockers:

Dold text

Positionerna på trådar/inlägg såg även det mycket bättre ut tidigare

Windows
Desktop
Firefox
2560x1440

Edit:
Jag är inget fan utav vart ni har lagt följda trådar, citat, meddelande och profil heller.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Enhet: Desktop
Operativsystem: macOS
Webbläsare: Safari
Upplösning: 2160p
Orientering: Landskap
Typ av problem: Utseende, jobbigt beteende

Snabba första intryck:
- Jag saknar färg på "Bra inlägg" knappen på forumposter som har fått många tumme upp.
- Tycker för många saker är fyrkantigt. Känns väldigt "hårt"
- Och jag blir galen på att menyn och feedback baren animeras fram när jag skrollar upp. Jag tenderar att skrolla ner ganska fort, men så ser jag något som haffar mitt intresse och då skrollar jag upp, och sen skrollar jag ner igen. Med denna nya design så blir jag nästan galen på att menyn och det animeras fram och bort hela tiden.

Annars inte jätte tokigt, fixa några små saker och så måste jag vänja mig lite så är allt bra igen.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Använder inte Sweclockers på mobilen så kommer inte kommentera de mobila eller surfplatta utseendet.

Rent generellt om du sitter vid en modern desktop eller laptop så har du stor skärmyta, tangentbord och mus/pekplatta.
Stor skärmyta: Behöver både horisontella och vertikala hållpunkter.
Tangentbordet: Används för snabb förflyttning mm.
Mus/pekplatta: Används för navigering, gärna med ett litet rörelsemönster på webbplatsen.

Menyn i toppen: Ser ut som något från 90 talet, dropdown menyn upplevs bara vara i vägen, inloggnings länken helt felplacerad längst ut till höger. Hela den menyn upplevs tungjobbad om man använder mus och tangentbord.

Forumdelen: Förstasidan ser slätstruken ut saknar vertikala hållpunkter. Varför kastar man om ordningen på Senaste inlägg, Trådar och Inlägg? Detta gör enbart att man måste flytta ögonen mer för att läsa på sidan mm.

Provade att använda Links som webbläsare på betan (Forumdelen) och det var ingen angenäm upplevelse.. Ser helt ok däremot på ordinarie siten. (Links kan man använda om man inte har ett GUI på maskinen man jobbar vid)

Betan är vad den är på gott och ont men det går säkert att vänja sig om man är tvungen men som det ser ut nu är det ett stort nerköp.

Bara för en referens om vad som ser dåligt ut i forum form enligt mig. (OBS dom är innehållsmässigt topp of the line)

https://www.raspberrypi.org/forums/ (Slätstruket och saknar vertikala hållpunkter)
https://forum.level1techs.com/ (Hemsk färgsättning med blinkande saker och saknar vertikala hållpunkter, (ja jag vet att man kan byta tema där)).

Visa signatur

ASRock X570Taichi | 3950X | Sapphire RX5700 Pulse | Amdgpu With Wayland & Vulkan Enabled :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Jag gör det säkert 99.9 procent av tiden. Varför skulle jag hålla på att stuva om och flytta fönster när jag ändå bara kan läsa en sida i taget?
Tror nog webbläsare i fullskärm är det vanligaste.

Pratar vi verkligen om samma sak nu? För mig är det obegripligt att kunna sitta med webbläsaren i fullskärm. Då måste man ju röra på huvudet hela tiden och på de flesta sidor är det massor av utrymme som inte nyttjas. Jag har istället flera fönster lättåtkomliga så det går snabbt kan byta fokus - behöver inte flytta runt dem särskilt mycket. Här är en ögonblicksbild:

Det här kanske kräver en egen tråd. Jag tror för egen del inte det är många som surfar i fullskärm.

Permalänk

Testad på ipad ios 13.6 med Safari i hd upplösning.
Saknar kommentarssvar i marknaden redan på rubriksidan (antal på resp annons)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

Det här kanske kräver en egen tråd. Jag tror för egen del inte det är många som surfar i fullskärm.

De flesta jag vet inkl mig själv surfar i maximerat fönster

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ClintBeastwood:

När du är på det sista inlägget du vill ha med så klickar du på citera så dyker alla inlägg upp, för mig iaf.

Windows
Desktop
Firefox
2560x1440

Test:

Dold text

Precis, den tar klicken men du fick även feedback direkt när du tryckte på "Citera flera". Den verkar vara borta. Eller inbillar jag mig... något fattas men kan inte helt säkert säga exakt vad som händer heller. Men att man fick en siffra, som ökar för varje extra citerat inlägg men också att "Citera flera"-knappen bytte skärm, eller såg intryckt ut.

