Fläktar + Realforce topre tangentbord + Röda AX-kablar

Permalänk
Medlem

Fläktar + Realforce topre tangentbord + Röda AX-kablar

Eftersom jag ska flytta behöver jag lite utrymme, och därför säljer jag grejer jag har samlat på mig över tid.

Fläktar:
Paket: Corsair 120mm – paket

4 st Hydro Series™ H80i/H100i SP120L 2700 RPM Replacement PWM Fan 120mm
1 st Corsair CO-9050039-WW ML120, 120mm Premium Magnetic Levitation Fan
2 st Air Series™ SP120 High Performance Edition High Static Pressure 120mm Fan (utan 'färgringar')
= 7 fläktar = 350:- + frakt

Fläktpaket 2 – Fractal + Nzxt
3 st Fractal Design Dynamic GP-14 140mm (svart – vita blad)
1 st NZXT A1425L12S 140mm
1 st NZXT RF-FX122-HP 120mm
= 5 fläktar = 200 + frakt

Phanteks PH-F200SP
200mm (svart – vita blad)
120:- + frakt

Sleeves till nätagg röda – Obs AX

Corsair AX850/AX750/AX650 Sleeved Red

https://www.komplett.se/product/757023#
250:- + frakt

Topre Realforce 105UB
med lite ”bucklad” usb. Fungerar utmärkt
700:- + frakt

Läs hela annonsen här

Permalänk

Är intresserad av AX kablarna, vad går frakt på ungefär?

Permalänk

Topre 700 + frakt

Permalänk
Medlem

@alexanderrr99: vi säger ca 80:- så betalar jag om det kostar mer. Kolla bara så att det är rätt kablar till ditt nätagg..

Permalänk
Medlem

@hopppasdefunkar: Fick ett bud på PM, ska kolla om han ska ha det, annars är det ditt! återkommer när han svarat!

Permalänk
Skrivet av J0hanm:

@alexanderrr99: vi säger ca 80:- så betalar jag om det kostar mer. Kolla bara så att det är rätt kablar till ditt nätagg..

Det låter bra, har ett AX750 jag köpte här på Sweclockers som har blåa sleevade PCI kablar men mitt moderklrt är rött så röda kablar skulle passa perfekt, trodde aldrig jag skulle hitta kablar till ax

Permalänk
Medlem

Kablarna är sålda!

Permalänk
Skrivet av J0hanm:

@hopppasdefunkar: Fick ett bud på PM, ska kolla om han ska ha det, annars är det ditt! återkommer när han svarat!

Budar gärna över PM budet om jag får veta vad det ligger på

Permalänk
Medlem

@hopppasdefunkar: Jag har tänkt och sälja det för 700:- + frakt, har pmat honom att han har helgen ut på sig att svara.. Annars är det ditt!
//Johan

Permalänk
Skrivet av J0hanm:

@hopppasdefunkar: Jag har tänkt och sälja det för 700:- + frakt, har pmat honom att han har helgen ut på sig att svara.. Annars är det ditt!
//Johan

Är intresserad om Realforce fortfarande är till salu. Kan buda om det inte är först till kvarn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hanm:

@hopppasdefunkar: Jag har tänkt och sälja det för 700:- + frakt, har pmat honom att han har helgen ut på sig att svara.. Annars är det ditt!
//Johan

Hoppas har fått pm, och jag ger honom till på ons att svara. Ska han inte ha det så blir det gräsklipparens tur. Orkar inte ha budgivning.

Permalänk
Medlem

@Gräsclipper: Hoppas har hoppat! Är du intresserad fortfarande? 700 + frakt
Skicka PM!

Permalänk

@J0hanm Jag tar den. Skickat PM

Permalänk
Medlem

@Gräsclipper: Du har fått PM tillbaka!
//Johan

Permalänk
Medlem

Realforce Topre + Kablar sålda!