Permalänk

Musmatta på skrivbord (hel täckande)

Vad ska man göra om man vill ha heltäcknings matta på ett vanligt skrivbord. Det är nämligen ganska nött på själva skrivbords ytan och vill täcka upp det men jag vet inte vad man skaffa för material osv. Behöver nåt jag kan skära ut för det är en hylla som är del av skrivbordet i vägen annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vanlig Svensson:

Vad ska man göra om man vill ha heltäcknings matta på ett vanligt skrivbord. Det är nämligen ganska nött på själva skrivbords ytan och vill täcka upp det men jag vet inte vad man skaffa för material osv. Behöver nåt jag kan skära ut för det är en hylla som är del av skrivbordet i vägen annars

Du kan göra något liknade som detta
https://www.sweclockers.com/galleri/13914-ikea-skrivbord-med-...
Ingen matta dock. Men det är ju bara att köra med en vanlig över sän.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Inaktiv

@Vanlig Svensson:
Köp neopren-tyg på löpmeter!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

@Vanlig Svensson:
Köp neopren-tyg på löpmeter!

tips på var man kan köpa tyget?

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk
Skrivet av Mega-Dark:

Du kan göra något liknade som detta
https://www.sweclockers.com/galleri/13914-ikea-skrivbord-med-...
Ingen matta dock. Men det är ju bara att köra med en vanlig över sän.

Duger för mig hur kan man göra om man vill göra sånt hemma aka DIY

Skrivet av Savage_Gray:

tips på var man kan köpa tyget?

Nått åt det hållet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vanlig Svensson:

Duger för mig hur kan man göra om man vill göra sånt hemma aka DIY

Det vet jag inte, du får skriva ett meddelande till trådskaparen ( @broberg ) och fråga helt enkelt

Men jag tror de har letat upp en väldigt högupplöst bild på nätet och sedan gått till ett lokalt reklamtryckter som kan trycka så stort på självhäftande vinyl.

Tips: försök få bort större jack kanske innan. För annars kan de kanske synas genom sän.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Skrivet av Mega-Dark:

Det vet jag inte, du får skriva ett meddelande till trådskaparen ( @broberg ) och fråga helt enkelt

Men jag tror de har letat upp en väldigt högupplöst bild på nätet och sedan gått till ett lokalt reklamtryckter som kan trycka så stort på självhäftande vinyl.

Tips: försök få bort större jack kanske innan. För annars kan de kanske synas genom sän.

Ska kolla tygaffär först annars skickar jag medelande till OP ska se om jag kan få nått musmatte liknande