En vecka tillbaka Facebook fungerar inte i varken Chrome eller Firefox

Permalänk
Medlem

En vecka tillbaka Facebook fungerar inte i varken Chrome eller Firefox

Fastnar i någon slags vinkelvolt (sidan laddas inte och adressfältet byter adress hela tiden) när jag försöker logga in på facebook business via Chrome eller Firefox.
Rensat cookies men det hjälper föga.
Internet explorer rullar på.
Tips och ideer?

*Editerade google business till Facebook business

Förtydligande
Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Medlem

Ptja, du kan väl börja med att förklara vad en vinkelvolt är? Förstår inte heller kopplingen till Google Business och Facebook?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Först och främst, byt webbläsare eller uppgradera till Internet Edge! Om det här löser problemet, så beror det hela på att du använder en föråldrad webbläsare Senaste versionen (det vill säga, version 11) kom nämligen ut för sex år sedan!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ptja, du kan väl börja med att förklara vad en vinkelvolt är?

Uttrycket "Fastnat i vinkelvolten" är taget från gamla tv-programmet Tornado (har jag för mig) som sändes under en del av 90-talet.
Sketchen med vinkelvolten kan ses nedan:

Permalänk
Medlem

Till TS,

Låter som det antingen är någon form av lösenordshanterare som ballar ur, alternativt något insticksprogram du har för båda webbläsarna.
Om du gör om samma procedur i FF eller Chrome men kör inkognito, får du samma problem?

Skrivet av Skyflyer:

Uttrycket "Fastnat i vinkelvolten" är taget från gamla tv-programmet Tornado (har jag för mig) som sändes under en del av 90-talet.
Sketchen med vinkelvolten kan ses nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=La6GN7XI1V0

Oj, vilka minnen! Fritjof Konkas från Indien var ju en riktig favorit då vill jag minnas

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2