Gamingdator / 4790k / 16gb RAM / GTX 980

Permalänk
Medlem

Gamingdator / 4790k / 16gb RAM / GTX 980

Datorn till salu med följande komponenter, kan tänkas att sälja separata delar om rätt pris anges. Jag bibehåller mig rätten att sälja till vem jag anser mest seriös.

Kom med bud annars priset som anges.

Ska den skickas står du för frakt.

Finns i Västerås/Örebro/Enköping då jag åker mellan städerna.

1. Fractal Design Define R6

2. Gigabyte Z97X-Gaming 3 LGA 1150 ATX

3. Intel Core i7 4790K 4GHz (4.4GHz turbo)

4. MSI GeForce GTX 980 4GB Gaming

5. Corsair Vengeance Pro 16GB (2x8GB) DDR3 2400MHz RAM

6. Noctua NH-D15 processorkylare

7. Kingston A400 240GB 2.5" SSD

8. Western Digital 3.5" 2TB HDD 5400 Red (WD20EFRX)

9. Cooler Master G650M 650W PSU

Allt är fullt fungerande

Läs hela annonsen här

Missade en komponent
Permalänk
Avstängd

Jag vill inte verka grinig och negativ men vill du ha den begärda pengen för datorn så måste du annonsera på blocket. Här får du nog max 3500 och då är jag snäll.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

@Stefflo: Så pass... fyfan, jag avvaktar och ser ifall någon visar intresse

Permalänk
Medlem

Hade jag bott närmare hade @Stefflo haft fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av exhale315:

Hade jag bott närmare hade @Stefflo haft fel

Du får slå till kan plocka isär och skicka det mesta i orginalkartongerna som jag har kvar. (Chassi, kylare, sen har jag nog ett till grafikkortet

Permalänk
Medlem

Budar 3k och kan hämta ikväll.

Permalänk
Medlem

@CreamyBanana: Något avslutningsdatum på budgivningen? Skulle du ha möjlighet att mötas upp närmare Stockholm? Jag har fått i uppgift att fixa en speldator med skärm och den här ser passande ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av F0rss:

Budar 3k och kan hämta ikväll.

Avslår budet

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

@CreamyBanana: Något avslutningsdatum på budgivningen? Skulle du ha möjlighet att mötas upp närmare Stockholm? Jag har fått i uppgift att fixa en speldator med skärm och den här ser passande ut.

Det beror på vad du är villig att betala samt vad definitionen av "närmare stockholm" är

Permalänk
Medlem
Skrivet av CreamyBanana:

Det beror på vad du är villig att betala samt vad definitionen av "närmare stockholm" är

Jag har eventuellt hittat en annan dator. Tycker annars att det kan vara värt 4000 kr och hade tänkt runt Bro. Jag håller koll på tråden ifall att det inte blir något med den andra, men känn inte att du behöver invänta svar från mig ifall någon annan är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CreamyBanana:

Avslår budet

Vad tänker du dig för pris om den ska hämtas ikväll?

Permalänk
Medlem

@F0rss: Datorn finns i Örebro, jag är för tillfället i Västerås, den kommer tidigast kunna hämtas imorgon och då i Örebro isåfall. 5250kr går jag med på.

Chassit kostar 1699kr nytt och kylaren 945kr (inet), du vet säkert vad det är du budar på.

Permalänk

Lägger ett bud på mobo, ram, processor, ssd och psu 2500kr + frakt.

Resterande borde du få rätt lätt sålt här på forumet som delar.