Sommarrensning: Moderkort med AMD Athlon II X2 250 3GHz CPU , Chassi SilverStone Fortress FT02 m.m.

Permalänk
Medlem

Sommarrensning: Moderkort med AMD Athlon II X2 250 3GHz CPU , Chassi SilverStone Fortress FT02 m.m.

Bumpar denna annons, nu uppdaterad med de grejer som redan är borta.

Har rensat ur diverse grejer ur kattvinden hemma som bara tar plats. Först till kvarn, prioriterar någon som kan ta allt, tar gärna mot någon kul gåva i utbyte om ni kommer på något lämpligt. Är det inte borta till mitten av nästa vecka åker det till tippen.

Listar så mycket jag kan men se även bilder i annonsen.

1. Asus M4A785TD-V EVO moderkort (I/O-plåt saknas) med AMD Athlon II X2 250 3GHz CPU, medföljer kylfläns till CPU utan fläkt.

2. Chassi SilverStone Fortress FT02: Skänkts av en användare här på SweClockers tidigare så tänkte ge det en chans att leva vidare hos någon annan.

3. Komponenter och extra delar:

  • Komplett Intel Intel P4 3.00E GHz i låda med originalkylare

  • Leadtek GeForce 7800 GS AGP grafikkort i låda, aldrig använt

  • 3 st. GeForce 9600 GT varav ett med passiv kylning

  • 1 st. BGF GeForce 8800 GTS OC

  • 1 st. ASUS GeForce 210 EN210 SILENT/DI/1GD3/V2(LP) med passiv kylning

  • TV-kort PCI

  • Extern Creative mic, retro beige

  • 2 st. Gigabit nätverkskort, ett D-Link PCI och ett Intel PCI-X

  • Adaptec USB2.0 PCI kort med fem USB2.0 portar

  • Promise SATA300 TX2plus SATA PCI kontrollerkort

  • Promise Ultra 100 TX2 IDE PCI kontrollerkort

  • Adaptec Serial ATA RAID 1210SA PCI kontrollerkort

  • 5 st. olika DVD±RW och DVD-ROM IDE

  • Sony Floppy Disk Drive (Black) 1.44 MB 3.5-inch

  • En hög med IDE/Ultra ATA/Floppy kablar

  • Massor med DDR och DDR2 minnesmoduler i olika storlekar och hastigheter

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du skulle kunna tänka dig att skicka mot fraktkostnad så är jag sugen på Fortress-chassit!

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem

Synd man inte har bil, hade åkt och hämtat allt

Permalänk
Medlem

Tar gärna moderkortet och chassit, hämtar

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig skicka ram minnena samt GT 210?

Permalänk

FT02, hämta. Kan också ta andra föremål om du inte har bättre planer för dem. Bara för dig tar jag med några Corona med mig (x 6).

Permalänk
Medlem

@AlpAne: Grymt intresserad av 7800gs AGP. Betalar generöst med frakt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peking:

Om du skulle kunna tänka dig att skicka mot fraktkostnad så är jag sugen på Fortress-chassit!

Noterat, har redan en intressent, återkommer när jag vet hur det blir med den personen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensvo:

Tar gärna moderkortet och chassit, hämtar

Noterat, har redan en intressenter för båda, återkommer när jag vet hur det blir med de personerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spidey:

Kan du tänka dig skicka ram minnena samt GT 210?

Noterat, har redan en intressenter för båda, återkommer när jag vet hur det blir med de personerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

FT02, hämta. Kan också ta andra föremål om du inte har bättre planer för dem. Bara för dig tar jag med några Corona med mig (x 6).

Noterat, har redan en intressent för FT02, återkommer när jag vet hur det blir med den personen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjan_84:

@AlpAne: Grymt intresserad av 7800gs AGP. Betalar generöst med frakt!

Noterat, återkommer med besked.

Permalänk
Medlem

Ville bara säga att jag är mycket intresserad av ddr2 minnen, om du kan tänka dig att skicka och kan ge en liten slant om de är =< 2gb st. Mvh David

Permalänk
Medlem

Har du kvar nåt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Ville bara säga att jag är mycket intresserad av ddr2 minnen, om du kan tänka dig att skicka och kan ge en liten slant om de är =< 2gb st. Mvh David

Kollar vad jag har kvar och återkommer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Har du kvar nåt?

Finns lite småplock kvar, kollar så snart jag kan och återkommer.