5120x1440p 120Hz Samsung 32:9 49"

5120x1440p 120Hz Samsung 32:9 49"

Lägger upp skärmen till salu här igen då en köpare ångrade sig privat.

Upphämtning gäller (kan skickas för cirka 900, 17kg över 220cm total omkrets, i frakt men faller på köparens ansvar)

Inga pixelfel. Alla kablar ingår. Nyskick, till och med plastfilmen sitter kvar på ramen.
Köpt i nov 2019. Garanti till 2022
https://www.komplett.se/product/1119314/datorutrustning/bilds...

Pris 8000kr eller högbjud.

Läs hela annonsen här

Senast redigerat 2020-06-01 15:21

En fråga gällande köparens ansvar vid frakt. Om du packar varan på ett felaktigt sätt så är det ändå köparens ansvar?

Ja, ansvaret får ju säljare och transportör reda ut mellan sig, köparen har svårt att hållas skyldig för något andra uträttar.

Skrivet av Tickles:

En fråga gällande köparens ansvar vid frakt. Om du packar varan på ett felaktigt sätt så är det ändå köparens ansvar?

Skrivet av Broder Truck:

Ja, ansvaret får ju säljare och transportör reda ut mellan sig, köparen har svårt att hållas skyldig för något andra uträttar.

Gissar att säljaren menar att fraktkostnaden på ca 900kr faller på köparen.

Vad jag menar är att även om man skickar med paketet inslaget i 4mil bubbelplast finns ju alltid risker med så här stora paket. Personligen hade jag inte haft emot att köra o hämta då det hade varit "billigare" och säkrare. Fraktkostnaden är dyrare för att få med en högre försäkring på paketet då de annars bara täcker upp till 5000. Jag fick den hemkörd med en liten postbil när jag köpte den.

Skrivet av Peking:

Gissar att säljaren menar att fraktkostnaden på ca 900kr faller på köparen.

Jo det var det jag menade också. Jag formulera lite dumt.

Edit: La till bilder på paketeringen. (var levererad på samma vis när jag köpte den ny)

Senast redigerat 2020-06-01 16:52
Skrivet av Xarion:

Vad jag menar är att även om man skickar med paketet inslaget i 4mil bubbelplast finns ju alltid risker med så här stora paket. Personligen hade jag inte haft emot att köra o hämta då det hade varit "billigare" och säkrare. Fraktkostnaden är dyrare för att få med en högre försäkring på paketet då de annars bara täcker upp till 5000. Jag fick den hemkörd med en liten postbil när jag köpte den.

Tänk på att försäkringen inte täcker saker som är begagnade i många fall - Dvs det finns nästintill noll försäkring att luta sig åt om du inte anskaffar dig något från tredje part. Lusläs villkoren för att se vad som gäller!

Bjuder 6000 + frakt. Bor i Norrköping och kan också mötas in-person halvvägs till Kalmar för överlämning. Ersätter för bränslet i sådana fall

@hansfilipelo Nej tack. 8000 är minimum. annars kan den lika gärna ligga på skrivbordet tills man får intresse eller användning för den

*såld*