Skrivet av DasIch:

Pratar vi verkligen om samma sak nu? För mig är det obegripligt att kunna sitta med webbläsaren i fullskärm. Då måste man ju röra på huvudet hela tiden och på de flesta sidor är det massor av utrymme som inte nyttjas. Jag har istället flera fönster lättåtkomliga så det går snabbt kan byta fokus - behöver inte flytta runt dem särskilt mycket. Här är en ögonblicksbild:
https://i.ibb.co/6bGRqcq/wut.png

Det här kanske kräver en egen tråd. Jag tror för egen del inte det är många som surfar i fullskärm.

Typ sådär jag använder mina datorer med. Extremt sällsynt jag kör helskärm för webbläsaren, och egentligen några andra program heller. Undantagen är nog typ spel, förstås, men också CADen på jobbet.

Snyggt ritat! Wacom?

Skrivet av Ferrat:

De flesta jag vet inkl mig själv surfar i maximerat fönster

Jag tror nästan vi behöver en omröstningstråd, sånt här är ganska intressant.

Permalänk
Skrivet av DasIch:

Pratar vi verkligen om samma sak nu? För mig är det obegripligt att kunna sitta med webbläsaren i fullskärm. Då måste man ju röra på huvudet hela tiden och på de flesta sidor är det massor av utrymme som inte nyttjas. Jag har istället flera fönster lättåtkomliga så det går snabbt kan byta fokus - behöver inte flytta runt dem särskilt mycket. Här är en ögonblicksbild:
https://i.ibb.co/6bGRqcq/wut.png

Det här kanske kräver en egen tråd. Jag tror för egen del inte det är många som surfar i fullskärm.

Tror det är en stor del som fortfarande kör helskärm på webbläsaren, beror nog en hel del på vilken typ av skärm man har.
Kör man t.ex en ultrawide~ 34" skärm så kör man säkert inte helskärm, men om man som jag använder 2 stycken 24" skärmar så är det mer naturligt att ha webbläsaren i helskärm på en utav skärmarna.

Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DasIch:

Pratar vi verkligen om samma sak nu? För mig är det obegripligt att kunna sitta med webbläsaren i fullskärm. Då måste man ju röra på huvudet hela tiden och på de flesta sidor är det massor av utrymme som inte nyttjas. Jag har istället flera fönster lättåtkomliga så det går snabbt kan byta fokus - behöver inte flytta runt dem särskilt mycket. Här är en ögonblicksbild:
https://i.ibb.co/6bGRqcq/wut.png

Det här kanske kräver en egen tråd. Jag tror för egen del inte det är många som surfar i fullskärm.

Skrivet av Ferrat:

De flesta jag vet inkl mig själv surfar i maximerat fönster

Skapade en omröstning
#18518367

Visste inte var jag skulle lägga den dock 😅

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon42512:

Skapade en omröstning
#18518367

Visste inte var jag skulle lägga den dock 😅

Fasen, du hann före

#18518369 men kan inte ta bort den. Lyckades själv svara fel på min egen fråga. Det går bra nu...

Permalänk
Medlem

Ser väldigt lovande ut efter första uppdateringen! Jag fullkomligt älskar att navigeringsmenyn blir "dropdown" när man scrollar uppåt. Att så små saker kan göra en glad

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | MSI GeForce RTX 4070 12GB VENTUS 3X OC | MSI MPG B550 | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Samsung 970 EVO m.2 1 TB | Samsung 860 EVO 250 GB | Toshiba P300 2TB | Sabaj DA3 | Sennheiser HD 490 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Typ sådär jag använder mina datorer med. Extremt sällsynt jag kör helskärm för webbläsaren, och egentligen några andra program heller. Undantagen är nog typ spel, förstås, men också CADen på jobbet.

Snyggt ritat! Wacom?

Ja, vissa program vill man ju köra i fullskärm. På jobbet kör jag annars allting i mindre fönster (även webbläsare som blir 1/4), när jag sitter på två 24" skärmar.

Tack! Använder en Cintiq 16 (brukar flytta över från den till huvudskärmen för att se lite bättre och granska vad jag håller på med - kan vara svårt att se på Cintiqen ibland).

Skrivet av anon42512:

Skapade en omröstning
#18518367

Visste inte var jag skulle lägga den dock 😅

Grymt! Jag tog en tupplur och tänkte att jag skulle skapa en omröstning sen, om inget hunnit före.

Permalänk
Medlem

1920x1080 med 125% skalning i Windows och sedan 125% zoom i chrome.

