Permalänk
Medlem

Xbox original

Ett Xbox (originalet) med handkontroll o sju spel bortskänkes. Har testat att det funkar på ett spel. Ingen aning om status på resten.

Finns söder om Göteborg för avhämtning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk

Om du kan skicka den så betalar jag frakten så tar jag den

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

Och om du inte vill skicka kanske jag kan ställa mig i kö vart är söder om Göteborg?

Permalänk
Medlem

@RetroFletch Hämtas i Åsa (Kungsbacka kommun). Du är först i "hämtar"-kön

Och nej, vill inte ta den o skicka. Röjer inför flytt så är minsta motståndets lag just nu. Om ingen hämtar så blir det tippen nästa runda

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad från budgivning*

Permalänk
Skrivet av talonmas:

@RetroFletch Hämtas i Åsa (Kungsbacka kommun). Du är först i "hämtar"-kön

Och nej, vill inte ta den o skicka. Röjer inför flytt så är minsta motståndets lag just nu. Om ingen hämtar så blir det tippen nästa runda

Tror det blir lite för långt att köra tur o retur för min del så jag lämnar min plats och hoppas att någon annan nappar, sådant här skall inte hamna på tippen :/

Permalänk
Medlem

Om ingen har hunnit före så tar jag den gärna

Permalänk
Medlem

lite OT: tror jag har en advance scart till xbow. jag ska skänka ifall det passar ihop?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zisid:

Om ingen har hunnit före så tar jag den gärna

Du är välkommen att hämta den i Åsa. Kontakta mig i PM för detaljer o när du kan komma.

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö om ovanstående ej hämtar. Jag gör det gärna isf!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Andreaz1:

*tråd rensad från budgivning*

Varfördå? om jag vill betala en lax för sakerna är det väl upp till mig, var det löjligaste jag sett på alla år här.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon910:

om jag vill betala en lax för sakerna är det väl upp till mig

Nej, det är det faktiskt inte. Kategorin skänkes är till för just skänkes. Hela poängen försvinner om man ändå tillåter att sakerna går iväg till högstbjudande.

Vill du betala finns både köpes- och säljesannonser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon910:

Varfördå? om jag vill betala en lax för sakerna är det väl upp till mig, var det löjligaste jag sett på alla år här.

Skänkes-annonser är dessutom gratis
Frakt är såklart tillåtet att erbjuda sig betala (antar jag), men inget för varan.

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Konsolen är nu hämtad. Tack för visat intresse till övriga.

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3