Permalänk

Köpes: Raspberry Pi

Hej

Jag söker en Raspberry pi. Helst en Rpi 2 eller nyare.
Gärna en komplett med chassi samt strömadapter.

Hör av er med vad ni har.

Mvh/ Martin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Jag har en komplett - Rpi: Model B Revision 1.0 (Tror jag), med chassi, strömadapter och ett 8gb SD kort. Om intressant, då det inte är en nyare modell hör av dig så kan jag installera om och funktionstesta (varit i låda längre tid) och ta redan på exakt modell

Modell koll
Permalänk
Expertgissare

Har en pi 3 som ligger, tror det är plus -modellen men kan kolla när jag kommer hem. Chassi och nätdel finns med.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Skrivet av Edvin-89:

Har en pi 3 som ligger, tror det är plus -modellen men kan kolla när jag kommer hem. Chassi och nätdel finns med.

Det låter intressant. Kolla upp det.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av martinmurra:

Det låter intressant. Kolla upp det.

Hej, det var modell B, inte B+.
Vitt chassi och svart nätdel.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk

Vad vill du ha för den?
Jag står för frakten i så fall.

Något minneskort som följer med?

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av martinmurra:

Vad vill du ha för den?
Jag står för frakten i så fall.

Något minneskort som följer med?

Ganska säker på nått jag har något minneskort jag kan slänga med, 350kr för hela paketet plus frakt.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB