Sålde fungerande grafikkort här på SC, köpare vill ha pengar tillbaka

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Rent krasst har dock inte köparen några som helst rättigheter till retur eller garanti. Visst, det är skittråkigt att det inte fungerar. Men just nu står det ord mot ord. Säljaren säger att det fungerade när det lämnade honom, köparen säger att det inte fungerade när han fick det. Det går liksom inte att bevisa något alls ur det.

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av sesese:

Kan du spela spel med kortet?

Nej. kortet klarar ca 10 min league of legends, sen stängs antingen spelet ner o man får ladda om applikationen, eller så får jag en BSOD.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Ja, det tycker jag också är mycket konstigt.

Självklart vill jag också lösa det! Vad har jag för intressen av ett trasigt kort?

Du får gärna svara i telefonen, blir lite enklare att prata då.

Jo, men jag kan inte prata i telefon atm eftersom jag ligger på ett hotell brevid mitt sovande barn i väntan på att hans mamma ska komma tillbaka. Eftersom jag inte är hemma förrän i nästa vecka kan jag heller inte prova kortet förän dess, men jag föreslår att du börjar med att starta en tråd här på forumet och ber om hjälp, det tycker jag är det minsta jag kan begära att du ger det ett ärligt försök att lösa problemet.

Om det inte skulle fungera så kan jag ta tillbaka kortet och se om det är något fel på det, men det får isf vänta till nästa vecka när jag är hemma. Om kortet då är trasigt kan jag tänka mig att dela på förlusten, om kortet funkar så ger jag tillbaka dig de pengar jag får efter budgivning här på forumet. Men du måste förstå att jag inte känner att det är rimligt att jag ska ta hela kostnaden om det är så att kortet helt plötsligt inte funkar trots att det fungerade perfekt när jag skickade det. Hade jag velat blåsa dig hade jag ju bara struntat i att skicka ett kort över huvud taget liksom.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Jo, men jag kan inte prata i telefon atm eftersom jag ligger på ett hotell brevid mitt sovande barn i väntan på att hans mamma ska komma tillbaka. Eftersom jag inte är hemma förrän i nästa vecka kan jag heller inte prova kortet förän dess, men jag föreslår att du börjar med att starta en tråd här på forumet och ber om hjälp, det tycker jag är det minsta jag kan begära att du ger det ett ärligt försök att lösa problemet.

Om det inte skulle fungera så kan jag ta tillbaka kortet och se om det är något fel på det, men det får isf vänta till nästa vecka när jag är hemma. Om kortet då är trasigt kan jag tänka mig att dela på förlusten, om kortet funkar så ger jag tillbaka dig de pengar jag får efter budgivning här på forumet. Men du måste förstå att jag inte känner att det är rimligt att jag ska ta hela kostnaden om det är så att kortet helt plötsligt inte funkar trots att det fungerade perfekt när jag skickade det. Hade jag velat blåsa dig hade jag ju bara struntat i att skicka ett kort över huvud taget liksom.

Vadå finns det olika bra sätt att blåsa någon på menar du?

Jag kan felsöka och åtgärda problem själv. Jag har skrivit vad jag gjort hittills o kommit fram till. Har någon något förslag eller invändning så välkomnar jag det! Det går knappt o stresstesta kortet eftersom det kraschar efter 5 min. Jag har inte heller någon annan lämpligt dator att testa kortet i, tyvärr

Jag kan såklart inte tro att du väljer att sälja mig ett trasig kort, men det är ju liksom inte lite fel på detta kortet. Det är obrukbart o går ej att använda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Om det inte skulle fungera så kan jag ta tillbaka kortet och se om det är något fel på det, men det får isf vänta till nästa vecka när jag är hemma. Om kortet då är trasigt kan jag tänka mig att dela på förlusten, om kortet funkar så ger jag tillbaka dig de pengar jag får efter budgivning här på forumet. Men du måste förstå att jag inte känner att det är rimligt att jag ska ta hela kostnaden om det är så att kortet helt plötsligt inte funkar trots att det fungerade perfekt när jag skickade det. Hade jag velat blåsa dig hade jag ju bara struntat i att skicka ett kort över huvud taget liksom.

