Letar dator/komponenter för surfdator och 2-3 24" skärmar

Permalänk
Medlem

Letar dator/komponenter för surfdator och 2-3 24" skärmar

Hej!

Som rubriken säger så letar jag dator för mina mindre behov. Ska klara surf och lite sånt. Någon gammal i3 eller liknande kanske? Helst minst 8 GB RAM och gärna SSD. Annars inga direkta krav. Grafikkortet måste ha stöd för minst tre skärmar, gärna via HDMI (helst inte DVI). DP går fint också, men inget krav alls.

Tyst? Mjo, det gör inget, men inget måste. Snygg? Ja, varför inte, men inte heller något superkrav. Strömsnål, nja, behövs inte direkt heller, även om det är trevligt om den inte blir för varm.

Jag kan köpa separata komponenter eller hel dator. Kan även tänka mig köpa några roliga fläktar eller annat att bygga in/pilla lite med.

Helst inom körsträcka om det är tyngre saker, men jag kan även tänka mig åka en 5-10 mil från Jkpg för affär.

Hade tänkt mig 3 st skärmar 24". Behöver inte vara något speciellt, utan 60 hz 5ms eller liknande räcker.

Har någon en rolig mus och roligt tangentbord, så är det också intressant, istället för att jag ska köpa något nytt ultra-budget.

Först och främst är budget prio, men jag kan tänka mig betala lite extra om jag tycker det är ok saker. Det behöver som sagt inte vara några nya saker eller bra saker.

Har du något som kan vara intressant så hojta gärna VIA PM! Tack på förhand!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Elitedesk 800 G1

INTEL QUAD I5-4570S 2.9GHZ,

4GB DDR3, ram

500 gb hårddisk plus

128 ssd för Windows

INTEL HD GRAPHICS 4600 1696MB,
Och gtx 510 2gb 4mini dp

ULTRA-SLIM DESKTOP

Windows 10 Pro
Finns i Stockholm
1500 plus frakt

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Inaktiv

Hej.

Jag har en IBM kulmus 100kr plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

Elitedesk 800 G1

INTEL QUAD I5-4570S 2.9GHZ,

4GB DDR3, ram

500 gb hårddisk plus

128 ssd för Windows

INTEL HD GRAPHICS 4600 1696MB,
Och gtx 510 2gb 4mini dp

ULTRA-SLIM DESKTOP

Windows 10 Pro
Finns i Stockholm
1500 plus frakt

Hej! Lite åt det hållet jag letar efter. Tror tyvärr totalpriset med frakt blir högt och helst vill jag ha en tower. Jag är inte picky, så hade slutpriset blivit rätt så hade jag nog kunnat slå till... Tack ändå för att du tog dig tid att svara. Jag skulle kunna tänka mig köpa komponent som SSD eller så, men jag antar att du inte vill sälja separat. CPUn hade varit mer än väl ok för jobbet och egentligen hade nog 4 GB ram också räckt.

Permalänk

*SÅLD VARA*

Visa signatur

ASUS ROG Strix Helios || ASUS ROG Strix X570-F GAMING || AMD Ryzen 5 5600X || Spectrix D60G 32GB 3600MHz CL14 || ASUS 6800 XT ROG STRIX LC OC || ASUS ROG THOR 1200w || 2x Samsung 980 Pro || Steelseries Apex Pro + Rival 710 + Arctis Pro Wireless ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av z€r0(0o|_:

Ms spelar inte så stor roll för användningsområdet. Var finns du och vad vill du ha för den?

Mvh Oscar

Permalänk
Skrivet av deSouza:

Ms spelar inte så stor roll för användningsområdet. Var finns du och vad vill du ha för den?

Mvh Oscar

Tyvärr blev den såld tidigare idag :/

Visa signatur

ASUS ROG Strix Helios || ASUS ROG Strix X570-F GAMING || AMD Ryzen 5 5600X || Spectrix D60G 32GB 3600MHz CL14 || ASUS 6800 XT ROG STRIX LC OC || ASUS ROG THOR 1200w || 2x Samsung 980 Pro || Steelseries Apex Pro + Rival 710 + Arctis Pro Wireless ||

Permalänk
Medlem

Jag har en dator om det är intressant
CPU: Intel core i5 4430s 2,7GHz
RAM: 16GB 4x4GB
GPU: Sapphire Radeon NITRO R9 380
PSU: Kolink core 500W
MOBO: ASUS H87M-PRO
SSD: 250GB Samsung 840 EVO
Allt sitter i ett äldre serverchassi
2k och kan köra den till jkpg med omnejd
Tror tyvärr inte jag har någon 24" skärm men har en 22"

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Hej! Det låter småtrevligt!😁 Kan man få se lite bilder på sakerna? När skulle vi kunna ta affär i så fall?

Permalänk
Medlem

@deSouza:

Blev tyvärr såld igår

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Ok va synd.

Permalänk
Medlem

Ingen annan som har något? Gärna SSD, behöver inte vara något speciellt grafikkort. 8 GB RAM helst, men gärna 16 också. Kan ju också köpa vissa komponenter löst.

Tack på förhand!

/Oscar