Samsung har tillverkningsproblem på 5 nanometer

Permalänk
Melding Plague

Samsung har tillverkningsproblem på 5 nanometer

Qualcomms 5G-kretsar kan komma att försenas till följd av låga yields på den krympta noden, menar Digitimes.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tur att dom bara har ett litet tillverkningsproblem

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Medlem

Jag har hört om något annat bolag som har framstående teknik inom 5G som nog har lite kretsar över nu för tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimmp:

Tur att dom bara har ett litet tillverkningsproblem

Hehe så jävla bra

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem

Ähh, vilken Nod har det inte varit tillverknings-problem på? Ge det ett par månader så flyter det säkert på igen.

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Ähh, vilken Nod har det inte varit tillverknings-problem på? Ge det ett par månader så flyter det säkert på igen.

Säg det till Intel....

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk
Medlem

Oväntat?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.