Asus Z390-F, Corsair Hydro H115i PRO RGB mm

Permalänk
Medlem

Asus Z390-F, Corsair Hydro H115i PRO RGB mm

Säljer av lite delar då jag håller på att gå över till ITX.

- ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, S-1151, Inköpt 2020-01-01 från Komplett (nypris: 1890)
- Corsair Hydro H115i PRO RGB, Inköpt 2019-03-09 från Inet (nypris: 1499) Edit: Intel-fäste endast, vet inte var AMD-fästet är

-Kommer även att sälja mitt PSU när mitt SFX-PSU kommer. Det är ett Corsair RM850, 850W (hittar ej inköpsdatum men typ 2015/2016) - mitt nya kommer i slutet av juni.

-Samma sak gäller RAM, väntar på leverans av nya minnen men det är Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 16GB, Inköpt 2020-01-01 från Komplett (nypris: 1249) - Mina nya bör komma under nästa vecka, dvs mitten på juni.

Lådor/kartonger samt tillbehör saknas för alla komponenterna tyvärr så att skicka blir svårt. Tänkte hör om någon här var intresserad då det känns dumt att delarna bara ska stå här och samla damm. Vid frågor är det såklart bara att höra av sig.

Tänker mig kring 1000-lappen för varje komponent för sig, men är öppen för rimliga bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500kr + Frakt Corsair Hydro H115i

Permalänk
Medlem

@Agiri: kan absolut skicka och försöka att packa så bra som möjligt men som sagt orginallåda och tillbehör saknas. Det är intel-färste som följer med. Fortfarande intresserad?

Permalänk
Medlem

@lodde Det går bra men hur är skicket på kylaren och har du kvitto kvar?

Permalänk
Medlem

undrar detsamma om kylaren, finns allt med och hur är skicket?

kan tänka mig hämta det då jag finns i närheten och kan erbjuda 550 + hämtning beroende på svar

Permalänk
Medlem

@Agiri @Digiboy: Den är köpt via Inets hemsida så det är ju digitalt kvitto. Allt är i fint skick och fungerar som det ska, finns intel-fäste. I övrigt är det inga andra tillbehör mer än AIO och fläktarna såklart.

Permalänk
Medlem

@lodde tar den för 600 + frakt

Permalänk
Medlem

@loddee 600 + hämtning så snart du kan om du anser det mer värt än frakt?

Permalänk
Medlem

@Digiboy har kanske en köpare redan, får se i eftermiddag. Annars är det taget

Permalänk

1300:- för kylare och ramminnen när du får dom nya. hämtar

Permalänk
Medlem

@haraldgranqvist har redan samma erbjudande från en annan medlem

Permalänk
Skrivet av loddee:

@haraldgranqvist har redan samma erbjudande från en annan medlem

okej, provar med 1400:-

Permalänk
Medlem

@haraldgranqvist: För 1500 så är det en deal

Permalänk
Medlem

RAM och kylare sålda.

Kvar finns PSU och moderkortet.

Permalänk
Medlem

Finns moderkortet kvar?

Permalänk
Medlem

@Bitfenix yes det gör det