Betatesta SweClockers nya hemsida

Permalänk

Enhet: Mobil
Operativsystem: Android
Webbläsare: Chrome
Upplösning: QHD, FHD
Orientering: porträtt
Typ av problem: Avsaknad funktion, gråmarkering av rubriker på lästa nyheter funkar ej.

Överiga kommentarer:
Använder mobilsidan 90% av tiden och på min pixel 2 känner jag inte att det kommit några förändringar till det bättre.

Som många redan nämnt, den statiska menyraden är hemsk och tar bara upp en massa utrymme. Vill gärna se att denna skippas helt! Ha inte heller en menyrad som tas fram när man scrollar uppåt.

Inlägg, nyheter och allt annat känns mindre kondenserat. Blockdesignen med nyheter och inlägg i egna rutor är nog det jag uppskattar mest med nuvarande sidan. Visst är det ett modernare gränssnitt i betan men jag upplever texten mindre överskådlig och svårare att navigera. Känns bra som man bloatat upp allt utan att lägga till funktionalitet tyvärr. Gissar att ni haft som mål att öka tydligheten, men den är god som den är och jag tycker inte det har blivit bättre... Betan är som @ELF skriver, "Less is less" inte "Less is more".
Kanske ska man tänka lite mer på er målgrupp; Det här ska vara en sida för nördar. Vad vill nördar ha? Jo, funktionalitet! Satsa då inte på den mest avskalade utformningen som Agda 85 år kan läsa utan sina glasögon. Lägg istället till smarta navigeringsverktyg eller något annat som gör upplevelsen på mobilsidan mer lik fullversionen.

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo Evolv ATX | Moderkort: ASUS Z97-AR | CPU: Intel Xeon E3-1270v3 | RAM: Corsair 16GB VENGEANCE LP Grafikkort: 2x AMD R9 290 | PSU: Corsair AX750 | SSD: Intel 730 Series Kylning: Phanteks PH-TC14CS | Scythe Gentle Typhoon | Corsair Air series AF140 | Phanteks PH-F140HP

Galleri: Ash | By SweLingonBerry

Permalänk
Medlem

Är lite cynisk efter hur det brukar blir i sådana här "vi vill ha er feedback" aktiviteter.

Någon har lagt ner en väldig massa tid på att göra detta som vi kallar beta.
Syftet är att minska kodbasen, där någon har räknat på ROI på jobbet som läggs ner vs. framtida besparingar.
Det är också därför jag är lite uppgiven (typ som när Prisjakt ville ha feedback).

Ni sitter med analys data och vet hur många som skriver (längre) inlägg i forumet med bilder, länkar och citat eller kodsnuttar.
Är det övervägande så att allt detta innehåll skapas på datorer eller på telefon/surfplatta?
Det nya ni skapar måste vara good enough för de som skapar majoriteten av innehållet i forumet - för utan det så kommer det inte att skapas lika mycket innehåll vilket vore synd.

Vad jag menar är att för de delar av sidan som bara konsumeras av oss besökare, artiklar & tester, så kan ni kanske behandla designen lite mer styvmodigt.
Men där vi besökare faktiskt skapar innehåll, i forumet, där måste den grupp som faktiskt skapar innehållet och dess behov tillgodoses annars så sluter de vara lika aktiva.

Ska ändå försöka få ner mina tankar om lite olika områden nedan.

Topp menyn borde inte följa med när man skrollar neråt på sidan.
Anledningen är att beroende på vilken upplösning man har så tar det för mycket utrymme på skärmen, och det fyller ingen funktion som jag tycker uppväger det negativa.

Jag kan zooma sidan på min dator, vet inte om detta beror på de plugin jag använder eller inte.
Jag tycker inte att ni ska försöka förhindra detta på något sätt. De som har synfel behöver kunna zooma på alla plattformar.

Navigeringen är sämre på forumet.
Vi har alla olika användarmönster. Jag läser en tråd och när jag är klar så trycker jag på HOME + "Aktiva Trådar" för att se vad som är aktivt, rinse and repeat.
I den nya designen så måste jag trycka på HOME + Meny Forum + Aktiva trådar (vi antar att ni ändrar så att menyraden inte följer med vid skrollande).
Lösningen på detta hade ju varit att i forum läge så hade ni haft valen som knappar precis som idag, och kanske till och med tagit med hela "bread crumb" navigeringen och kopierat in den längst ner på forumsidan under raden som visar hur många sidor som finns i konversationen, kopierar ni in en rad med alla knapp valen för forumet där också så hade ni besparat mig och andra att behöva går upp till toppen av sidan för att trycka på valet Aktiva trådar då det hade funnits längst ner på sidan.

Håller också med alla andra om att det behöver vara tydliga gränser mellan sidelement, dvs gör det lättare att se vad som är vad (tänk på synskadade). Så som det är idag är bra nog - transplantera med det till det nya.

Jag gillar de orangea rubrikerna i nuvarande design

Ni har valt att ha rundade kanter på vissa (fler) element. Kan vara helt OK, tänk bara på att göra det konsekvent. Någon tidigare har klistrat in en bild från forumet som visar den svarta boxen som inte har rundade kanter medans raden med Ämne osv har det.

Tycker också att det känns bra att det står Rapportera isf Anmäl på knappen i forum inläggen.

Sällar mig också till skaran som vill att knapparna i inläggen är antingen till höger eller vänster.
Eller ha Rapportera till vänster och alla andra till höger. Inte centrering av gilla knappen som idag, tar fokus från det viktiga och kan inte vara best practise vid UI design.
Måste knapparna vara så stora? Kan de inte göras 30% mindre?

Visa signatur

Dator: MSI X570 Tomahawk, AMD 5600x, 64 GB RAM, 2xNVMe, 2xSATA SSD, 10 GBit NIC, Grafik Nvidia 3060 12 GB RAM
Skärm: Dell U3821DW 38" ultrawide Bärbar dator: MBA M1
Synology DS1821+ (10Gbit) - Dockers, VM, Surveillance Station 9 kameror
DS3612xs (10Gbit) - Backup sparas till denna från ovan
Skrev jag något vettig? "Tumme up":a så vet jag att det fanns nytta i min post.

Permalänk
Medlem

Samsung Note 9
Android 10
2960x1440
Vertikalt
Chrome

Problem, snälla fixa en Knapp för att få desktop-versionen.
"Datoranpassad webläsare" finns i chrome, men det händer att den buggar och en knapp är aldrig fel.

Finns få saker jag hatar mer på jorden än mobilanpassade hemsidor, anpassade för 3 tums IPhones och andra mobiler för myror.
Kommer inte att använda mobilversionen, men den kändes ännu mer klaustrofobisk än innan. Urk...

Permalänk

@flashen:
Ja det ser inte alls bra ut om man använder adblock. Säger inte att du borde deaktivera det på sweclockers forum (men de skulle förstås uppskatta det). Det är en lite knepig fråga om man som webbutvecklare ska anpassa sidan efter de som blockar annonser. Skulle man förlora en signifikant mängd användare pga en sån sak så är det nog bra att göra.

Permalänk
Medlem

Håller som många andra också nämnt att man vill ha mer enhetligt, likt att gilla knappen är tillsammans med de andra knapparna och inte mitt i.

Märkte detta när jag skulle redigare ett inlägg, dubbla rubriker?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Inaktiv

Var är knapparna för exempelvis 'gå till mitt senaste inlägg'?

Permalänk
Medlem

Några av navigeringsknapparna i trådar är borta.

STORT PLUS att hemsidan nu får plats på en halv 1920px bred skärm.
EDIT: Tar tillbaka det. I forumet får man gimpade vyn med en kolumn.

Här är en CSS-regel för alla som kör custom CSS och vill bli av med sticky header.

.nav-main, .nav-top, .nav-push { position: absolute !important; }

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av bärplockaren:

Håller som många andra också nämnt att man vill ha mer enhetligt, likt att gilla knappen är tillsammans med de andra knapparna och inte mitt i.

Märkte detta när jag skulle redigare ett inlägg, dubbla rubriker?
https://i.imgur.com/uFOt2B5.jpg

Där är väl 80% "tomsida" det som är mest störande ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Varför är det så enorma glapp mellan varje inlägg? Är det för att det ska se ut som nåt chattprogram på en iPhone?

Det vore mycket bättre att allt ligger kant i kant, utan vitt glapp.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

Knapparna i inläggen sticker ut visuellt nåt oerhört. Kör som förr med samma bakgrundsfärg, så blir de precis lika användbara, utan att få ögonen att blöda.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av infigo:

Andra är att kunna rendera sidan i 16:9 på telefonen så man får zooma lite, tycker det fungerar bättre att surfa så. Även om själva sidan på mobilen är mycket bättre så låt oss iallafall rendera desktop format.

Bara begära skrivbordsversionen i mobilen? Eller menar du något annat?

