Betatesta SweClockers nya hemsida

Permalänk
Medlem

Smileys fungerar inte:

smileys
Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Som många andra säger så gillar jag verkligen inte den gigantiska reklam bannern under header raderna.
Är reklamen så i release blire o sätta på Adblock på Swec. (jag har de avaktiverat på Swec just nu.)

Och generellt gillar jag den gamla designen bättre. Ganska mycket som ni gjort åt helvette. =/ Väldigt missnöjd.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk

Sitter och scrollar genom marknaden och kollar på bilder, får upp detta med runda cirklar som inte visar vad dom gör ute i kanterna, där man bytar mellan bilderna.

Visa signatur

Gaming Machine: Steam Deck.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mullvaden83:

Som många andra säger så gillar jag verkligen inte den gigantiska reklam bannern under header raderna.
Är reklamen så i release blire o sätta på Adblock på Swec. (jag har de avaktiverat på Swec just nu.)

Och generellt gillar jag den gamla designen bättre. Ganska mycket som ni gjort åt helvette. =/ Väldigt missnöjd.

Får tyvärr hålla med, det blev lite för modernt utseende.

Flytande header som följer med överallt, ingen separator mellan knapparna så man måste sikta på texten för att vara säker på vilken man klickar på, ingen konstant synlig sökruta i ett annars tomt fält bredvid loggan och man behöver hovra med muspekaren för att nå vissa sidor.

Kanske är det jag som är gammalmodig men jag tycker också att varje pixel spelar roll; gör inte elementen större än de behöver vara. Jag vill inte behöva zoom på en ytterligare sida.

Den har potential, till exempel är inte halva menyn över loggan och andra halvan under längre, men jag tycker det är en lång bit kvar.

Visa signatur

Mjölnir: Ryzen 9 3900X | X570-I | Ballistix Sport 32GB | Powercolor RX 5500XT 4GB ITX | Kolink Sattelite
Server: Ryzen 5 1400 | X470-F | Ballistix Sport 24GB | ASUS HD 7790 2GB | Sapphire RX 470 8GB ME | NZXT Switch 810

Permalänk
Medlem

Nej jag måste hålla med många andra att betan ser inte bra ut, håll er till gamla versionen med orange istället för svart. Bannern är fruktansvärd och knapparna i inläggen ytterst irriterande där gilla knappen är i mitten och de är alldeles för stora.

Fila mer på betan och behåll färgen orange, det är en del av Sweclockers nu ju...mer än halva.

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk

Att behöva trycka ner en meny för att navigera runt i forumet (aktiva/följda trådar, citat mm) är bra irriterande för en som är väldigt aktiv där.

Permalänk
Medlem

Hittade en ny bugg eller vad man ska kalla det:

Just avatar delen ser väl inte alltför stiligt ut
Kör iofs Inter Explorer 11 via jobbet, så kanske kan vara det?
Gillar som sagt annars designspråket på den nya sidan, förutom dropmenyn som försvinner på mobilsidan.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Hittade ett par saker till. Men det är när jag kör en (för) gammal verison av firefox så den är kanske inte så viktigt.

Menyn fungerar inte, den placerar undemenyn för långt till höger så när du försöker gå ner i den så försvinner den. Forum läggs under Tester, Tester läggs under Marknad och så vidare.

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.

Permalänk
Medlem

Lite mycket negativitet här inne. Jag tycker sidan ser bra ut, dem har lyckats bra med att behålla det gamla men ändå göra den lite mer modern. Det kommer bli lättare att använda sidan på telefonen och det är där jag använder sidan mest.

Bra jobbat Utvecklare/designers!

Permalänk
99:e percentilen

Har länge tänkt att det hade varit trevligt om så mycket som möjligt av SweClockers kod var open source (eller vad det heter – inte fri men iallafall tillgänglig att läsa). Det hade underlättat för oss som skriver tillägg, dels i det löpande arbetet, men såklart allra mest vid större förändringar. Att kunna se hur markup genereras och varför features går sönder hade sparat oss mycket detektivarbete och ad hoc-lösningar.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag börjar nu tänka på 99mac.se

Jag saknar Ida. =(

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Avstängd

Enhet: Dator
Operativsystem: Irrelevant
Webbläsare: Irrelevant
Upplösning: Irrelevant
Orientering: Irrelevant
Typ av problem: Menyn högst upp sitter fast. Oberoende hur långt ner på sidan jag är så är den hela tiden där. Klassar det för en bugg. Vill ha så mycket vertikalt utrymme som möjligt för att inte behöva scrolla så mycket.

