Steam drar igång 2020 års sommarrea

Permalänk
Medlem
Skrivet av klikken:

Så antar att jag fick spelet gratis? xD Hänt för någon annan?

Ja de gav ju bort spelet på GOG för bara någon vecka sedan för alla som hade det på en annan plattform,
det funkade säkert att köpa/starta/spara/refunda på steam då också. Jag har ju kört det på xbox.

Funderade faktiskt på att köpa witcher 2 som de tröttnade på att ge bort gratis för för många år sedan nu...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av klikken:

Köpte Witcher 3 på rean för typ 90 spänn. Efter att ha spelat en timme insåg jag att spelet ändå inte kanske var något för mig. Begärde refund från steam och fick tillbaka pengarna direkt.
Jag lyckas ändå starta spelet genom att gå via denna väg:

https://i.imgur.com/cWMr6Ph.jpg

Så antar att jag fick spelet gratis? xD Hänt för någon annan?

Är väl så enkelt att spelet inte avinstalleras i och med att du ångrar köpet, och då spelet i grunden är DRM-fritt går den fortfarande att spela.

Permalänk
Medlem

Det blev lite spel till sist ändå. Ett legospel till dottern och sedan Last Epoch till mig. Last Epoch är ett diablo liknande spel. Spelet är förvisso i Early Access men jag kunde hålla mig ifrån ett köp. Nu har jag lirat 90 minuter och änsålänge har jag inte märkt av att det är ett Early Access spel men det är väl typ som så att multiplayer saknas och jag antar att det kommer multiplayer senare. Det finns iaf en general chat i spelet och den verkar väldigt aktivt. Så det är rätt smidigt för mig som nybörjare att kunna ställa frågor typ påverkar den här statsen min damage från min totem. Hittills är jag positiv till spelet.