Oöppnad Loque Ghost S1 inkl Top Hats + Headset ATH-ADG1 + Samsung Tab S2

Permalänk
Medlem

Oöppnad Loque Ghost S1 inkl Top Hats + Headset ATH-ADG1 + Samsung Tab S2

Rensar lite hemma, följande finns:

Helt ny och oöppnad Loque Ghost S1 i färgen Pangea med två tophats, L och S.
- Tänker mig runt 2000:- för samtliga delar. Är ni flera som vill ha det, får det bli bud och då kan vi börja på 1700:-

Headset från Audio-Technica ADG1, själv köpt här på SweC, dock köpt nya pads till som är använda i max 3 dagar. (https://www.audio-technica.com/cms/headphones/97d660ada89c32c...)
- Tänker mig runt 700:- för dessa

Till sist, kollar även intresset för min tablet, Samsung Galaxy Tab S2 (SM-T813), använd, men inte en skråma på det, alltid använt läderfodralet som tillkommer.
- Tänker mig runt 1000:- för den

Välkomna ut utmana mina priser men med lite vett

Skickar gärna, då står köparen för frakt och betalning sker i förskott.
Annars går det att hämta i centrala Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

PM skickat

Permalänk
Medlem

Köper gärna Louqe för utsatt pris + frakt.

Köpte en Ash tidigare så nu vill frugan också ha en...

Mvh Dunderil

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Två bud på 2000kr för Loque, om någon känner att de vill buda över är denne varmt välkommen, annars säljer jag till @alundstroem som var först med att höra av sig! Håller öppet till imorgon kl 10.

Permalänk
Medlem

Höjer till 2100 + frakt

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

2200 + frakt för ghost

Permalänk
Medlem

2300 + frakt för spök1

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Mmmm inte min färg men

Jag kör! 2400kr och hämta Louqe och tophats

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

är tophats i samma färg som chassit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dinlo:

är tophats i samma färg som chassit?

Japp

Permalänk
Medlem

nice, hoppas jag får tillbaka mina pengar innan budning slutar.

Permalänk
Medlem

2500 + frakt för ghost

Permalänk
Medlem
Skrivet av dinlo:

nice, hoppas jag får tillbaka mina pengar innan budning slutar.

Har du betalat redan?

Permalänk
Medlem

@DGS:
Damn! Måste fundera

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Har du betalat redan?

Nej, har lagt ut 78k för farsan så kan inte buda just nu, förlåt om det förvirrade dig.

Permalänk
Medlem

@DGS grattis du vann loque, hörs på dm