Hur är detta ens relevant? Du och jag har ju kommit överens om ett pris. Inte du, jag och forumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Om vi vänder på steken, har du några bevis för att det fungerade när du skickade? Gjorde du några benchmarks eller liknande strax innan försäljningen som du kan visa?

Det är en bra tumregel, att göra några olika benchmarks innan försäljning.

Gjorde inga direkta benchmarks, men om man går tillbaka och läser i lite tidigare trådar som jag startat innan jag bytte kort så ser man att det är detta kort jag använt mig av, här är till exempel en tråd där jag skickar med en print screen där man ser vad jag har för grafikkort i datorn även om min frågeställning rörde nånting annat: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1596739-vad-ar-min-fit...

Längre ner i den tråden har jag även lite bench marks på vad jag fick för fps i CSGO beroende på OC på CPU/GPU.

Även denna tråd där jag gnällde över hur dåligt det första RX 5700 XT jag bytte till presterade gentemot mitt 980 ti och där jag bland annat skrev "Jag kan absolut lämna tillbaka kortet. Grejen var att jag fick kortet för 3500:- så måste lägga ytterligare en dryg tusenlapp vilket jag inte har nån lust med. Har 60 dagars öppet köp så jag behåller det ett tag tänker jag. Men säljer inte av mit 980 ti än iaf. Ska utvärdera en stund, vill mest åt V-sync": https://www.sweclockers.com/forum/trad/1597718-bytt-fran-980-...

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Hur är detta ens relevant? Du och jag har ju kommit överens om ett pris. Inte du, jag och forumet.

Det är relevant eftersom att det isf visar sig att kortet funkar, så då har jag ödslat tid på att ta tillbaka ett kort, installera ny mjukvara på min dator för att se om kortet fortfarande funkar, för att sen lägga ner tid på att sälja kortet igen och eventuellt få sämre betalt än vad jag fick när jag sålde kortet till dig. I det här scenartiot så skulle det ju dessutom ha visat sig att du inte var kapabel för en korrrekt installation av kortet.

Börja nu med att att faktiskt starta en egen tråd där du försöker få hjälp med att lösa detta. Om du inte tänker anstränga dig så tänker inte jag heller göra det, då får du behålla kortet.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Det är jag som köpt kortet.

Jag har inte kunnat testa kortet särskilt flitigt eftersom jag jobbat natt över helgen. Fick kortet i torsdags, jag ringde @JohanFlodqvist i fredags o talade om att kortet gav mig BSOD. Detta är alltså inget problem som kommit "nu". Tråkigt att så pass många misstror mig o uppmanar till att strunta i mig helt, men men.

Jag har ominstallerat windows på en helt formaterad HDD. Jag laddade ner Heaven benchmark direkt från internet. Efter ca 5 min fick jag en BSOD med följande felkod. Som ni kan se är det drivrutinen till kortet som kraschar, dessutom den senaste. Det kan ni kolla upp själva.

Min dator har fungerat perfekt tidigare. Det kan även verifieras genom att jag inte skapat några trådar om problem på väldigt länge. Om nu mot förmodan delarna av övriga datorn skulle fela, ja. Då borde det inte heller vara några konstigheter för @JohanFlodqvist att ta tillbaka kortet.

Finns för övrigt inga yttre eller fysiska skador på kartongen. Värt o nämna är att den inte paketerades med något annat än en påse runt om originalförpackningen.

Jag kan stå för frakten både fram o tillbaka, men jag vill ha tillbaks mina 1800:- som jag gav för kortet.

https://i.gyazo.com/1656b4a2d598e1c6aa63832a29c18adb.png

Jag köper inte riktigt detta. Du har lite för vaga ursäkter för att hoppa på handbromsen redan nu... och börja trycka på säljaren. Kortet ramlade in i torsdags och du har knappt hunnit fibbla med det pga att du har jobbat natt under helgen.

