True wireless för små ytteröron

Permalänk
Medlem

True wireless för små ytteröron

Jag kan inte använda några hörlurar av typen airpods som bara ska haka i och ligga i ytterörat då de inte får plats och lossnar. Har testat ett par olika true wireless in ear lurar (sudio tolv och någon billig) med de sitter inte så bra.

Finns det några med bra möjlighet till att variera storlek på båda pluggen som ska in i hörselgången och ytterdelen som ska ligga i ytterörat?

Tack på förhand!

Permalänk
Keeper of the Bamse

Jag kör på ett par Beats X från apple (som äger beats). Dom funkar kanonbra. Dom är inte "true" wireless eftersom dom har en sladd mellan hörlurarna, men 9 timmar batteri, W1 chip som i airpods, och samma laddsladd som appletelefoner. Jag gillar dem! Och det ingår fler "pluppar" så dom passar stora små och medium öron.

Eller måste det vara true wireless?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

https://www.apple.com/se/airpods-pro/

Vet inte om man kan prova airpods pro någonstans men du kanske kan kolla med någon kompis som köpt dom.
Följer med 3 olika storlekar på gummikuddarna.

Annars är det väll likadant med Samsungs true wireless liknande, de brukar ha 2-3 olika storlekar.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |