Intel i920 + MB + Minne + kylare (allt på bild)

Permalänk
Medlem

Intel i920 + MB + Minne + kylare (allt på bild)

Denna dator har från börjat varit min stationära dator och användes överklockad under flera år. Sedan ärvdes den av hemmaservern som nu tuggat klart på den också.

När hemservern uppgraderades i höstas placerades MB med allt i garderoben på en kartongbit. Resan har varit lång och dammig men nu är jag redo att låta den flexa vingarna i nya territorium.

Du har nu möjligheten att få allt detta gratis om du hämtar den i Lund och motiverar varför du behöver denna på ett bra sätt

Intel Core i7 i920
Asus P6TD Deluxe
Någon Noctua-kylare
Corsair 3×4 GB DDR3 (9-9-9-24) 1600 MHz

Läs hela annonsen här

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Jag tar det gärna om det är ok för dig.

Permalänk

Tar gärna men vill ha det skickat ger 200kr i frakt då👍

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Köar på denna. Kan hämta i Lund

Permalänk
Medlem

Hade varit fantastiskt till damens SFI studier. Tyvärr bor jag för långt bort , men kan betala för frakt såklart

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Budgivning är ej tillåtet i skänkes-annonser.

Permalänk

Den skulle vara perfekt för ett projekt jag håller på med. Min i5 vill inte riktigt kriga på som jag vill.

EDIT: Kan fixa upphämtning.

Permalänk
Medlem

Jag låter annonsen ligga uppe ett par dagar.

Den med (enligt mig) bäst argument för varför de ska få den har möjlighet att hämta den.

Jag har ingen möjlighet att skicka detta tyvärr

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Detta hade varit en bra uppgradering till en god vän som har en halvfungerande dator med en Athlon II x4 och tråkigt moderkort! Han har inte råd med nya delar just nu, skulle nog uppskattas rejält med en uppgradering!
Kan hämta grejerna dessutom.

Visa signatur

R9 7950X 5.8GHz I CH X670E Hero I TridentZ5 6200CL30 I RTX3090Ti K|NGP|N I 990 Pro 1TB x2 I AX1500i
i5 12500 5.2GHz I Strix B660G I TridentZ5 6000CL30 I RTX2080Ti K|NGP|N I RTX2070 Strix I 990 Pro 1TB I AX1500i

Permalänk
Skrivet av Andreaz1:

*tråd rensad*

Budgivning är ej tillåtet i skänkes-annonser.

Fast ger bara 200kr I frakt inget bud på grejerna är det fortfarande inte tillåtet?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Skrivet av kesnilsson:

Den skulle vara perfekt för ett projekt jag håller på med. Min i5 vill inte riktigt kriga på som jag vill.

EDIT: Kan fixa upphämtning.

Updaterat min post 👆

Permalänk

Jag tror att den skulle vara perfekt till mitt projekt. Bygga en burk under sommaren där jag kan lära sonen, hur man bygger en dator.

Andreas "lilly" W

Permalänk
Medlem
Skrivet av prolle:

Detta hade varit en bra uppgradering till en god vän som har en halvfungerande dator med en Athlon II x4 och tråkigt moderkort! Han har inte råd med nya delar just nu, skulle nog uppskattas rejält med en uppgradering!
Kan hämta grejerna dessutom.

Det låter som hen verkligen hade behövt en uppgradering. Inte många andra med argument varför så ni får första möjlighet att hämta.

Skrivet av Elsaslillaskit:

Jag tror att den skulle vara perfekt till mitt projekt. Bygga en burk under sommaren där jag kan lära sonen, hur man bygger en dator.

Andreas "lilly" W

Det låter som en ädel och viktig lärdom det också. Om @prolle inte längre behöver/vill ha den så är du välkommen.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Skrivet av Twilighter:

Hade varit fantastiskt till damens SFI studier. Tyvärr bor jag för långt bort , men kan betala för frakt såklart

Är hon thailändare`? Vi kanske kan lösa nåt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purjolöken:

Är hon thailändare`? Vi kanske kan lösa nåt

Vad menar du?