Köpes akut, USB ansluten webbkamera

Permalänk
Medlem

Köpes akut, USB ansluten webbkamera

Har ett digitalt möte med en potentiell arbetsgivare bokad imorgon morgon, ingen webbkamera. och begränsad budget. Billigaste webbkameran i lager i affär i stan? 1796:-

Söker i huvudsak en USB webbkamera i Katrineholm eller kringliggande orter som kan hämtas ikväll. Min budget ligger på 300-400 som högst, helst billigare.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det i lager från butik som har öppet köp efter bruten förpackning så kan du lämna tillbaka webcamen om du inte är nöjd

Permalänk
Medlem

@µiCro:
Har inte ens summan för att köpa den till att börja med . Har letat runt, frågat familj. Men det finns ingen som använder eller har webkamera. Inte ens i sina bärbara.

Permalänk
Medlem

Kolla på appen DroidCam, det är en gratis app som gör mobilen till en webbkamera

Permalänk
Medlem

Dum fråga kanske, men Facetime? Har för mig android ska ha något motsvarande också.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

@magma86: facetime ger inte en kamerastream till datorn. Däremot har jag fått till en riktigt ghetto lösning med e2eSoft iVCam. Skulle föredra en webkamera forfarande, men det kommer att fungera.

Permalänk
Medlem

Lycka till imorgon!

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

@magma86: facetime ger inte en kamerastream till datorn. Däremot har jag fått till en riktigt ghetto lösning med e2eSoft iVCam. Skulle föredra en webkamera forfarande, men det kommer att fungera.

Ok, önskar dig lycka till med samtalet

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

@monotux @magma86 mötet gick kanon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

@monotux @magma86 mötet gick kanon!

Härligt! Kul att höra

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt