Permalänk
Medlem

vilken webbkamera ska man ha

jag behöver en webbkamera till ett läger på distans och till anmäla saker
min budget är max 1000 kr

Permalänk
Medlem

Vad mer exakt ska den användas till? Kanske går att använda mobiltelefonen t.ex

Permalänk
Medlem

discord zoome tex

Permalänk
Medlem

Vist de är lite över din budjet nu, många av en andledning som vill ha webbkamera just nu. Men värkar ofta vara på rea under budjet.

https://www.prisjakt.nu/jamfor/produkter/1027960,3935421%3F?c...

Annars du råkar inte ha en vanlig kamera som kanske går att köra med som webbkamera?

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Mega-Dark:

Vist de är lite över din budjet nu. Men värkar ofta vara på rea under budjet.

https://www.prisjakt.nu/jamfor/produkter/1027960,3935421%3F?c...

Länken fungerade inte för mig, men de föreslagna produkterna är alltså Logitech C920 och C922.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Länken fungerade inte för mig, men de föreslagna produkterna är alltså Logitech C920 och C922.

Okej. Ja

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hjälpsam

Problemet är egentligen inte vilken man ska ha, utan om man får tag på en vettig alls. Finns inte så mycket i lager att välja på tyvärr. Har inte sett en Logitech kamera i lager hos en Svensk distributör på månader, de få andra jag sett har lätt dubblat eller tredubblat i inköpspris.

I kort, ta det du hittar, vänta inte på att något ska komma i lager.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Jag har i 2 månader försökt få tag i en vettig. Gav upp och testade istället en app på en gammal Samsung galaxy s7 jag hade i lådan och använder nu den som webbkamera. Sjukt bra bild faktiskt och jag betalade bara 100 spänn för ett fäste och 50:- för en app.

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem