Minecraft Vanillaserver söker spelare (Judge Online Gamers)!!

Permalänk

Minecraft Vanillaserver söker spelare (Judge Online Gamers)!!

Hej

Judge Online Gamers har startat upp Minecraft-servern igen och nu söker vi lite spelare.

Det är en ren Vanilla-server utan några plugins och det är sunt förnuft på servern som gäller.
Med sunt förnuft så menar vi att man respekterar varandras byggnader och ägodelar.

Servern är whitelistad så skriv en lite presentation om er själva så kanske ni blir insläppta

MVH Kribban

Tagit bord serverades. Kommuniceras i PM istället
Permalänk
Medlem

Tjenare!

Har suttit nu i några månader och varit sjukt sugen på att spela minecraft(köpte det förra året) men pga att dom flesta jag känner har spelat spelet så pass mycket vill dom flesta köra moddat vilket jag inte är så sugen på just nu. Vill mest bara bygga, utforska och lära mig mer hur spelet fungerar.

Är 33 och söker väl en lite mer mogen spelarbas än vad man vanligtvis hittar på minecraft idag.

Minecraftnamn: Luriflaxen

Permalänk

Nu har vi startat om servern med en ny karta i och med 1.16. Någon som vill vara med? Just nu är det typ bara jag på servern men alla är välkomna

Permalänk
Skrivet av luri:

Tjenare!

Har suttit nu i några månader och varit sjukt sugen på att spela minecraft(köpte det förra året) men pga att dom flesta jag känner har spelat spelet så pass mycket vill dom flesta köra moddat vilket jag inte är så sugen på just nu. Vill mest bara bygga, utforska och lära mig mer hur spelet fungerar.

Är 33 och söker väl en lite mer mogen spelarbas än vad man vanligtvis hittar på minecraft idag.

Minecraftnamn: Luriflaxen

Bättre sent än aldrig. Du är nu whitelistad

Permalänk

Hej! Jag är gärna med och spelar, är väldigt sugen på en ren Vanilla! Är 28 om det är intressant
Heter Maldergho in-game, samma som här

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tjena!
Varit sugen på att spela minecraft länge, men aldrig riktigt börjat för att vännerna hellre vill köra andra spel. Så jag hänger gärna med på att köra vanilla minecraft
Kan också tillägga att jag är 27 år gammal

In-game namn: Waup

Visa signatur

🖥 → Ryzen 5 1600 • Asus GTX 1060 6GB • 16GB 3200Mhz
💻 → Macbook Pro Core i5 8GB 128GB SSD 13.3"

Permalänk

@Waup: Whitelistad

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Waup:

Tjena!
Varit sugen på att spela minecraft länge, men aldrig riktigt börjat för att vännerna hellre vill köra andra spel. Så jag hänger gärna med på att köra vanilla minecraft
Kan också tillägga att jag är 27 år gammal

In-game namn: Waup

Vart tog du vägen ?

Permalänk
Medlem

@kribban72: Jag o tjejen tog en spontan resa till landet o blev borta ett tag, är hemma igen imorgon. Så jag fortsätter gärna vara whitelistad om ni tillåter det

Visa signatur

🖥 → Ryzen 5 1600 • Asus GTX 1060 6GB • 16GB 3200Mhz
💻 → Macbook Pro Core i5 8GB 128GB SSD 13.3"

Permalänk

@Waup: Sjävklart

Permalänk

Hej! Jag närmar mig 30 med stormsteg och har spelat på twitch-streamers sub servrar men det frodas av enstaka människor som förstör för resten vilket jag tröttnat lite på! Så för mig vore det helt perfekt om jag kunde hitta härliga och ärliga entusiaster att spela med! Mitt användarnamn är Karate_Knut

Permalänk

Välkommen in Karate_knut. Du är nu tillagd

/Kribban

Permalänk
Medlem

30 år gammal och spelar lite i mån av tid. Kört en hel del men var flera år sen sist

Användaere: Stoltish

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk

välkommen in Stoltish

Permalänk
Medlem

Började spela med min dotter för nåt år sen, körde mest singleplayer från början. I början på året startade jag och min systers son en server där vi körde igenom allt, men efterhand tappade vi intresset och slutade spela. Jag har fått lite sug igen nu senaste tiden, hade vatt kul att spela med ett större gäng så det alltid är nån online.

Crille, 39 år, skåning, spelat PC sen 12-13 års åldern

Nick: Fulgano

Permalänk

@Fulgano: välkommen in

Permalänk
Medlem

Hej.

38 år. Mest, eller uteslutande, spelat modded MC med min fru men sugen på att pröva på vanilla. Söker en gemenskap mest med moget folk där man kan ha kul och snacka lite.

Vet inte vilka mål jag kommer ha men älskar automation så antagligen mycket redstone. Är egentligen inte intresserad av att sätta upp saker för mig själv men försöker gärna lösa era problem. Kan inte lova hur mycket jag kommer vara online men om jag inte är det så skicka ett meddelande så försöker jag hitta en lösning.

ID: Hellwarson

Permalänk

@2takt: Välkommen in

Permalänk
Inaktiv

Tjena! Joinar gärna!

27 år gammal. Spelat minecraft väldigt länge. Då mina polare gått vidare till andra spel så söker jag nu efter en soft server.

Nick: Tompaloka

Permalänk
Permalänk
Medlem

Morrn! 26 år gammal, spelar lite till o från under kvällarna, vid mån av tid, spelar gärna med er

Nick: Ecual

Visa signatur

-

Permalänk

@Ecual: välkommen in

Permalänk
Medlem

Hej

Är det Java eller Bedrock? Kör ni Bedrock så joinar jag gärna. 36 årig skåning som söker en schysst server att sällskapsspela på.

Ingame: FiftyFritz

Visa signatur

Apple Mackbook Pro 15" Retina 2013

Permalänk

@Andi2k11:

Vi kör Java

Permalänk
Medlem

@kribban72: Det är klart ni gör. Verkar som de flesta kör Java. Har skaffat mig ett Java konto också så får jag joina släng iväg en invite.

Visa signatur

Apple Mackbook Pro 15" Retina 2013

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andi2k11:

@kribban72: Det är klart ni gör. Verkar som de flesta kör Java. Har skaffat mig ett Java konto också så får jag joina släng iväg en invite.

Yay! Fler skåningar 👍

Permalänk
Medlem

Helst inte skriva namn men hoppas det är ok. Kille som älskar spel men tröttnar väldigt snabbt pga av ålder, tror jag. Har tidigare hostat Minecraft server men brinner mest för att bygga, och det ska vara fint.
Från Stockholm och älskar skorpor.

Ingame: Gothson

Visa signatur

got root?

Permalänk

36år Började med minecraft när barnet ville spela och blev sedan fast.
Vore kul att testa att spela med andra.

Ingame: MrSandberg