Hej, jag heter Patrik, och vägrar:

Permalänk
Proffsmoddare

Jag ä int bitter.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Avstängd

@Findecanor:
Razer ligger nere på samma låga nivå som Corsair.

Visa signatur

ASUS Prime B350 Plus, AMD Ryzen 5 1600X, Sapphire R9 390 8GB, 16GB Gskill Flare X 3200
Används för korsord online, och harpan.

Permalänk
Avstängd

@SleepstreameR: Du kan ju inte bygga riktiga saker, och tydligen inte heller stava?

Visa signatur

ASUS Prime B350 Plus, AMD Ryzen 5 1600X, Sapphire R9 390 8GB, 16GB Gskill Flare X 3200
Används för korsord online, och harpan.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Tycker det är en svår balansgång. Jag förstår moralkompassen ifråga, men varför ska jag avstå att köpa en bättre produkt för att företaget behandlar sin personal på ett sätt som inte anses bra?

Jag försöker valja bort företag som behandlar kunder illa genom sin affärsetik, hur de behandlar personalen är ett eget kapitel och då får man nog lägga på de flesta som har nån verksamhet i Kina och många som är aktiva i USA.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av patteSatan:

@SleepstreameR: Du kan ju inte bygga riktiga saker, och tydligen inte heller stava?

Du kanske ska gå och lägga dig med din dåliga attityd eller har du glömt din medicin?

Permalänk
Medlem

Ja efter min fadäs med Samsung för 2 år sedan när jag försökte reklamera min TV i 8 månader så måste jag säga att jag håller mig ifrån Samsung, otrevligare och omöjligare support får man leta efter. Jag fick dra i alla trådar som fanns tills jag fick igenom det, och det var netonnet's förtjänst att det gick igenom tillslut.

Annars är jag nog öppen för det mesta, krånglar lite med Asus just nu så vi får se om de tar sig in på listan haha.

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Ät en snickers förhelvete.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juus1:

Gått på ölen tidigt denna fredag?

//C

Semestertider

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

Hej, jag undrar om det är fler än mig som på egen hand haft felaktiga tjejer gång, på gång med olika utseende?

Här kommer min lista på tjejer jag aldrig kommer ha att göra med någonsin, och om en kompis skaffar sagda tjejer, får han hitta en annan kompis.

1. Rödhåriga, allt dom gör/gjort är skit.
2. Blonda, se ovan
3. Brunhåriga
4. Gråhåriga, det bästa dom gjort är smörgås, och det var lääääänge sedan.
5. Svarthåriga, Zanna var bra, sen gick det utför.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ptah:

1. Rödhåriga, allt dom gör/gjort är skit.

Wut? Redheads ftw

Visa signatur

Main: 5800X3D | Arctic Freezer III 360 | ROG STRIX B550-I | 32 GB DDR4@3600 MHz | Asus RTX 4080 Super TUF | Corsair RM850e | Fractal Design Define S

Permalänk
Inaktiv

Haha kul folk som hittar ut ur sina hålor ibland 😊😉👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ptah:

Hej, jag undrar om det är fler än mig som på egen hand haft felaktiga tjejer gång, på gång med olika utseende?

Här kommer min lista på tjejer jag aldrig kommer ha att göra med någonsin, och om en kompis skaffar sagda tjejer, får han hitta en annan kompis.

1. Rödhåriga, allt dom gör/gjort är skit.
2. Blonda, se ovan
3. Brunhåriga
4. Gråhåriga, det bästa dom gjort är smörgås, och det var lääääänge sedan.
5. Svarthåriga, Zanna var bra, sen gick det utför.

hahaha den här tråden blir bara bättre och bättre! hämtar lite chips och hänger på tills moderatorerna stänger tråden

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Ptah:

Hej, jag undrar om det är fler än mig som på egen hand haft felaktiga tjejer gång, på gång med olika utseende?

Här kommer min lista på tjejer jag aldrig kommer ha att göra med någonsin, och om en kompis skaffar sagda tjejer, får han hitta en annan kompis.

1. Rödhåriga, allt dom gör/gjort är skit.
2. Blonda, se ovan
3. Brunhåriga
4. Gråhåriga, det bästa dom gjort är smörgås, och det var lääääänge sedan.
5. Svarthåriga, Zanna var bra, sen gick det utför.

Hmmn, du föredrar ohåriga ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Rakat eller inte rakat? Eller ansat?
Jag vet vad jag föredrar

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

Det var värt ett försök men tyvärr så var det lite väl mycket sandlåda även denna gång

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord