Permalänk
Medlem

EVGA 1300 Supernova 1300G2

Förrådsrensning!
Säljer ett nätagg från ett projekt som aldrig blev av i så gott som nyskick, användes en handfull gånger med bara ett par timmar totaldrift. Här finns det chans att fynda.

Budgivningen börjar på 500kr.

Köparen står för frakt.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

UPPDATERING EFTER PM: Nätaggregatet köptes från Netonnet 2015 och digitalt kvitto finns kvar.
Hittade även ett kabelkit från Cablemod som medföljer vid köp.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Börjar 500

Permalänk

600 + frakt

Permalänk

700kr + frakt

Permalänk

800 + frakt

Visa signatur

Setup:| i7 4790K 4.9GHz @ 1.29 (Delidded) | Asus Maximus VII Hero |
Gigabyte GTX 770 Windforce 4 GB | G.Skill TridentX DDR3 16GB @ 2400MHz CL 10 | 860 Evo 500 GB | EVGA G2 750 W | NZXT Kraken X62 @ Noctua IPPC 2000 Fans |

Permalänk
Medlem

900+frakt

Permalänk

1000 + frakt

Visa signatur

Setup:| i7 4790K 4.9GHz @ 1.29 (Delidded) | Asus Maximus VII Hero |
Gigabyte GTX 770 Windforce 4 GB | G.Skill TridentX DDR3 16GB @ 2400MHz CL 10 | 860 Evo 500 GB | EVGA G2 750 W | NZXT Kraken X62 @ Noctua IPPC 2000 Fans |

Permalänk
Medlem

Bud noterade, nullified leder med 1000kr.

Permalänk
Medlem

Uppdatering efter PM: Nätagget köptes från Netonnet 2015 och digitalt kvitto finns, inkluderar även ett kabelkit från Cablemod jag hittade undangömt som en liten bonus, laddade upp bilder på kitet i annonsen.

Permalänk

Kan du tänka dig sälja cablemod kablarna separat?

Permalänk
Medlem

@McZlatanAndCO: Inte alls omöjligt för rätt erbjudande, ge mig ett bud du tycker är skäligt.

Permalänk
Medlem

Finns den kvar?

Permalänk
Medlem

@meno Den finns kvar ja, och då @McZlatanAndCO inte hört av sig så ingår fortfarande cablemod-kitet.

Permalänk
Medlem

Cablemod-kitet är nu sålt så det ingår längre ej och tråden har varit inaktiv länge nog så jag avslutar auktionen här med @Nullified som vinnande på bud med 1000kr + frakt.

Permalänk
Medlem

@Nullified inte hört av sig efter sitt vinnande bud så går turen till @J4n550n om inte @meno är intresserad.

Permalänk
Permalänk
Medlem

@McZlatanAndCO: Cablemodkitet är sålt, nätagget är ej sålt.

Permalänk

Mitt bud för nätagget kvarstår iaf👍

Permalänk
Medlem

Jag har köpt annat. Behövde ett snabbt, men tack ändå

Permalänk
Medlem

Ok, då vinner @McZlatanAndCO med 700kr + frakt, bra fyndat!