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk
Avstängd

Först prisjakt som förstörda hela sin sidan men plus poäng att dom har kvar den gamla sen så förstörde Webhallen sin sida men dom gjorde även att man använda den gamla och nu sweclockers som verka med förstöra sidan man får hoppas att man kan välja den gamla annans tror jag snart kastar in handduken.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Gamla sidan är så mycket bättre än betan.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Det finns inte längre någon indikator på att man gillat ett inlägg.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Inaktiv

Håller med cyklonen om avståndet mellan inläggen. Ser bara konstigt ut.

Permalänk
Medlem

Verkar heller inte få nån info när man blivit citerad.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Det här kan omöjligt behöva ta upp två rader.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt varför detta behövde göras, men det kommer nog bli bra. Det är en vanesak.

Lycka till!

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

Ikoner för bilder i forumet syns inte.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Tycker att navigationsknapparna behöver justeras ex:

- Under "Nyheter" kan ni ha Artikelarkiv och Nyhetsbrev (Nyheter ska fungera som gamla "Framsida")
- Under "Tester" kan ni lägga till Guider
- Till höger om sökrutan kan ni ha "Kontakta oss/Tipsa oss"

Ikoner för Mina citat/Meddelanden/Följda trådar vid användarnamnet borde ha text för att tydliggöra vad de har för funktion, det finns gott om yta till vänster.

Texten efter en sökning är obehaglig att läsa.

Justera kontrasten på gråa knapparna eller ändra till sweclockers orange.

Lite kärlek till oss som gillar mörkerläge och fixa tabellen så att texten byter färg eller lägg till en annan bakgrund just för tabellen.

Visa signatur

😑

Permalänk
Medlem

Trist att ni tog bort "nytt i forumet" på mobila enheter. Utan den lär jag inte ids besöka det framöver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aizu:

Lite kärlek till oss som gillar mörkerläge och fixa tabellen så att texten byter färg eller lägg till en annan bakgrund just för tabellen.
https://i.imgur.com/c142EHm.jpg

Det där är horribelt för oss kontrastöverkänsliga!

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

På desktop verkar allt fungera bra.
På mobil kan menyn ibland bugga ur och dölja sig bakom den grå rutan för bannern om man scrollar ned en bit och ända upp igen.

En ändring jag ogillar är att sidorna i navigeringen under artiklar nu inte går att klicka på direkt utan man måste öppna rullgardinen och klicka där.

Permalänk
Medlem

Nya känns hipp och apple. Nuvarande är bättre.

Visa signatur

Questions are the beginnings of wisdom

Permalänk

Mycket snabbt och verkar fungera fint utan Javascript!

Hurra! Jag kör utan javascript i Firefox (under Linux, Desktop, x86) och det verkar fungera alldeles utmärkt!

Detta är något som få sajter tänker på när de utvecklar nytt så jag blev väldigt glatt överraskad att det jag sett hittills verkar ha fungerat utmärkt!
Prenumerera på nyhetsbrev verkar vara det enda som kräver javascript och förhoppningsvis kan jag även posta detta utan att aktivera det

Permalänk
Medlem

W10
Firefox
Problem: Finns ingenting som antyder att jag har ett oläst inlägg i en tråd jag följer

Edit: Även om man går in på "följda trådar" så är det väldigt oklart vart det finns ett nytt inlägg

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Nej fy! De här ser ju för hemskt ut! Som om man kopplat telefonen till datorn! Allt är på tok för stort för att se ok ut på en PC. IAF när manm sitter på en standard 1920x1080 skärm som jag gör

Visa signatur

Win 10: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 533MHz@800MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av [SH]:

Bara begära skrivbordsversionen i mobilen? Eller menar du något annat?

De är olila.

På gamla om man kör begår desktop så blir allt jätte förstört men det finns en knapp längst ner som ger mig en fullversion av sidan för desktop utan mobilskalning alls. Den är bättre än någon mobilsida.
På beta så ger desktop en sida som till 90% är :ad desktop är men man saknar hela högersidan av skärmen, alltså nytt i forumet och nytt i marknaden är intemed längre.
Bara ge desktop sida i standard 16:9 utan någon form av mobilskalning alls, det är så visa desktop site borde fungera men det gör det alldrig tyvärr så here we are.