Var respektabel. Lägg lite energi och tanke på problemet. Uteslut utom rimlig tvivel att det inte är på min(din) ände det är fel på. Är det testat i en annan rig? Har du provat underklocka kortet? Provat med äldre drivrutiner? osv.

Det må vara irriterande situationen. Kortet (serien) är ju 5år gammalt eller så. Klart det kan agera lite snorkigt under 2020, speciellt i och med alla dessa tokigheter som skett på kort tid.

Mitt GTX 980 Ti var döendes under ett års tid eller nå tror jag. Spel kraschade helt random ibland(!) utan något meddelande. Mot slutet kraschade det ganska fort och skärmarna blinkade till (ERR_GFX_D3D_INIT kraschmedd.), oftast behövde jag ej boota om pga låsning. FS 19 fungerade himla bra i flera timmar iaf. Tyngre(?) spel på slutet nyste den ut omgående. Genom att underklocka kortet kunde jag köpa lite dispens på tiden tills ett annat och nytt kort kom i brevlådan. Kring november dära var det bråkigt men det gick att bruka med tålamod. Nu här i påskas var det helt kaputt. Mja, höll ut för att vänta på nästkommande serie av grafikkort.

OCCT 3D test, frös mitt gamla kort i princip omgående.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Provat med äldre drivrutiner? osv.

Ja.

Skrivet av GooGeL:

Är det testat i en annan rig?

Nej. Men samma rig har fungerat perfekt med ett 1060.

Skrivet av GooGeL:

Har du provat underklocka kortet?

Nej. Jag underklockar med 200mhz och återkommer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Implor:

Köper man begagnat så finns ingen garanti. Det är bara att bita i det sura äpplet och testa på plats nästa gång eller handla nytt.

När du köper mellan privatpersoner, som jag nu från att detta är (säljaren är en privatperson, köparen är en privatperson) är det Köplagen som gäller.

Då finns något som kallas för Varans beskaffenhet (17§)

https://lagen.nu/1990:931#R17

det är en slags garanti för att varan ska motsvara och prestera vad som är avtalat. Så en relevant fråga i ärendet är så klart är kortet sålt som fungerande, eller i "befintligt skick"?

Sluta vantolka lagen och säg "prova på plats" när det uppenbart inte är möjligt. Det är bara något man kan hänvisa till i vissa fall för vissa varor - även om man hade träffats på plats och köpt grafikkortet är det inte praktiskt genomförbart på många sätt att testa ett grafikkort på till exempel en parkeringsplats på IKEA eller var man nu än möts. Bilar, mobiltelefoner, kläder absolut men vissa varor kan man inte märka felen på förrän man kommer hem och installerar eller monterar någon annanstans (Frågan om varan är felaktig skall bedömas med hänsyn till dess beskaffenhet när risken för varan går över på köparen (21§ KöpL)

Permalänk
Hedersmedlem

Hade massor problem efter en Windows-uppdatering (antingen KB4524244 eller KB4550945), typ blåskärmar, datorn vägrade att boota osv., se denna tråden.

@Ruzikx
Har en äldre fungerande dator (I5 750, 8 GB ram, 750w Antec agg) som man kan slänga in grafikkortet i och se om problemen kvarstår om du vill?. Har för mig att vi bor i samma stad.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

I all välmening mot båda parterna så bör @Ruzikx undvika begagnatmarknaden av datordelar då du försöker få säljaren till att stå för fel som inte kan bevisas vara orsakade redan innan köpet.

Begagnat är begagnat och således en risktagning utan garanti. Är man inte beredd på att ta smällen om något inte fungerar, så bör man heller inte besöka den här typen av marknad.

Jag försvarar inte @JohanFlodqvist men med tanke på hur mycket hjälp han lägger ner på att försöka få dig på banan så ser jag inte heller hur han skulle ha försökt lura på dig ett trasigt kort.