Permalänk
Lego Master

Ålrajt, då ska vi se...

  • Nytt -> KUL!

  • Jag saknar "mitt senaste inlägg" och "oläst"-knapparna i forumet.

  • Inlägg med många "bra"-markeringar ska synas TYDLIGARE, inte mindre (vad är annars poängen med dem?)!

  • Mina inlägg bör också markeras tydligt (liknande som trådstartarens, men annan färg kanske?).

  • vAr Är MiTt DaRk MoDe?! Alltså på riktigt. Dark Mode. Nu.

  • Bättre utnyttjande av breda skärmar! Om man ska ha responsiv design till mindre skärmar, varför inte till större också?

  • Mindre padding mellan element, speciellt i toppen på en tråd i forumet (där sidnummer och rubrik syns).

  • Jag tycker ärligt att menyn i ovankant inte stör nämnvärt. Slöseriet på plats i höjdled är inget jämfört med all real estate vid sidan om "huvudfåran" som bara är helt vit. Jag får zooma till 150% på min sekundära 1080p-skärm för att fylla hela skärmen med innehåll, och då är texten större än Dwayne Johnsons biceps.

Enhet: Laptop (men med stationär skärm)
Operativsystem: Win10
Webbläsare: Opera GX
Upplösning: 3440x1440
Orientering: Landscape

  • Tillägg 1: Jag gillar inte att menyn nu är OVANFÖR reklambannern. Det blir längre att dra musen för att komma till "Aktiva trådar" efter jag har skrivit ett inlägg, tex. Märkte det nu precis när jag skrev detta.

  • Tillägg 2: Aktiva måste ha en knapp. Detta lirar inte.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Inte för att jag riktigt förstår meningen med att ändra Sweclockers synnerligen välfungerande design, om det inte rör sig om ändring för ändringens egen skull. Ser inte vad som skulle blivit bättre, men det är ju åtminstone inte total katastrof. Brukar reagera betydligt mer negativt på sajtombyggnader

Det är väl egentligen bara två prylar jag stör mig rejält på efter att ha klickat runt på betasajten en stund:

1) Det groteskt höga bannerfältet i toppen. Till och med i 1440p måste man inleda med att scrolla ner för att få innehållet på rätt del av skärmen för läsning. Förvisso lider den gamla sajten av samma sak, dock i mindre omfattning. Nu är gränsen överträdd. Givet att er användarbas är rätt haj på IT, så förefaller det inte osannolikt att många kommer blockera hela det elementet för användbarhetens skull.

2) Ikonbaserad användarmeny. Vad är det för fel på textetiketter? Vet att det har varit en trend sedan ganska många år, både på sajter och i applikationer, och visst, det är prydligt och så, men tyvärr på bekostnad av användbarhet. Vore fint med möjlighet att slå på textetiketter om man vill ha dem.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Jag får tyvärr starka prisjakt-vibbar över sättet som forumet förändras. På min 1440p-skärm kan jag nu bara se 19 rader samtidigt på skärmen i exempelvis "Aktiva trådar" medan den gamla versionen visar 26.

Och ända känns den gamla luftig. Jag förstår verkligen inte varför man drivs till att göra så här som designer? Luftigt är snyggt runt tavlorna på Fotografiska men har inte hemma på en site man besöker dagligen.

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Proffsmoddare

Enhet: Vanlig dator (laptop)
Upplösning: 1366x768

Kan nog leva med det mesta bortsett från den fasta menyn upptill. På min laptop tar den upp typ 25% av skärmen konstant (ingen överdrift). Sen var det inte speciellt snyggt/proffsigt med en annons mellan den och själva innehållet heller.

Edit: Den ska absolut _inte_ dyka upp av sig själv igen när man skrollar uppåt heller, som vissa andra också förtydligat. De få gånger jag vill använda huvudmenyn så vet jag var den finns.

Lite buggar med att rundade hörn saknas på vissa saker som designmässigt borde ha det.

Vet inte exakt vad skillnaderna är, men forumet har en "plattare" design och är mer svårläst. Antar att färger har mindre kontrast, linjer tagits bort, typsnitt är tunnare, mer whitespace osv. Me no like.

