Astronom, ordvitsare och flöjtkonnässör vinner i MSI:s B550-tävling

Astronom, ordvitsare och flöjtkonnässör vinner i MSI:s B550-tävling

Efter hård kamp står nu tre segrare klara i MSI:s B550-batalj, vilka belönas med moderkort, grafikkort och tangentbord.

Läs hela artikeln här

Hängde själv inte riktigt med i att man skulle/borde skriva beskrivningar till namnen också

Grattis! May the ESD-Force Be Ever In Your Favor

Vinnaren var riktigt bra!

Grattis.

Aha borde väl ha flörta med MSI och lagt till en essä om produkterna för att ens vinna, noterat.

@ZothOmmog: Det är inte MSI som valt vinnaren utan vi i redaktionen, för att det helt enkelt var bra Det vinnande bidraget har väl ingen essä om MSI:s produkter? Den tar avstamp i ett astronomiskt tema och använder det som bas för sitt bidrag, riktigt snyggt gjort tycker vi och därför blev det det vinnande bidraget.

Fina förslag och värdiga vinnare! Grattis!

Wow jag hade läskigt liknande bidrag som vinnaren: Eclipse, Comet, Hypernova och Quasar! Men måste säga att vinnaren sålde in det väldigt snyggt så får gratulera till det 🙂
(Kunde inte posta nu utan att bekräfta medlemskapet så blev osäker på om bidraget skickats in)

Skrivet av Överklockad_gasklocka:

Hängde själv inte riktigt med i att man skulle/borde skriva beskrivningar till namnen också

Det var inte alls något krav och bland bidragen finns också många bra självförklarande namnkvartetter. Med omkring 500 starka bidrag blev dock utfallet här att de tre bästa är sådana med vissa tillägg utöver namnen

Noobkakans tema är absolut en vinnare! Namnen han valt ut faller inte på tungan dock, Nova = skräp shotgun från CS:GO till exempel .

Får alltid lite obekväma rysningar när jag ser/hör MSI's dragon tema.

Satte nästan kaffet i halsen. "Smaugar det så kostar de" hahaha jag hade korat vinnaren direkt där.

@loevet

Nä men i jämförelse med mina 4 ord kändes det som en essä

@ZothOmmog: Haha, ja det är klart, allt är ju relativt förstås

Grattis bra jobbat. Jag tyckte min egen var bra men det var väldigt bra vinnare!