Tangentbord, GPU och en del ljud prylar

Permalänk
Medlem

Tangentbord, GPU och en del ljud prylar

Tänkte sälja en hel det prylar som jag har bara liggandes och inte använder längre.

1. AMD Vega 64 GPU som troligen kan var defekt (?) har haft stryl med den då jag har mekat runt med den en hel del då jag har haft den tidigare kylt med an vattenkylning från alphacool men sen gick över till en RAINJINTEK MORPHEUS II. Kan skicka med RAINJINTEK MORPHEUS II kylaren då den har monteringen för den kvar. har tyvärr inte kvar Nvidia fästet för det. har haft problem med svart skärm och att den krasha men om jag nu titta tillbaka kan det vara drivrutins problem.
så kan inte garantera att den fungera men om du känner dig utmanat kan du gärna tar den för 1 kr från mig.

2. Corsair K65 RGB Rapidfire
den har nyligen gjorts rent med isopropanol. har bytt till annat för ett bra tag sen och den bara ligga runt nu. brytare är Cherry MX Speed. funka annars felfritt.

3. Andersson SRS 2.2
enkel soundbar med subwoofer. funka och låter ok. gör sitt jobb helt enkelt. kan skicka med en Andersson TV top shelf 900mm om det önskas och man vill har den ovanpå TV:n. kan också sicka med ett optisk kabel för det.

3. Kurzweil KS-40A högtalare
ett par studiomonitorer. funka fint och är i brukningsskick. har inte upplevt några fel med dem. säljs i befintligt skick.

4. Nintendo GameCube Controller - SSBU Edition
används bara några få timmar. tappat intresse i smash efter då så har bara ligga runt sen dess.

5. Piranha Gamecube Adapter för Switch
samma som GC kontrollern. bara använt några timmar och ligga sen dess.

6. JTS PDM-3 och JTS PDM-57
2 mikrofoner jag har använd tidigare. lite slitage på lacken på utsidan men funktionellt felfritt sist jag testade dem. kan skickas med mikrofonkabel och mord stativ som är med på bilden. kan också säljs separat i fall man vill bara har ett av dem.

7. Lambda Lexicon Pro
USB ljudinterface. inget tekniska fel på det och säljas i befintligt skick. usb kabel medföljer.

8. 4 stycken RCA Audio till 3.5 jack kablar i olika längder.
tror det är 3 stycken 2.5 m och 1 1m kabel. använd bara några få timmar men behövs inte längre. finns även ett antal adapter för RCA till 6.5 jack som kan skickas med.

alla varor starta vid 1 kr och säljs till den jag vill till det priset jag tycker är ok. kan kolla om jag har kartonger till varorna men avhämtning eller möte prioriteras över att skicka varorna. har troligen inte alla originalkartonger kvar. flera bilder och närbilder kan skickas vid behov.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

@Bernd_P1: Har du ett köp nu eller riktpris till vega kortet? Tvivlar att du kommer släppa det för 1kr.

Oavsätt så budar jag 1kr +frakt för vega!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Administrativ avgift

@Bernd_P1: Ger dig 100kr + frakt för vega kortet

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

120+frakt för vega kortet 🙂

//Virtual

Permalänk
Medlem

200kr + frakt för vega kortet

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem

@Bernd_P1: 200kr + frakt för vega.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morronrost:

@Bernd_P1: Har du ett köp nu eller riktpris till vega kortet? Tvivlar att du kommer släppa det för 1kr.

Oavsätt så budar jag 1kr +frakt för vega!

Skrivet av andra94:

@Bernd_P1: Ger dig 100kr + frakt för vega kortet

Skrivet av Virtual:

120+frakt för vega kortet 🙂

//Virtual

inget köp nu då jag inte kan garantera att den funka. men skulle har släppt det för 1 kr om det var bara en som bud.

har inte direkt set något slut datum men tror jag bara låter det går 1 eller 2 dagar och sen se vem som vill har det för mest pengar. eller tills jag märka att ingen mer bjuder på den.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimpish:

200kr + frakt för vega kortet

Skrivet av morronrost:

@Bernd_P1: 200kr + frakt för vega.

antecknat.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Köper ditt Vega för 300+frakt.

//C

Visa signatur

Jonsbo D31 Mesh
MSI B450M Mortar
AMD Ryzen 5800X3D
Corsair LPX 2x16Gb 3600MHz
AMD Radeon 7800XT Nitro +

Permalänk
Medlem

Slänger in ett bulk bud på flera grejer

600kr + frakt

1. AMD Vega 64 GPU
2. Corsair K65 RGB Rapidfire
4. Nintendo GameCube Controller - SSBU Edition
5. Piranha Gamecube Adapter för Switch

Permalänk

Vega 64
450kr plus frakt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

2. Corsair K65 RGB Rapidfire - 400 + frakt (eller om du har vägarna förbi kungälv/göteborg).

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Morpheus II 150kr ink frakt.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk

500kr plus frakt på vega 64 plus morpheus II

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Andersson SRS 2.2 = 100:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

2. Corsair K65 RGB Rapidfire - 400 + frakt (eller om du har vägarna förbi kungälv/göteborg).

det är inga problem. kan komma ditt.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av M_X_E_Q:

Andersson SRS 2.2 = 100:-

antecknat

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juus1:

Köper ditt Vega för 300+frakt.

//C

Skrivet av djdennistm:

Vega 64
450kr plus frakt

Skrivet av SCORPIUS:

Morpheus II 150kr ink frakt.

