Astronom, ordvitsare och flöjtkonnässör vinner i MSI:s B550-tävling

Permalänk
Melding Plague

Astronom, ordvitsare och flöjtkonnässör vinner i MSI:s B550-tävling

Efter hård kamp står nu tre segrare klara i MSI:s B550-batalj, vilka belönas med moderkort, grafikkort och tangentbord.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Hängde själv inte riktigt med i att man skulle/borde skriva beskrivningar till namnen också

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

Permalänk
Medlem

Grattis! May the ESD-Force Be Ever In Your Favor

Permalänk

Vinnaren var riktigt bra!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Grattis.

Aha borde väl ha flörta med MSI och lagt till en essä om produkterna för att ens vinna, noterat.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@ZothOmmog: Det är inte MSI som valt vinnaren utan vi i redaktionen, för att det helt enkelt var bra Det vinnande bidraget har väl ingen essä om MSI:s produkter? Den tar avstamp i ett astronomiskt tema och använder det som bas för sitt bidrag, riktigt snyggt gjort tycker vi och därför blev det det vinnande bidraget.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Fina förslag och värdiga vinnare! Grattis!

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk

Wow jag hade läskigt liknande bidrag som vinnaren: Eclipse, Comet, Hypernova och Quasar! Men måste säga att vinnaren sålde in det väldigt snyggt så får gratulera till det 🙂
(Kunde inte posta nu utan att bekräfta medlemskapet så blev osäker på om bidraget skickats in)

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av Överklockad_gasklocka:

Hängde själv inte riktigt med i att man skulle/borde skriva beskrivningar till namnen också

Det var inte alls något krav och bland bidragen finns också många bra självförklarande namnkvartetter. Med omkring 500 starka bidrag blev dock utfallet här att de tre bästa är sådana med vissa tillägg utöver namnen

Permalänk
Medlem

Noobkakans tema är absolut en vinnare! Namnen han valt ut faller inte på tungan dock, Nova = skräp shotgun från CS:GO till exempel .

Får alltid lite obekväma rysningar när jag ser/hör MSI's dragon tema.

Permalänk
Medlem

Satte nästan kaffet i halsen. "Smaugar det så kostar de" hahaha jag hade korat vinnaren direkt där.

Permalänk
Medlem

@loevet

Nä men i jämförelse med mina 4 ord kändes det som en essä

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@ZothOmmog: Haha, ja det är klart, allt är ju relativt förstås

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Grattis bra jobbat. Jag tyckte min egen var bra men det var väldigt bra vinnare!