Nu är det ju en Beta, men överlag föredrar jag utan tvekan den nuvarande designen. Kan man inte göra den responsiv istället för att skriva om allt från grunden? Känns väldigt mycket som ändring för ändringens skull just nu iaf.

Lämnar det till andra att testa på mobil då jag inte ens vet hur den nuvarande mobilvarianten ser ut.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Avstängd

I allmänhet gillar jag omdesignen, men det finns förstås saker som jag tycker borde förbättras eller som var bättre tidigare. (Har bara testat med senaste Vivaldi på dator med Windows)

"Nästa olästa inlägg"-knappen är inte anpassad för sidhuvudet så man hamnar en bit för långt ner. Men det antar jag att ni löser innan release.

Menyn högst upp tar upp för mycket plats när den är synlig hela tiden, lägg den så att den försvinner när man scrollar nedåt och kommer tillbaka när man scrollar uppåt. ArsTechnica funkar så i deras artiklar och kommentarer exempelvis och det är aldrig några problem där i mina ögon. Sen borde det inte vara samma meny vid uppscrollning som när man befinner sig högst upp, utan den borde vara komprimerad så att allt får plats på en rad snarare än två som nu, kanske med loggan och inte "SWECLOCKERS" (och gör ni så kan ni sno en annan sak från ArsTechnica: att loggan kan vara lite större än menyn på höjden), "inloggad som..." känns också lite onödigt då man ser sin bild om man är inloggad och bara en generisk grå person annars. Väldigt trevligt att komma åt allt där dock, så man har samma navigeringsmöjligheter oavsett om man är på en artikel eller i forumet.

Annonserna ser lite röriga ut. Från toppen på annonsen ner till bilden är det typ sex olika storlekar eller viktningar på texten. Alltså delen med kategori, annonsör, plats och så.

Ikonerna för olika trådar är lite diffusa i mina ögon. Tidigare var de tydliga, men det kan förstås bero på att jag har vant mig vid de gamla. Men vad är en "het tråd"? Varför spelar det roll för mig när jag väljer vad jag ska läsa? Vad var det för fel att ha en färg som står ut lite för olästa inlägg?

Passa på att lägg till lite mer funktionalitet i den mer omfattande skapa eller redigera inlägg vyn. Ni har ju stöd för en hel del taggar i inläggen, spoiler och code exempelvis, så knappar för dem hade varit trevligt förutom de för bilder, länkar och så. Det finns säkert mer funktioner som jag inte har koll på också och det hade definitivt varit lättare att hitta dem om de hade knappar.

Permalänk
Medlem

1920 x 1200 i firefox, windows 10. Halva skärmen (ingen överdrift) är reklam när jag scrollat ner och en fast banner som tar 1/7-del av sidan med information. Det känns som en hemsida från filmen Idiocracy.

Nej den gamla versionen känns både mer effektiv och mysig.

Visa signatur

Intel Core i5-3570K Processor || AMD Radeon HD 7970 || MSI Z77A-G45 (MS-7752)
3DMark06 30 781, SM2.0 Score - 11982 - HDR/SM3.0 Score 15632 - CPU Score 7631

Permalänk
Medlem

Enhet: Mobil
Operativsystem: Android
Webbläsare: Chrome, Firefox
Upplösning: 1440x2560
Orientering: porträtt
Typ av problem: Avsaknad funktion

I porträttläge så finns inte möjligheten att hoppa till en specifik sida i en tråd. Vrider man mobilen till landskapsläge så kan man välja sida. På gamla mobilsidan så löstes detta med en dropdown-meny.

Enhet: Mobil
Operativsystem: Android
Webbläsare: Chrome, Firefox
Upplösning: 1440x2560
Orientering: porträtt
Typ av problem: Utseende

När man surfar in på mobilen så verkar "problemet" med att minimera hur mycket plats meny och header tar upp vara löst. Jag skulle vilja att det fungerade tvärtom mot just nu i betan så att det är loggan och login-knappen som döljs tills man scrollar upp lite och inte navigationsmenyn som döljs. Alternativt att både header och logga döljs.

