Oneplus 5 128gb, ubiquiti ap pro, cloud key

Permalänk
Medlem

Oneplus 5 128gb, ubiquiti ap pro, cloud key

Rensar lite överblivet och söker samtidigt efter byten.

Det jag har är en oneplus 5 128GB i helt ok skick.
Kan tillägga att anledningen till att jag bytte telefonen var att jag fick en bug att den stängde av ljudet lite random *ringsignal*. efter googling va det uppenbart fler som hade det och orkade inte felsöka. Efter jag bytt telefon dock och återställt den så har felet slutat visa sig.även under en tid på ca1v som jag dagligen använde den innan den nya kom. Så man köper/byter till sig den utifrån den infon.
Vill man köpa den med pengar tillbaka garanti om felet dyker upp inom 1mån så e det ok. Men man får stå för fraktkostnader själv då jag är tydlig i min annons att den har haft problemet.
Har även en ubiquiti unifi pro, enl bild

Samt en Ubiquiti cloud key. saknar manual

Det jag söker är:

minikyl
Tangentbord i mindre format för gaming.
Hårddisk till sonen som börjat göra youtube-clips men bara har en 1tb mekanisk. minst 500GB+
studentlitteratur till programmet Gastronomiprogrammet i kristianstad. *vet att det är ett longshot men när jag ändå skriver*

Byter helst men värde skulle jag gissa 1k för telefon
500kr styck för ubiquiti. ..... ish.. rätta mig gärna är ödmjuk i min gissning och önskar isf ödmjuka rättelser

Finns i Helsingborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det ac modellen på UniFi PRO? Kanske bara finns en modell så kanske dum fråga 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mrdiglet:

Är det ac modellen på UniFi PRO? Kanske bara finns en modell så kanske dum fråga 😊

Undrar samma sak!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk
Medlem

Är det UniFi ac PRO köper jag gärna för 500kr + frakt

Permalänk

Samma här, är det AC Pro så tar jag den gärna. Kan hämta den idag/imorgon på plats som passar dig.
Mvh Martin

Permalänk
Medlem

Är det en UniFi ac PRO kan jag byta mot en 4tb seagate ironwolf har inte koll på hur många timmar den snurrat men den köptes 2019 kvitto/garanti från netonnet.

Permalänk
Medlem

300 + frakt för cloud key

Permalänk
Medlem

Börjar med 1000:- + frakt för OP5, men vill gärna ha lite bilder på skicket, det är så olika vad "okej skick" är

Permalänk
Medlem

Hittar ingen info om det är en AC så jag utgår från att det inte är det.
Konfigurera nätverket visade sig vara en lite för tidskrävande uppgift för mig.
Så slipper jag helt skylta med min okunskap

Fixar lite mer bilder på oneplus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emgard:

Hittar ingen info om det är en AC så jag utgår från att det inte är det.
Konfigurera nätverket visade sig vara en lite för tidskrävande uppgift för mig.
Så slipper jag helt skylta med min okunskap

Fixar lite mer bilder på oneplus

Vet du ungefärlig ålder på UniFi? Eller på baksidan brukar finnas en lapp och då kan det stå typ UP-AC-PRO eller något i den stilen.

Permalänk
Medlem

Blev sugen på en cloud key också så köper gärna den också för 500kr och UniFi PRO för 500kr +frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mrdiglet:

Blev sugen på en cloud key också så köper gärna den också för 500kr och UniFi PRO för 500kr +frakt

Visst men jag tror inte det är en AC modell som du frågar efter i första inlägget

Permalänk
Medlem

@Mrdiglet: UP AP pro står det bara, så det är det jag utgår från.
Inköpt begagnad så har ingen aning om ålder. har dock bara varit i min ägo ca 8mån.

Permalänk
Medlem

@wargreymon:
Fler bilder är uppladdade

Permalänk
Medlem

Ok. Tack för dina svar, jag avvaktar lite då 😊

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Beltet:
Vill du ha den för 1100:- så är den din.
Pm mig under kvällen isf.