Skrivet av djdennistm:

500kr plus frakt på vega 64 plus morpheus II

markera detta som antecknat. kommer någ drar igång imorgon att se vem som har högsta budet och kolla vart jag har kartongerna och sen bestämma vem som få kortet.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Slänger in ett bulk bud på flera grejer

600kr + frakt

1. AMD Vega 64 GPU
2. Corsair K65 RGB Rapidfire
4. Nintendo GameCube Controller - SSBU Edition
5. Piranha Gamecube Adapter för Switch

har som du se att antal bud på vissa av delarna så kommer någ inte gå med detta men vad kan du tänka dig för switch grejerna?

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk

Vega 64 och Morpheus II - 600 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bernd_P1:

Tänkte sälja en hel det prylar som jag har bara liggandes och inte använder längre.

1. AMD Vega 64 GPU som troligen kan var defekt (?) har haft stryl med den då jag har mekat runt med den en hel del då jag har haft den tidigare kylt med an vattenkylning från alphacool men sen gick över till en RAINJINTEK MORPHEUS II. Kan skicka med RAINJINTEK MORPHEUS II kylaren då den har monteringen för den kvar. har tyvärr inte kvar Nvidia fästet för det. har haft problem med svart skärm och att den krasha men om jag nu titta tillbaka kan det vara drivrutins problem.
så kan inte garantera att den fungera men om du känner dig utmanat kan du gärna tar den för 1 kr från mig.

2. Corsair K65 RGB Rapidfire
den har nyligen gjorts rent med isopropanol. har bytt till annat för ett bra tag sen och den bara ligga runt nu. brytare är Cherry MX Speed. funka annars felfritt.

3. Andersson SRS 2.2
enkel soundbar med subwoofer. funka och låter ok. gör sitt jobb helt enkelt. kan skicka med en Andersson TV top shelf 900mm om det önskas och man vill har den ovanpå TV:n. kan också sicka med ett optisk kabel för det.

3. Kurzweil KS-40A högtalare
ett par studiomonitorer. funka fint och är i brukningsskick. har inte upplevt några fel med dem. säljs i befintligt skick.

4. Nintendo GameCube Controller - SSBU Edition
används bara några få timmar. tappat intresse i smash efter då så har bara ligga runt sen dess.

5. Piranha Gamecube Adapter för Switch
samma som GC kontrollern. bara använt några timmar och ligga sen dess.

6. JTS PDM-3 och JTS PDM-57
2 mikrofoner jag har använd tidigare. lite slitage på lacken på utsidan men funktionellt felfritt sist jag testade dem. kan skickas med mikrofonkabel och mord stativ som är med på bilden. kan också säljs separat i fall man vill bara har ett av dem.

7. Lambda Lexicon Pro
USB ljudinterface. inget tekniska fel på det och säljas i befintligt skick. usb kabel medföljer.

8. 4 stycken RCA Audio till 3.5 jack kablar i olika längder.
tror det är 3 stycken 2.5 m och 1 1m kabel. använd bara några få timmar men behövs inte längre. finns även ett antal adapter för RCA till 6.5 jack som kan skickas med.

alla varor starta vid 1 kr och säljs till den jag vill till det priset jag tycker är ok. kan kolla om jag har kartonger till varorna men avhämtning eller möte prioriteras över att skicka varorna. har troligen inte alla originalkartonger kvar. flera bilder och närbilder kan skickas vid behov.

Läs hela annonsen här

@Bernd_P1
200 för mikrofonerna samt ställ och kabel. Kan hämta idag.

Visa signatur

Kul att du läser det här! Du andas nu manuellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

2. Corsair K65 RGB Rapidfire - 400 + frakt (eller om du har vägarna förbi kungälv/göteborg).

Kan du skicka din adress via meddelande till mig. tänkte svänga förbi idag för att få den till dig.

Skrivet av zentabit:

@Bernd_P1
200 för mikrofonerna samt ställ och kabel. Kan hämta idag.

då jag tänkte att köra ut 1 vara till en annan kan jag tänka mig att vi kan mötas nånstans eller att jag kör ut grejerna till dig med. kan du skicka ett meddelande till mig med vad du föredrar och eventuell adress.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Getoffmenerd:

Vega 64 och Morpheus II - 600 + frakt

antecknat. kommer get det några timmar till, till kl. 20 idag och sen stänger jag budgivningen.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av M_X_E_Q:

Andersson SRS 2.2 = 100:-

ska det fraktas eller kan vi mötas nånstans eller kan du hämta det?

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bernd_P1:

Kan du skicka din adress via meddelande till mig. tänkte svänga förbi idag för att få den till dig.

då jag tänkte att köra ut 1 vara till en annan kan jag tänka mig att vi kan mötas nånstans eller att jag kör ut grejerna till dig med. kan du skicka ett meddelande till mig med vad du föredrar och eventuell adress.

Pmar

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

så tangentbordet och mikrofonerna samt stativ och kablar är såld.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk

Vega 64 och Morpheus II - 700 + frakt

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5 5600X | Asus RTX 3060 Ti | Asus ROG Strix B550-I | 16GB HyperX Fury 3600Mhz | Acer X34A

Permalänk

Vega 64 och Morpheus II - 800 + frakt

Permalänk

Vega 64 och Morpheus II - 900 + frakt

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5 5600X | Asus RTX 3060 Ti | Asus ROG Strix B550-I | 16GB HyperX Fury 3600Mhz | Acer X34A

Permalänk
Medlem

få be om ursäkt. har gjort iordning kvällsmat och missat sluttiden. men då tiden har gått över så kommer jag get kortet till @Getoffmenerd

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/