(Både mobil/desktop)
I övrigt så är det lite ovant med den nya menyn men nu så går det att snabbare att navigera till t ex. aktiva trådar från startsidan utan att behöva klicka två gånger. Vad som skulle göra det bättre är om headern + meny kunde använda lite mindre utrymme på höjden när man skrollar ner (som förslaget ovanför).

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Daz:

EDIT: Hittade en till grej nu. Det är dock en mer "slumpartad" problematik tror jag. I den nuvarande designen har jag i fallet nedan enkelt att se vart reklamen slutar och nyheten börjar eftersom det är ett streck emellan dem. I den nya designen ser deras gemensamma färgschema ut att gå ihop och jag upplever det som otydligare vad som är reklam och vad som är nyhet. Man kan nästan få för sig att Komplett sponsrat @MetallicAcid på något sätt.

GAMLA, med streck.
https://i.imgur.com/2nqHEfY.png

NYA, utan streck
https://i.imgur.com/hniWiU9.png

Med tanke på den ökade fokusen på intäkter genom sponsrade artiklar är väl detta en naturlig utveckling, att man gör gränsen mellan reklam och sidmaterial mer flytande? På så sätt urholkar man undermedvetet motståndet och gör att det blir en naturlig del av sidans innehåll.

Slutmålet blir en marknadsplats där artiklar är reklamen och reklamen artiklarna.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
99:e percentilen

Dropdownmenyerna är inte bra.

Enhet: Laptop
Operativsystem: Ubuntu 20.04
Webbläsare: Firefox, Chrome
Upplösning: 1920x1080
Orientering: Landskap
Typ av problem: UX/tillgänglighet

Jag använder Vimium, så att jag kan "klicka med tangentbordet" istället för att hålla på med musen eller, sju resor värre, musplattan. SweClockers har alltid fungerat mycket bra tillsammans med Vimium, tack vare avsaknaden av irriterande animationer, JavaScript och dylikt.

De nya dropdownmenyerna fungerar inte alls med Vimium, då de är :hover-baserade. Jag vill föreslå att istället hålla er till enkel HTML i så stor utsträckning som möjligt. Det skulle inte bara vara till fördel för mig, utan även för alla andra som av olika skäl navigerar på andra sätt än bara med musen. CSS- och JS-baserat innehåll är inte tillgängligt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snorlena:

Inte för att vara sån, men sidan ser ut att vara skapad av någon som studerar Webbutveckling 1 på gymnasiet.

Du satte fingret på vad jag tänkte på, den nya sidan ser både äldre och sämre ut än nuvarande version.

Hade jag varit Swec så hade jag begravt betasidan, och fortsatt se om det finns något att putsa på nuvarande version.

Vad gäller mobiler så fungerar nuvarande version på dem med, så helt ärligt, varför fixa något som inte är trasigt?

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 290!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!
Hjälp Teamtrees plantera träd på vår jord. https://teamtrees.org/

Permalänk
Medlem

De två viktigaste sakerna.
- Färgen. Jag är fruktansvärt allergisk mot allt annat än mörkt tema just nu. Hittade en lösning som jag kör för att få till det på sweclockers. Det såg hemskt ut nu när man ser hur illa det ser ut "per default".
- Varför ska menyn vara sticky och ta upp skärmyta ?

Nej, jag hoppas ni gör som prisjakt och har kvar den klassiska sidan.

Permalänk
Medlem

På det stora hela tycker jag om den nya designen. Responsivt är väldigt trevligt, även om det i vissa fall kan bli något av en kompromiss mellan stort och litet.

De enda sakerna jag studsar på såhär långt är:
- På min skärm (1440p) blir all text mindre på den nya sidan än på den gamla sidan. Känns mycket bättre när jag kör 110% zoom i webbläsaren.
- När jag loggar in landar jag på startsidan. Vore trevligt om jag landade på den sidan jag befann mig.

I övrigt känns allt positivt för mig. Har inte heller någonting emot att menyn flyter med där uppe. Man kanske att man kunde skippa logotyp och bara ha menyn flytande?

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Tillhör skaran som oftast använder mobilen för att surfa runt på Sweclockers.

Enhet: Mobil, Huawei P10
Operativsystem: Android
Webbläsare: Chrome
Upplösning: 1920x1080
Orientering: Porträtt
Typ av problem:

Citera-knapparna hanteras olika mellan inlägg, på vissa visas de på en rad medan det på andra hamnar på två rader.
Kan hålla med om det vissa skrivit, försök samla knapparna j botten av inlägget till en grupp, känns plottrigt och utsmetat nu när de är utspridda till vänster, mitten och höger.