Min personliga åsikt är att köpet är genomfört. Produkten är köpt i befintligt skick och skulle köparen varit tveksam om funktion skulle denne antingen testat kortet innan köpet eller avstått helt för att undvika att hamna i en sådan här situation.

Nu är det inte längre Säljarens ansvar eller problem, utan köparens.

Sedan är det skittråkigt att hamna i en sådan här situation - men på begagnatmarknaden måste man vara beredd på att sådant här kan hända.

För att ge några konkreta tips i felsökningsväg hade jag först:

- Uppdaterat BIOS till senaste version.
- Installerat samtliga Windows updates.
- Avinstallerat allt vad NVIDIA heter i kontrollpanelen.
- Installerat en mycket äldre drivrutin, exempelvis 361.75 som användes mycket av överklockare för 4 år sedan när det här kortet var populärt.
https://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/97759/en-u...

Jag hade även kört en runda med BurnInTest för att hitta eventuella ramminnes-fel eller liknande för att utesluta att det inte är något annat än just grafikkortet som får NVIDIA drivrutinen att krascha.

En sista utväg är att sälja kortet vidare som defekt, med en förklaring till att du inte lyckas få kortet att gå bra i din maskin för att således minska förlusten något.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Mvh
Richard

Permalänk
Medlem

@Ruzikx

Det är ett jätte svårt problem du har fått men jag är säker på att det inte är något fel på grafikkortet. Har du en annan dator du kan testa i vore det ju toppen.

En bra utgångspunkt är att uppdatera BIOS och framförallt Intels Chipset om du nu kör Intel. Vi hade en CAD-variant (på jobbet) där det visade sig vara ljuddrivrutinerna som inte lirade med Nvidias.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Nej. kortet klarar ca 10 min league of legends, sen stängs antingen spelet ner o man får ladda om applikationen, eller så får jag en BSOD.

Prova byt kyllpasta på gpun. Om du ser onormal temp på kortet.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Hade massor problem efter en Windows-uppdatering (antingen KB4524244 eller KB4550945), typ blåskärmar, datorn vägrade att boota osv., se denna tråden.

Yepp! Fick ett nytt nätagg av EVGA på garantin lite senare efter det. Dessutom är den tråden från 2016. Då var inte ens 7700k släppt (vilket jag har i datorn nu)

Skrivet av Kent:

@Ruzikx
Har en äldre fungerande dator (I5 750, 8 GB ram, 750w Antec agg) som man kan slänga in grafikkortet i och se om problemen kvarstår om du vill?. Har för mig att vi bor i samma stad.

Absolut! Kan du ikväll? Jag kan släppa av det påväg till jobbet så får du, som oberoende part också kolla på kortet! Kanske kan ta resten i pm där?

Permalänk
Medlem

@Ruzikx:

Ska bli spännande och se vad som händer när det är i en annan dator

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ruzikx:

Absolut! Kan du ikväll? Jag kan släppa av det påväg till jobbet så får du, som oberoende part också kolla på kortet! Kanske kan ta resten i pm där?

Mja, nog bättre att vi testar det tillsammans så att du ser att allt går rätt till. Ikväll blir svårt, men jag är ledig imorgon. Skicka pm så vi kan bestämma en tid.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kRYSSET:

- Avinstallerat allt vad NVIDIA heter i kontrollpanelen.

Inget av det är installerat på nya windows, endast drivrutinen.

Skrivet av kRYSSET:

- Installerat samtliga Windows updates.

Gjort! Allt är up-to-date!

Skrivet av kRYSSET:

- Installerat en mycket äldre drivrutin, exempelvis 361.75 som användes mycket av överklockare för 4 år sedan när det här kortet var populärt.
https://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/97759/en-u...

Den finns inte kvar på Asus egna sida. Eller så hittar jag inte den.

Skrivet av kRYSSET:

Jag hade även kört en runda med BurnInTest för att hitta eventuella ramminnes-fel eller liknande för att utesluta att det inte är något annat än just grafikkortet som får NVIDIA drivrutinen att krascha.