Efter att ha bytt till laptopen med mindre skärm och pekskärm märker jag direkt att det finns ett vanligt fel. Rullgardinsmenyerna fungerar inte med touch. Jag använder Chrome i senaste version.

Gick in under tester och scrollade ner och då försvinner menyn fort och lämnar ett vitt tomrum. https://i.imgur.com/Ja5n4ys.png

Ytterligare en sak är att den inte fyller ut skärmen i bredd med mina inställningar, som kanske är lite udda. Dessutom är taskbar i Windows till vänster. Verkar lösa sig om jag döljer taskbar automatiskt i Windows, men det vill jag inte då det inte är så praktiskt med touchskärm. https://i.imgur.com/s8SU7pu.png

Kör jag pinch to zoom i webbläsaren så smygrullar menyn i toppen ner, vilket inte känns rätt.

Vid varje sidladdning (f5) när man redan har scrollat ner en bit så dyker menyn upp för att sedan försvinna. Märkte inte det tidigare, kanske beror på att denna datorn är tröttare.

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja lägga in ett förslag om att återgå till den gamla färgen på rubriktext. Svart är en oerhört ful färg och den gamla färgen passade bra med temat på sidan.

Permalänk
Medlem

Till att börja med störde jag mig inte på loggan och toppmenyn som kommer fram när man scrollar uppåt men efter ett tag så känns det mer nja än ok. Rullar ofta igen om forumtrådar och skummar texten. Ibland fångas mitt intresse i farten men jag har scrollat lite för långt så jag måste backa ett par rader. Stannar man då, scrollar upp ett par rader för att läsa det man missat så hamnar logo/meny ofta över det jag vill läsa. Måste alltså scrolla upp mer än jag skulle behövt om menyn inte poppade ner och täckte innehållet. Hoppas ni förstår vad jag menar.

Win 10/Edge Chromium

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk
Medlem
Skrivet av [SH]:

Till att börja med störde jag mig inte på loggan och toppmenyn som kommer fram när man scrollar uppåt men efter ett tag så känns det mer nja än ok. Rullar ofta igen om forumtrådar och skummar texten. Ibland fångas mitt intresse i farten men jag har scrollat lite för långt så jag måste backa ett par rader. Stannar man då, scrollar upp ett par rader för att läsa det man missat så hamnar logo/meny ofta över det jag vill läsa. Måste alltså scrolla upp mer än jag skulle behövt om menyn inte poppade ner och täckte innehållet. Hoppas ni förstår vad jag menar.

Win 10/Edge Chromium

Detta gäller även i mobilversionen. Håller med om att det är störande när man/jag läser ikapp trådar och nyheter.

Android / Chrome / Samsung Galaxy S10

Edit: korrigering av meningsbyggnad

Korrigering av meningsbyggnad
Visa signatur

stationär 2022: ryzen 7900x@65W, asus strix x670e-f, 32GB, rx6700xt
stationär 2012: i5-3570k@stock, asus p8z77-v le, 16GB, gtx660
laptop: ryzen 4800H, 16GB, rtx2060 (Legion 5 15ARH05H)
laptop: i5-2467M, 8GB
nas/server: i5-8400, asus WS C246M PRO/SE, 48GB

Permalänk
99:e percentilen

@OldComputer: Det hoppas jag verkligen inte. Alltför ofta "svarar" folk när de egentligen borde citera, och så får man hålla på och scrolla fram och tillbaka och gissa vad olika svar syftar på.

Se själv hur oklart detta inlägg är pga att jag (i demonstrativt syfte) "svarade" istället för att citera korrekt enligt nedan:

Skrivet av OldComputer:

Svara-knappen kommer väl tillbaka hoppas jag.

Dold text
Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Saknar Forumindex under forum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

@OldComputer: Det hoppas jag verkligen inte. Alltför ofta "svarar" folk när de egentligen borde citera, och så får man hålla på och scrolla fram och tillbaka och gissa vad olika svar syftar på.

Se själv hur oklart detta inlägg är pga att jag (i demonstrativt syfte) "svarade" istället för att citera korrekt enligt nedan:

Dold text

Japp. Forumet blev klart sämre efter "svara"-knappen kom till. Inget flow i trådarna längre när folk använder den. Har inte direkt tidsfördrivet att sitta o scrolla fram och tillbaka mellan olika sidor för att se vad för diskussion som pågår.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Jag hade uppskattat om bakgrundsfärgen i artiklar och forum var samma även på resterande ytor istället för vitt som idag.
Den vita dödytan stjäl mitt fokus.