Visa desktop ska ge...exakt det som är på en standard desktop sifa, inget annat. Ni är det annat så ge mig en knapp istället likt det är idag så man får desktop.
Det finns zoom på mobiö, om man bara vill se en kolumn så har man ett alternativet, måste ändå zooma på nuvarande "desktop" versionen så vitsen med breddanpasssning finns ju inte i vilket fall

Edit ska rätta mig lite här.
På framsidan är beta rätt. Desktop sida ger en desktop sida, grymt. Men sen om man går in på aktiva trådar så är skanningen helt annorlunda så jag beskriver ovan.
Var bara inne i forumet när jag kolla tidigare var alldrig på framsidan.
Desktop sida av beta. Ska vara samma salongen som framsidan är i beta nu (och gamla sidan är om man klickar fullversion) men det bör vara så i forum och artiklar också. Ska inte vara mobilskalning alla om man klickar visa desktop.
Samsung A71 19:9 ish 1080p bas bredd och chrome.
Kan slänga i bild imorn.
Edit morgon efter. Här kan ni se vad problemet är (4 bilder)
https://imgur.com/a/LEdSxiA
Beta skalar rätt som desktop sida på telefonen på framsidan och i nyheter men inte i forumet. Jömförbilder med gamla sweclockers. Rotation av telefon förändrar inget.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

Jag började fila på lite CSS som får mig att känna mig som hemma igen. (vadå bakåtsträvare? ) Det är nog inte något jag kommer underhålla aktivt (åtminstone inte för någon annan än mig själv), men jag passar på att dela med mig av det ändå. Kanske någon annan blir inspirerad.

Huvudsakliga ändringar:
- Header följer inte med när man skrollar
- Bort med lite rundade hörn här och där
- In med borders så man ser var inlägg och annat börjar och slutar
- Lägg till "Bra inlägg"-text på knappen
- Mindre utrymme mellan inlägg
- Gamla knapputseendet på inlägg (inte det som är på swec nu, utan det som var innan de bytte)
- Markera länkade inlägg
- Separatorlinjer istället för separata kort i nyhetsflödet

Klicka för mer information

.nav-main, .nav-top, .nav-push { position: absolute !important; } .forum-post-header, .forum-post-body, .content-primary { border-radius: 0; } .forum-post .button.like:before { content: "Bra inlägg "; } .forum-post { margin-bottom: 10px; } .forum-post, .pages a, .cards { border: 1px solid #b3afa6; } button, .button { background-image: -webkit-linear-gradient(top,#d9d7d2,#bab8b3); border-radius: 0 !important; border: 1px solid #a8a39a; } button:hover, .button:hover { background-image: -webkit-linear-gradient(top,#e1e0dc,#c9c8c4); } button:active, .button:active, .forum-post.isSelected .button.multiquote { background-image: -webkit-linear-gradient(top,#bab8b3,#d9d7d2) !important; box-shadow: inset 1px 1px 1px rgba(0,0,0,0.25); } .button.right:last-child { border-left: 1px solid #a8a39a !important; } .quickReply { background-color: initial; } .forum-post.is-linked { border-color: #555; box-shadow: 0 0 5px 1px rgba(0,0,0,.85); } .col-content-wide { overflow: visible; } .cards { background-color: #f1efec; margin-bottom: 16px; } .card.content-primary, .cards .adModule .inner>* { margin-left: 16px; margin-right: 16px; border-top: 1px solid #c0b9ac !important; } .cards .adModule .inner>* { padding-top: 16px; box-sizing: content-box; } .cards .adModule .inner { display: initial !important; } .card.content-primary:first-child { border-top: 0 !important; } .card-banner { margin-top: 16px; } .card-body { padding-left: 0 !important; padding-right: 0 !important; padding-bottom: 0 !important; } .card.half-banner .card-body { padding-left: 16px !important; }

Visa mer
Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk

Jag minns när Nhw gjorde en siteuppdatering för kanske 6 år sedan. Dom tappade kanske 75% av sina läsare efter det. Iaf att döma av antalet kommenterer/nyhet.
Det dom gjorde var just att göra siten plattare och tråkigare, ingen grafisk separation mellan olika element, tex ränder eller färg-separation (Ja ...tråkig Win10-look). SweC-betan är inte riktigt så extrem men tillräckligt för att ögonen inte ska känna logik och intuitivitet.

Era tidigare sajtuppdateringar har sett logiska ut, och man har direkt sett att det kommer gå att vänja sig vid det nya, men denna gång känns det som att ni kan ha råkat göra en nhw. Inte alls lika inbjudande, utan känns mer som en blogg - grafiskt sett.

Sen att folk inte använder vissa funktioner... När jag dricker en Coca cola kanske jag i 99.5% av fallen inte läser näringsdeklarationen, ingredienser. Men skulle dom ta bort det skulle jag reagera VÄLDIGT negativt direkt, och känna luffar/bedrägeri-vibbar direkt kring Coca cola.
Jag har ännu inte använt betan tillräckligt för att se vad som saknas, men det är värt att ha i åtanke att vissa saker måste finnas vare sig det används på daglig basis eller ej.

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!