Spelat på datorn i tre år. Är inte det tillräckligt med "burn in"?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ruzikx:

Den finns inte kvar på Asus egna sida. Eller så hittar jag inte den.

Ladda hem direkt från Nvidia (gäller även senaste uppdateringen).

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Det är relevant eftersom att det isf visar sig att kortet funkar, så då har jag ödslat tid på att ta tillbaka ett kort, installera ny mjukvara på min dator för att se om kortet fortfarande funkar, för att sen lägga ner tid på att sälja kortet igen och eventuellt få sämre betalt än vad jag fick när jag sålde kortet till dig. I det här scenartiot så skulle det ju dessutom ha visat sig att du inte var kapabel för en korrrekt installation av kortet.

Börja nu med att att faktiskt starta en egen tråd där du försöker få hjälp med att lösa detta. Om du inte tänker anstränga dig så tänker inte jag heller göra det, då får du behålla kortet.

Tycker du inte jag anstränger mig? Du kan ju börja med ansträngningen att lyta upp luren!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tazadar:

@Ruzikx:

Ska bli spännande och se vad som händer när det är i en annan dator

Precis, har extremt svårt att tro att blåskärmar skulle uppstå efter frakt (om inte kortet packats fel).

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

Om kortet var helt när säljaren skickade det men trasigt när det kom fram så får man anta att det har gått sönder under frakten. Jag antar att det då är säljarens ansvar att reklamera kortet gentemot den som har utfört transporten.

Om det går att testa kortet i en annan dator så hade många frågor kunna redas ut.

Permalänk
Medlem

Med drivrutin 417.71 kraschar kortet i Heaven efter ca 5 min. Fortsätter testa o felsöka.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ruzikx:

Med drivrutin 417.71 kraschar kortet i Heaven efter ca 5 min. Fortsätter testa o felsöka.

Testa att underklocka kortet, och/eller höj voltage.

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

Väntar ivrigt på ett opartiskt test av @Kent under kommande dagar. Älskar dessa ”catfights” som dykt upp på forumet senaste veckan som gått. Den förra tråden löste sig väldigt bra. Men denna så verkar kidney punches tillåtet

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Tycker du inte jag anstränger mig? Du kan ju börja med ansträngningen att lyta upp luren!

Jag ber om ursäkt för den meningen, det var orättvist för du har absolut ansträngt dig, jag önskade bara att du skulle be om hjälp här på forumet också då det mesta går att lösa med rätt kunskap som ju nästan alltid finns här på SC.

Jag tycker att det låter som en grym lösning att du och @Kent testar kortet tillsammans. By the way STORT tack till Kent som är villig att hjälpa till att lösa detta på bästa sätt, det uppskattas enormt. Blev fan tårögd över hur fina människor det finns i det här comunityt <3.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Som jag alltid gör när jag säljer på nätet. Gör en test själv med timestamp, så man kan visa att produkten fungerar, fota allt och även fota hur man paketerar varan.
Skulle aldrig sälja en vara utan att själv ha säkert på att produkten fungerar.
Finns bra program som visar serienr etc.
Då slipper man dessa saker...
Ni tvivlar jag inte någon av er, och hoppas att ni båda klarar lösa detta..

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zyces:

Som jag alltid gör när jag säljer på nätet. Gör en test själv med timestamp, så man kan visa att produkten fungerar, fota allt och även fota hur man paketerar varan.
Skulle aldrig sälja en vara utan att själv ha säkert på att produkten fungerar.
Finns bra program som visar serienr etc.
Då slipper man dessa saker...
Ni tvivlar jag inte någon av er, och hoppas att ni båda klarar lösa detta..

Ja det gäller inte alla.
har blivit blåst flera gånger när jag köpt grafikkort via blocket.

Edit: en sak jag lärt mig är om personen säger att produkten är hans kompis/kusin etc som han säljer åt denne, avböj direkt...

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

Hoppas att det löser sig. Säg till om Kent är blå IRL

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av mkl:

Hoppas att det löser sig. Säg till om Kent är blå IRL

Självklart är jag blå, kolloidalt silver ftw.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...