Permalänk
Medlem

Logitech G29 Driving Force

Hej!

Har fått upp intresset för bilspel så jag letar en G29 som någon kanske tröttnat på.
Ett plus om växelspak finns också.

Kan ev hämtas runt Gävleborg/Dalarna.

MVH
Tobias

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel i7 9700K 5.0 GHz, Corsair Hydro H115i Pro || Corsair Vengence 3000MHz 16GB || MSI Gaming M5 Z370 || MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming 12GB || Samsung EVO 970, 2x EVO 860 || Fractal Design Define R6 TG Blackout

Permalänk

@xray Hejsan!

Jag har en G29 ratt komplett med kartong och alla tillbehör som kommer med. Inte har används mycket alls, max 15h. Bor dock i Borås och förmodar att frakt via posten blir bäst. Skulle det fungera? Har ej växelspak.

Hör av dig ifall du skulle vara intresserad så skickar jag bilder.

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Testpilot

@xray: Hejsan!

Har ett Logitech G920 (utan spak) som kanske kan vara av intresse.
Det är praktiskt taget identiskt med G29 förutom att det har Xbox layouten istället för Playstation.

Finns en mindre kosmetisk skada på undersidan i fram på den från tidigare ägare, men annars i väldigt bra skick då det är knappt använt av varken mig eller tidigare ägare.

Finns i Gävle för upphämtning, annars kan frakt eventuellt lösas med.

Om det är något av intresse så skicka iväg ett PM
//Yatagarasu

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

@xray: Hejsan!

Har ett Logitech G920 (utan spak) som kanske kan vara av intresse.
Det är praktiskt taget identiskt med G29 förutom att det har Xbox layouten istället för Playstation.

Finns en mindre kosmetisk skada på undersidan i fram på den från tidigare ägare, men annars i väldigt bra skick då det är knappt använt av varken mig eller tidigare ägare.

Finns i Gävle för upphämtning, annars kan frakt eventuellt lösas med.

Om det är något av intresse så skicka iväg ett PM
//Yatagarasu

Om inte det blir av att någon köper den så är jag också intresserad, men prioritera xray😊

Permalänk
Medlem

Jag pratade med några i priv och det var en som hade bra pris och var villig att skicka, men det var en bluffare, det var ett konto från 2019 så jag var lite skeptisk.
Han är bannad nu, så jag fortsätter leta efter nån som är sugen på att sälja

Visa signatur

Intel i7 9700K 5.0 GHz, Corsair Hydro H115i Pro || Corsair Vengence 3000MHz 16GB || MSI Gaming M5 Z370 || MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming 12GB || Samsung EVO 970, 2x EVO 860 || Fractal Design Define R6 TG Blackout