Acer Predator x34p 34" Ultrawide 120hz 3440x1440p Gsync

Permalänk
Medlem

Acer Predator x34p 34" Ultrawide 120hz 3440x1440p Gsync

Hej,
Säljer Acer Predator x34p 34" Ultrawide 120hz 3440x1440p Gsync.

Native 100hz (De tidigare modellerna är 60hz native och max 100hz OC)

Mycket fint skick. Pedantskött.

Inga pixelfel. IPS glow och BLB är inget jag märker av vid användning.

Kvitto finns från CDON 2019. Nypris 11000kr

Original kartong och emballage ingår, samt alla originaltillbehör.

Svart gasarm med bordsfäste finns vid intresse, knappt använd, 200 kr (nypris 500kr).

BVSA. Osäker på andrahandsvärdet på dessa skärmar. Pris kan diskuteras om det är för högt. Är flera intresserade prioriteras de som bjuder högst och är snabbast. Först till kvarn. Skambud blockeras.

Endast Swish. Endast seriösa.

Hämtas i Norrköping. Skickas ej.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag budar 3500kr + frakt om du kan tänka dig att skicka den, du har original kartong osv så det borde inte vara någon större problem 🙂

Permalänk
Medlem

4000kr och kan hämta.

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomaZ84:

4000kr och kan hämta.

Noterat. Men släpper den inte för 4000 dessvärre.

Permalänk

Hej.
jag är intresserad av skärmen. Tänkte kolla med dig huruvida du alltid kört på OC 120 hz eller om du kört native 100hz? Jag har läst lite att OC inte alltid är stabil på de panelerna och ville bara höra hur du upplevde gsyncen med i 120hz?

Däremot så tror jag du har övervärderat din skärm aningen.
Jag har kollat länge på just acers 34 wide och Asus motsvarande och de är värda runt 5 tusen. +/- någon hundralapp
Jag kan ge dig 5000 och hämtar givetvis upp den,
är också intresserad av gasarmen också då foten till predator skärmen är galet djup.

/björne

Permalänk
Medlem
Skrivet av Follgoppe:

Hej.
jag är intresserad av skärmen. Tänkte kolla med dig huruvida du alltid kört på OC 120 hz eller om du kört native 100hz? Jag har läst lite att OC inte alltid är stabil på de panelerna och ville bara höra hur du upplevde gsyncen med i 120hz?

Däremot så tror jag du har övervärderat din skärm aningen.
Jag har kollat länge på just acers 34 wide och Asus motsvarande och de är värda runt 5 tusen. +/- någon hundralapp
Jag kan ge dig 5000 och hämtar givetvis upp den,
är också intresserad av gasarmen också då foten till predator skärmen är galet djup.

/björne

Du har PM!