Star Wars: Squadrons får trailer

Permalänk
Medlem

Och här satt man och hoppades på ett nytt Star wars empire at war. Aja bara gå tillbaka till orginalet och köra med modds men skulle gärna vilja ha uppdatering till spelet eller ett helt nytt så man blir av med de värsta buggarna. Bästa Star wars spelet jag har spelat som fortfarande håller måttet.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

EA har ju sagt att det inte kommer att finnas några mikrotransaktioner alls i spelet så det måste vara gratis lootboxes isåfall!

*host host ”battlefront”..
Ingenstans hos EA så har de sagt att det INTE blir några mikrotransaktioner.
Om du tänkte på Gamespots artikel, så är det bara vad de har tolkat det hela, inte något som EA sagt.
Det närmsta EA kommer ang lootboxes är detta:

The Mission is Clear – Star Wars: Squadrons is a fully self-contained experience from day one, where you earn rewards through play. Climb the ranks and unlock new components like weapons, hulls, engines, shields, and cosmetic items in a clear path for progression that keeps gameplay fresh and engaging.

Och efter Battlefronts fiasko så borde EA vara väldigt tydliga i denna fråga.

Jag kommer att vänta minst 2 månader, då jag tror att de introducerar detta efter launch, och efter alla reviews.

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Jo nog blir det till att vänta lite. Är SP kass (kan innebära många timmar men uselt genomfört eller få timmar men bra genomfört) är jag inte intresserad misstänker jag.

Permalänk
Medlem

Äntligen lite Star Wars spel att se fram emot... även om EA brukar röra till det

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellmix:

Och här satt man och hoppades på ett nytt Star wars empire at war. Aja bara gå tillbaka till orginalet och köra med modds men skulle gärna vilja ha uppdatering till spelet eller ett helt nytt så man blir av med de värsta buggarna. Bästa Star wars spelet jag har spelat som fortfarande håller måttet.

Prova Battle Front II orginalet, dvs inte den variant/remake EA gav ut.
Finns på Steam. Prova Galactic Conquest, FPS både på land och i rymden!

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Nu finns det ett stycke gameplay-video också. Att man börjar sin resa med att spela SP-kampanjen från två piloters perspektiv antyder att single player är matigt, men det behöver inte betyda att det är ett vettigt berättat narrativ.

Reagerade också på formuleringen: ”Unlock and customize your loadout, simply by playing the game”. De vill verkligen distansera sig från lootbox-debaklet som var Battlefront 2 😄

MP ser ut att kunna vara hyggligt kul, även om det inte riktigt är min typ av spellägen. Kommer nog investera i detta för att spela SP och se hur mycket MP det blir.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Moderator
Forumledare

@loevet: Detta såg ju mycket bättre ut. Nu blev det helt plötsligt lite mer intressant så länge man kan hålla sig ifrån ”on rails” grejen

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Ser riktigt fett ut ;D

Permalänk
Medlem

Är försiktigt optimistisk, men ser det som en bra anledningen att damma av min gamla Saitek x52!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Joppiz:

Är försiktigt optimistisk, men ser det som en bra anledningen att damma av min gamla Saitek x52!

Hehe, samma här.
Detta ihop med VR kommer bli riktigt maffigt. Eller århundradets illamående. Men likväl maffigt.