Köpes akut, USB ansluten webbkamera

Köpes akut, USB ansluten webbkamera

Har ett digitalt möte med en potentiell arbetsgivare bokad imorgon morgon, ingen webbkamera. och begränsad budget. Billigaste webbkameran i lager i affär i stan? 1796:-

Söker i huvudsak en USB webbkamera i Katrineholm eller kringliggande orter som kan hämtas ikväll. Min budget ligger på 300-400 som högst, helst billigare.

Läs hela annonsen här

Är det i lager från butik som har öppet köp efter bruten förpackning så kan du lämna tillbaka webcamen om du inte är nöjd

@µiCro:
Har inte ens summan för att köpa den till att börja med . Har letat runt, frågat familj. Men det finns ingen som använder eller har webkamera. Inte ens i sina bärbara.

Kolla på appen DroidCam, det är en gratis app som gör mobilen till en webbkamera

Dum fråga kanske, men Facetime? Har för mig android ska ha något motsvarande också.

@magma86: facetime ger inte en kamerastream till datorn. Däremot har jag fått till en riktigt ghetto lösning med e2eSoft iVCam. Skulle föredra en webkamera forfarande, men det kommer att fungera.

Lycka till imorgon!

Skrivet av str8forthakill:

@magma86: facetime ger inte en kamerastream till datorn. Däremot har jag fått till en riktigt ghetto lösning med e2eSoft iVCam. Skulle föredra en webkamera forfarande, men det kommer att fungera.

Ok, önskar dig lycka till med samtalet

@monotux @magma86 mötet gick kanon!

Skrivet av str8forthakill:

@monotux @magma86 mötet gick kanon!

Härligt! Kul att höra