MANCHESTER Matbord 180 cm Ek Mörk

Permalänk
Hedersmedlem

MANCHESTER Matbord 180 cm Ek Mörk

MANCHESTER Matbord 180 cm Ek Mörk

Kostade runt 13000 kr, använt i 1 år lite drygt sedan stått nere i förrådet. Säljes mot avhämtning i Sollentuna, norr om Stockholm av minst 2 starka karlar/amazoner för 1500 kr. Bordet är tung som f*n och jag kommer inte hjälpa till att bära

Står nerpackat i förrådet och har svårt att ta egna bilder på det. Inga skador, bara dammigt. Bordet är mörkare än vad bilden återger.

Se länk: https://byggvaror.byggmentor.se/matbord.8024/manchester-matbo...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Avstängd

Snyggt, låt mig kolla med damen så återkommer jag.
Det står 94 kilo på vikten men frågan är hur mycket bara skivan väger, ungefär?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Stefflo:

Snyggt, låt mig kolla med damen så återkommer jag.
Det står 94 kilo på vikten men frågan är hur mycket bara skivan väger, ungefär?

Gör så! Det är riktigt snyggt, grovt hugget och ser sådär gammalt och gediget ut. Men man ska ha platsen för det. Jag har ett litet vardagsrum så det fungerade inte (tyckte sambon).

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Sambos kan vara jobbiga ibland =), jag vart sugen på bordet, mätte lite i köket och det fattas kanske 30 cm, köksö ivägen såklart, tänkte att man kan ju ha den mot en halvvägg mot vardagsrummet, ikke sa sambon, man kan inte ha ett rektangulärt bord mot en vägg.
Riktigt fint bord annars.

Permalänk
Medlem

Ser fint ut, jag ska också stämma av med skönhetsrådet hemma;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av joabor:

Ser fint ut, jag ska också stämma av med skönhetsrådet hemma;)

Tyvärr föll denna inte på läppen:(

Mvh,
Joakim

Permalänk
Avstängd

Blev lite negativt med det där ”rustika” då det blir ett hel...te att hålla rent men kollar och återkommer.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Avstängd

Tyvärr hoppar jag då den där rustika ytan inte är vad vi är ute efter. Lycka till att bli av med det.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk

Håller på att leta efter någon som kan köra och det går lite sådär, men vilka dagar hade varit möjliga att komma och hämta?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kolomakatita:

Håller på att leta efter någon som kan köra och det går lite sådär, men vilka dagar hade varit möjliga att komma och hämta?

Sena eftermiddagar denna vecka hade passat mig.

Mvh
Micke

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Hedersmedlem

Såld.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||