Permalänk
Medlem

Speldator i7 9700k

Hej! Jag säljer nu min speldator som är runt 4 månader gammal då jag är i behov av pengar.

Följande specs:

Mobo: asus z390f
Cpu: i7 9700k aldrig överklockad
Ram: g.skill tridentz rgb 3200 mhz 16gb
Gpu: asus strix 1050ti 4gb
Kylare: asus rog lc 240
M.2 ssd: 120 gb av märket kingston
Ssd: samsung 850 2tb
Psu: evga gq 850w gold
Och allt det ligger i ett phanteks chassi

Allt fungerar som det ska och är i fint skick.
Och jag hade tänkt mig 8000 för paketet! Priset är diskuterbart vid smidig affär och jag kan även tänka mig sälja av delar beroende på vad man ska ha.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjussar 3500kr för cpu och mobo.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

Bjussar 3500kr för cpu och mobo.

Skicka pm

Permalänk
Medlem

9700k + mobo

Fel ställe.

opsie
Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem

Bjuder 5000 utan grafikkort.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av leverbrock:

Bjuder 5000 utan grafikkort.

Skicka pm

Permalänk
Medlem

Kan buda 500 för grafikkortet om det skulle vara så att leverbrock köper resten!

Permalänk
Medlem

Trevligt att se hur SweC-medlemmarna ställer upp med skambud när någon skriver att de måste sälja en burk pga behov av pengar *rolleyes*

Permalänk
Medlem

@Dryad: Antar att du syftar till mitt bud här, George får jättegärna komma med motbud, jag har själv rätt dålig koll på grafikkort nuförtiden och vill bara ersätta det som är trasigt i min burk. Men om det kostar 1.7kkr i butik tycker jag väl inte 500 är orimligt att starta budgivningen på?

(Ser nu att jag dessutom skrivit bjuda inte buda i min förra post! Så förstår att det kanske bidragit till en del förvirring 😓)

Permalänk
Medlem

Har du nå bilder på datorn? Vad är det för chassi?

Permalänk
Medlem

@George92: vad händer?

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem

Finns allt kvar eller är den styckad nu?