Acer 27" Predator XB270HU 144hz G-Sync 1440p IPS

Permalänk

Acer 27" Predator XB270HU 144hz G-Sync 1440p IPS

Hej!

Jag säljer min gamingskärm eftersom jag inte spelar längre. Den funkar perfekt till spel som kräver lite högre HZ såsom CS:GO och Fortnite.

Skärmen är helt felfri och funkar bra. Det enda är att det är väldigt liten ytlig repa som endast syns i vissa vinklar när skärmen är avstängd. Det är inget som stör eller något jag tänker på när jag spelar. Men därav så sätter jag ett lågt pris.

Nypris: 4990 SEK

  • Storlek: 27 tum

  • Upplösning: 2560x1440 16/9

  • Uppdatering frekvens: 144hz

  • Funktioner: Nvidia G-sync, USB 3.0, Display-port

Endast avhämtning på Vasastan i Stockholm.

Först till kvarn gäller!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Kan du sätta upp bilder på repet?

Permalänk
Medlem

Jag tar den, om repan är så som den är beskriven. Kan hämta imorgon.

Permalänk
Avstängd

1500 hämtar, om repan är som beskrivs

Permalänk

@Jonah312: Tjena,

Skickar en bild på repan när jag är hemma senare idag

Permalänk
Medlem

Ger 1600 för skärmen. Kan hämta idag eller imorgon

edit: avvaktar för att se bild på repan

Permalänk

Anmäler också intresse i väntan på bild

Permalänk
Medlem

finns det möjlig om du kan ta med skärmen till drottninggatan 75 i stockholm ? då bjuda jag 1800 för skärmen .
Behöver också se bild på repan .

Permalänk
Permalänk

@shahabi89: HEj jag är också intresserad av skärmen.
Kan hämta och bjuder 1850 så länge repan är som du säger!

Permalänk
Medlem

Det är alltså budgivning som gäller, och inte först till kvarn? Kan vara bra att vara tydlig med när man lägger ut en annons.

Permalänk

@narya: Först till kvarn till den som faktiskt genomför försäljningen. Bara för att folk hör av sig behöver det inte betyda att försäljningen är slutförd. Ibland behöver man svara på frågor för att komma dit.. Oavsett om frågorna är relevanta eller irrelvanta - som din fråga för att ta ett exempel.

Permalänk
Medlem

Har du sålt skärmen? Kan hämta hos dig för 1900, vill gärna se repan först om möjligt att få med på bild

Permalänk
Medlem
Skrivet av shahabi89:

@narya: Först till kvarn till den som faktiskt genomför försäljningen. Bara för att folk hör av sig behöver det inte betyda att försäljningen är slutförd. Ibland behöver man svara på frågor för att komma dit.. Oavsett om frågorna är relevanta eller irrelvanta - som din fråga för att ta ett exempel.

Håller inte med alls.

Skriv bud om det är budgivning. Först till kvarn är den som först är villig att köpa varan för det pris du skrivit, vilket jag (och möjligtvis den som var före mig) var villig att göra. Självklart kan vi inte binda oss att köpa den om den har en beskriven defekt utan att du lagt upp bild på denna - då måste man ju se varan innan man kan bestämma sig.

Permalänk

@narya: Det spelar absolut ingen roll om du håller med eller inte. Jag kunde inte bry mig mindre vad din personliga tolkning är. Det är min annons därav mina förutsättningar. Skärmen är såld och det var inte till den högsta budgivaren.