Att klicka upp en bild gör inte så mycket, två problem:
1. Knapparna i bilden är inte så informativa då de känns tom.
2. Går inte zooma in en bild på mobil med den nya designen så det känns helt meningslöst att kunna klicka upp en bild.

Förhandsgranskning av inlägg visas som annorlunda med profilinfo till vänster, precis som i landskapsläge. (och för den skarpsynte... mellan skärmdumparna ändrade jag text- och skärmstorlek i inställningarna på mobilen. Standard i de två första och minsta i denna)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av backspace:

Jag börjar nu tänka på 99mac.se

Jag saknar Ida. =(

99mac saknas! Följde sidan rätt mycket, speciellt för att inte vara en Apple användare. Den hade något speciellt som jag gillade.

Permalänk
Medlem

Kan ni inte lägga till ett "natt-läge" när ni ändå håller på? Eftersom det är så mycket tomrum på sidorna när man scrollar neråt rekommenderar jag att ni lägger till en "tillbaks till toppen" knapp som följer med på höger sida när man scrollat så långt att man inte längre kan se menyerna. Egentligen skulle det vara bra med en hell uppsättning navigationsknappar på höger sida, som gå till botten, gå till ditt senaste citat, gå till kommentarsfältet etc. Att alltid ha tillgång till alla menyer till vänster skulle också vara bra för att utnyttja utrymmet. Ha olika ikoner för (Framsida/startsida), Tester, Guider, Tävlingar etc., sen om man drar ens muspekare ut mot tomrummet expanderar menyn och visar alla alternativ även med text.

Permalänk
Konsolpleb 🕹

En liten uppdatering av betan:

Vi har gjort ett par justeringar av betan baserat på den generella feedback vi fått.
Vi har också fixat några mindre buggar.

Observera: Detta är inte på något sätt det slutgiltiga svaret på den feedback vi fått.
Vi tog några lågt hängande frukter som i princip bara kräver någon enskild rad kod eller parameter för att justera.

Fixar för att vårda ytan bättre och öka täthet:

  • Tog bort navigeringsmenyns stickyness på desktop

  • Tog bort titelradens (SweClockers-loggan) stickyness på mobil

  • Tog bort paddningen på översta annonsen på desktop

  • Justerade ner annonsers "stickyness" på mobil med ca 50%

Buggfixar:

  • Nya PM/inlägg "lyser" numera i menyn

  • Smileys funkar i forumet

  • Sidan för att redigera inlägg har nu korrekt styling

Igen: detta är inte alla fixar vi tänker göra, det är inget svar på all feedback vi fått. Det är bara några initiala justeringar som vi kunde genomföra på "nolltid". Nu tänker vi låta betan fortsätta löpa och sedan börjar det stora arbetet med att ta till oss av ALL feedback.

Om ni redan är inne på sidan när ni läser detta bör det räcka med att köra CRTL+F5 för att ladda om med de nya fixarna på plats.

Tack för all feedback såhär långt. Keep it coming!
Och som tidigare nämnt även om ni tycker saker är dåliga så försök sätta ord på varför och inte bara skriva att ni föredrar gamla sidan eller att den nya är dålig.

För er som kommer in i tråden för första gången kan ni hitta betan här: https://beta.sweclockers.com

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Inte för att vara negativ, tyckte inte sidan bortsett det stora gråa verkade så illa men fick en klar känsla av

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Får stämma in i kören som inte gillar att menyn hänger med. På mobilen funkar det ju kalas. Den försvinner när man skrollar ner. Borde vara samma på datorn. Gillar heller inte att det är vitt på sidorna. Hade föredragit om det varit grått. För övrigt ser det väl ok ut.

Tycker ni skulle fundera på att köra som Feber och ha en prenumeration för oss som inte gillar reklamen.

Enhet: Desktop
Operativsystem: Windows 10
Webbläsare: Firefox/chrome
Upplösning: 3440x1440
Orientering: Landskap

Enhet: Google Pixel
Operativsystem: Android 10
Webbläsare: Samsung Internet
Upplösning: 1080x1920
Orientering: Porträtt

Visa signatur