EVGA GeForce GTX 1060 SC GAMING 6GB

Permalänk
Medlem

EVGA GeForce GTX 1060 SC GAMING 6GB

Hej!

Jag har ett EVGA GeForce GTX 1060 SC GAMING 6GB (06G-P4-6163-KR) liggandes och tänkte kolla om det finns något intresse.

Använt ett kort tag men har sedan uppgraderat.

Ingen kartong eller kablar ingår.

Prisförslag: 1400:- + frakt. Bud mottages

Läs hela annonsen här

Visa signatur

X79, baby

Permalänk
Medlem

1000:- plus frakt

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

1100 kr+frakt.

Permalänk
Medlem

Bjuder då 1400 , ink frakt.

Permalänk
Medlem

@Cholden: Då kör vi på det! Jag är lite osäker på vad nästa steg är i försäljningsprocessen. Jag kikar runt lite gällande det.

Tack till er andra som har budat!

Mvh Marcus

Visa signatur

X79, baby

Permalänk
Medlem
Skrivet av rewt:

Jag är lite osäker på vad nästa steg är i försäljningsprocessen. Jag kikar runt lite gällande det.

Jag skulle skicka ett PM till köparen med mitt nummer för Swish och be om leveransuppgifter. När du har fått in betalningen kan du boka valfri lämplig frakt (jag rekommenderar spårbart så att du inte blir anklagad om det inte kommer fram). Postnords "Skicka lätt 2 kg" för 95 kr borde passa bra. Det kan bokas från deras hemsida, varefter du tar med paketet till ombudet, visar dem en QR-kod och lämnar in det.

Som köpare skulle jag inte heller ha några problem i att betala i förskott till dig; du har varit medlem på forumet i över 10 år och inte försökt lura någon hittills så risken är rätt så liten.

Permalänk
Medlem

@TMG: Tack så mycket för informationen. Gjorde exakt som du beskrev men kortet är inte supertungt så jag gav förslaget för upp till ett kilo till köparen. Skulle det väga mer sen så får jag väl stå för mellanskillnaden.

Visa signatur

X79, baby

Permalänk
Medlem
Skrivet av rewt:

@TMG: Tack så mycket för informationen. Gjorde exakt som du beskrev men kortet är inte supertungt så jag gav förslaget för upp till ett kilo till köparen. Skulle det väga mer sen så får jag väl stå för mellanskillnaden.

Great - jag skickar PM !