Designa SweClockers nästa musmatta

Permalänk
Melding Plague

Designa SweClockers nästa musmatta

Det är dags för nya musmattor där medlemmarna får vara med och designa och sedan rösta fram motivet som ska prägla mattorna.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hur många gillar sydda kanter? För mig är det en extrem irritation för handled/arm

Permalänk

@str8forthakill: finns sydda kanter som är väldigt små och inte är i vägen

Visa signatur

[CPU] Ryzen 5 5600 [RAM] 16GB DDR4 @ 3600MT/s [MB] MAG B550 Tomahawk [GPU] GeFore RTX 3060

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av str8forthakill:

Hur många gillar sydda kanter? För mig är det en extrem irritation för handled/arm

Jag kör bara med sydda kanter. Tycker det håller otroligt mycket bättre än bara limmad matta

Permalänk
Medlem

jag före drar teflon matta hård och stadig musen glider lätt

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Hur många gillar sydda kanter? För mig är det en extrem irritation för handled/arm

Har du övervägt att klippa bort kanten med en sax?

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Hur många gillar sydda kanter? För mig är det en extrem irritation för handled/arm

Jag gillar sydda kanter

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av str8forthakill:

Hur många gillar sydda kanter? För mig är det en extrem irritation för handled/arm

Jag gillar sydda kanter!

Permalänk
Medlem

Jag föredrar utan sydda kanter.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Kan inte förra årets musmatta göra tillfällig comeback i mindre upplaga så vi som inte fick tag på den också kan få?

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

Saker om vinstskatt.

Nej tack.

Men lycka till alla andra.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Gott att det blir en liten. Den stora gick tyvärr bort från bordet till slut då den tog för mycket utrymme i anspråk.

Sydda kanter är ett måste för mig iaf. Köper inget som ska börja frätta och fransa efter några månader.

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk

om det inte är sömlöst så blir det sömnlöst.

Visa signatur

Alfred E. Neuman

Permalänk
Medlem

Ångrar satan att man inte beställde sig en utav de "gamla" mattorna när ni fick in en batch till där en kortis... fasiken!

Permalänk
Medlem

Ni som designar mattorna, vad ni än gör, hoppa över gubben, annars kommer dom ligga o damma på nåt lager för all framtid. (Ja, jag hatar den fula gubben, som t.o.m är är fulare än Inets) Både Inet och Sweclockers är dock kvalitet, bara loggorna som är skeva

Permalänk
Medlem
Skrivet av unzane:

Ni som designar mattorna, vad ni än gör, hoppa över gubben, annars kommer dom ligga o damma på nåt lager för all framtid. (Ja, jag hatar den fula gubben, som t.o.m är är fulare än Inets) Både Inet och Sweclockers är dock kvalitet, bara loggorna som är skeva

Amen.

Förresten vadå sydda kanter? Har iofs inte köpt den typen mattor, men de skall väl vara platta, hyfsat hårda, och glatta, då är väl en sydd kant bara i vägen?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mattan är fortfarande otroligt bra! Grym kvalité! Sjukt nöjd att jag nöp en ☺️

Visa signatur

Fips!

Permalänk

Väldigt mycket snack om sydda kanter Om musmattan är så här stor spelar det ingen roll under användning eftersom man inte kommer störa sig på när ett finger kommer åt kanten. Det brukar fransa sig lite i nån kant efter nåt år oavsett sydd kant eller inte vad man än gör, och stör man sig på detta kosmetiska får man väl köpa en ny matta.

Själv föredrar jag diskreta musmattor med dämpade färger och skulle helst inte ens ha en logo på den. Men det skulle nog inte bli ett vinnande bidrag för jag tror både SWEC och köparna vill ha det.

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk

Får man ändra färg på loggan? T.ex. om man vill göra den helt vit.
Tack

Permalänk
Medlem

Har SweClockers en musmatta??

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Flintknoppen:

Får man ändra färg på loggan? T.ex. om man vill göra den helt vit.
Tack

Ja, gör så som du tycker bli snyggt men ta inte ut svängarna för mycket och ändra mönster/form etc

Visa signatur

240p är livet

Permalänk

@UndaC: Lite sent nu Tävlingen är avslutad sedan 10 Augusti

Permalänk
Medlem

woop ska bli kul även fast den förra fortfarande är i nyskick kommer det bli en ny såfort de nya kommer!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Flintknoppen:

@UndaC: Lite sent nu Tävlingen är avslutad sedan 10 Augusti

https://www.sweclockers.com/nyhet/30232-hjalp-sweclockers-att...

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Konsolpleb 🕹

För er som missat det går dessa nu att beställa:
https://www.sweclockers.com/artikel/31468-forbestall-sweclock...

Visa signatur

240p är livet