Permalänk
Medlem

Midsommar extravaganza

Hejsan
Jag har lite prylar liggandes som jag kan tänka mig att kränga eller skänka.

Chromecast:
Skänkes, behöver den postas står du för frakten.

Corsair Hydro H75:
250kr utan fläktar, eller högstbjudande, du står för frakten.

500kr med 2x Noctua NF-A6x25 PWM, du står för frakten.

Orginalfläktar sasknas tyvärr.

Raijintek Metis Silver:
Skänkes, sidopanelerna sitter inte hundra då gängorna för monteringsskruvar har slutits ut med åren den öppnats och stängts.

Inga tillbehör, bara chassit (plåtlådan) finns. behöver den postas står du för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gonace:

Hejsan
Jag har lite prylar liggandes som jag kan tänka mig att kränga eller skänka.

Chromecast:
Skänkes, behöver den postas står du för frakten.

Corsair Hydro H75:
250kr utan fläktar, eller högstbjudande, du står för frakten.

500kr med 2x Noctua NF-A6x25 PWM, du står för frakten.

Orginalfläktar sasknas tyvärr.

Raijintek Metis Silver:
Skänkes, sidopanelerna sitter inte hundra då gängorna för monteringsskruvar har slutits ut med åren den öppnats och stängts.

Inga tillbehör, bara chassit (plåtlådan) finns. behöver den postas står du för frakten.

Läs hela annonsen här

Tar gärna Chromecast'en, vad vill du ha i frakt?

Permalänk
Administrativ avgift

@gonace: kan ta Chromecast och chassi vart kan jag hämta ? Är även ev sugen på fläktarna också 070 7535003 är mitt nummer

Det är väl A12 fläktar No ?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Köper
Chromecast 50:-
Corsair Hydro H75 250:-
+Frakt

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Fläktarna ser ut som NF-A12x25, säljer du dom separat så köper jag gärna båda för 250+frakt

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

Corsair Hydro H75 + fläktar
400+frakt

Permalänk

Tar gärna chassit om du kan tänka dig skicka det.

Permalänk

Om du säljer istället för skänker budar jag 100 plus frakt för chromecasten.

Permalänk
Medlem

Rättelse, det är som ni sett två Noctua NF-A12x25 PWM.

Jag kommer avsluta annonsen på Söndag kväll, så hör jag av mig till berörda!

Permalänk

Noctua NF-A12x25 PWM x2 - 300 + frakt

Permalänk
Medlem

Är också sugen på chassit, jag kan stå för frakt givetvis.
Så ställer mig i kö där

Permalänk
Administrativ avgift

Chassit + fläktar 300kr + hämtar - antar att du säljer Chromecasten ihop med AIO:n

@gonace
@Fenrisulvfan Är lite snäll här för säljarens skull även om jag är sugen på Chromecasten

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiftyFifty:

Corsair Hydro H75 + fläktar
400+frakt

Om du fortfarande är sugen på AIO + fläktar så är den din för 400kr + frakt, behöver kolla upp frakten då jag måste mäta och väga när jag får tag på en kartong (har sådant på jobbet, så kan skicka imorgon i så fall).

Har bara fästen kvar för socket 1151.

Skrivet av andra94:

Chassit + fläktar 300kr + hämtar - antar att du säljer Chromecasten ihop med AIO:n

@GonAce
@Fenrisulvfan Är lite snäll här för säljarens skull även om jag är sugen på Chromecasten

Jag valde att sälja AIO + fläktar i ett paket, är du fortfarande är sugen på chassit och chromecast? Du kan få båda för 50kr då jag hellre har någon som hämtar än att jag skickar dessa saker.

Permalänk
Administrativ avgift

@gonace: Kan ta allt för 400 istället? Behöver fläktarna till en annan grej och nya kostar endå mer sen får jag väl kränga AIO vidare eller använda den till något härligt projekt (Du svarade aldrig på mina PM´s)

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

@GonAce: Kan ta allt för 400 istället? Behöver fläktarna till en annan grej och nya kostar endå mer sen får jag väl kränga AIO vidare eller använda den till något härligt projekt (Du svarade aldrig på mina PM´s)

Det beror på vad @FiftyFifty tycker, han bjöd 400kr för
AIO och fläktar så känns inte ok att vända och erbjuda dig allt utan hans godkännande.

Jag väntar och ser vad han säger här, och återkommer när han gjort så.

Permalänk
Administrativ avgift

@gonace: Fast här informerade du ju inte mig om att du sålde AIO:n med fläktarna endast? Du gav mig inte ens info om det? dvs inte direkt "Schysst" hanterat till mig

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Skicka pm om du fortfarande är intresserad av mitt bud 400+frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

@GonAce: Fast här informerade du ju inte mig om att du sålde AIO:n med fläktarna? Du gav mig inte ens info om det? dvs inte direkt "Schysst" hanterat till mig

I annonsen står fläktarna listade under AIO:n, också på bilderna visas de tillsammans, det står inte heller något pris för enbart fläktarna.

Jag skriver också att original fläktarna på AIO:n saknas, så därför föredrar jag Självklart att sälja dem i ett paket.

I och med att @FiftyFifty budat högst och enbart på just denna så anser jag att han för det priset han budat har förtur.