Vad tror du Playstation 5 kommer kosta?

Först skulle det tillverkas färre för att alla förlorar jobbet och inte kan köpa någon. Och nu ska det tillverkas fler för att alla är hemma och konsumerar mer underhållning hemma. Hmm...

Skrivet av Squallie:

Först skulle det tillverkas färre för att alla förlorar jobbet och inte kan köpa någon. Och nu ska det tillverkas fler för att alla är hemma och konsumerar mer underhållning hemma. Hmm...

Jag läste också att yielden är bättre än väntat, vilket kan påverka priset och tillverkningsförmågen.

Ska bli spännande att se priset, borde ju dyka upp snart kan man ju tycka.
Ett problem som finns just nu är att det nog finns lite folk som dubbelbokar en konsol med och en utan skivläsare, eftersom att man inte vet priset än.

Skrivet av Fearnox:

Jag läste också att yielden är bättre än väntat, vilket kan påverka priset och tillverkningsförmågen.

Ska bli spännande att se priset, borde ju dyka upp snart kan man ju tycka.
Ett problem som finns just nu är att det nog finns lite folk som dubbelbokar en konsol med och en utan skivläsare, eftersom att man inte vet priset än.

Som jag då. Har bokat både en digital och en standard på 2 olika återförsäljare. Jag avser att avboka de andra beställningarna så fort jag vet priset och vilken variant jag vill ha. Men vill helst stå i kö tidigt så jag inte blir utan konsol vid jul.