fem st vega 56 referens säljes

Permalänk
Medlem

fem st vega 56 referens säljes

Hej! Jag har fem stycken vega 56 i referensutförande som jag vill sälja. De har tidigare använts till mining av cryptonight, sedan legat i mitt förråd nedpackade i många månader. De har varit undervoltade och underklockade med god kylning. Dvs förutom lite damm på fläkten så är de i gott skick. Alla har vega 64 bios på ena platsen, men det går såklart att flasha om till originalbios om man vill det.

Jag vet inte vad som är rimligt för dem, så kom med bud om intresse finns men inga totala skambud tack, då ger jag hellre dem till min flickväns lol-spelande systerbarn.

De kan säljas i paket eller enskilt.

Finns i malmö, kan skickas också med lämplig speditör.

Finns även ett evga g2 850w nätdel i källaren tror jag (måste dubbelkolla så det inte är 1200w) om någon är intresserad av den också?

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill osv.

Ha en trevlig helg
/Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, jag bjuder gärna 1000kr för ett Vega 56. Mvh

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

bjuder 2k + frakt för 2 kort 8)

Permalänk
Medlem

Bjuder 1k + frakt för 1 kort. Mvh

Permalänk
Medlem

Bjuder 1200kr+frakt för ett kort

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Avstängd

1200 plus frakt för ett kort

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Avstängd

1200 för 1

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰

Permalänk
Medlem

6000kr + frakt för alla 5

Permalänk
Medlem

Bjuder 300 + frakt för Evga G2 (om det är 850w och alla kablar finns kvar)

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

Permalänk
Medlem

2500kr + frakt för två kort

Visa signatur

Dator 1 - AMD Ryzen 5 2600 - MSI B450 PRO M2 - 16GB G.Skill TridentZ RGB DDR4-3200 - RX 570 Nitro+ - Sandisk M.2 256GB & Samsung 850 Evo 500GB - Seagate Barracuda 2TB - Corsair 280x - Corsair CX600

Dator 2 - Ryzen Threadripper 1900x - X399 Aorus Xtreme - 16GB Corsari Vengeance DDR4-3200 - GTX 1070 SLI - 3x Sandisk 256gb m.2 & WD Digital blue 1TB - NZXT s340 Elite - Corsair AX1200

Permalänk
Avstängd

2500kr + frakt för två kort

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@ecki:
Du skulle inte kunna tänka dig lägga upp en bild på grejerna i enlighet med:
https://www.sweclockers.com/artikel/20347-handla-sakert-i-swe...

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

1400 för ett och hämtar senast i morgon.

Justerade upp budet
Permalänk
Medlem

@DavidtheDoom: Absolut, jag fixar det. Måste bara ner i källaren sen ikväll och leta upp de andra korten. Då jag bara hade ett liggandes uppe i lägenheten som suttit kvar i spelburken så var jag lat och fotade av bara det.

/J

Permalänk
Medlem

3000 kr + frakt för 2 st

Permalänk
Medlem

6500kr + frakt för alla 5

Permalänk

2000kr+frakt för ett kort+nätagg.
Mvh Mathias

Permalänk
Avstängd

Rätt förvirrad nu men ehm 1500 för 1 😅 (kort 5 säger vi)

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰

Permalänk
Medlem

1500 för ett kort kan hämta.

Permalänk
Medlem

7500kr + frakt för alla 5? vill du uppdatera vilket bud du tycker leder?

Permalänk
Medlem

Här är bild på alla fem korten! Jag har slutinlämning i skolan på fredag, och har fn väldigt lite tid över att tänka på grafikkort så jag ber om ursäkt för extremt tröga svar. Vid närmare eftertanke så kanske jag skulle väntat med annonsen, men nu blev det så här, hoppas det inte skapat några problem. Jag har egentligen ingen brådska att sälja korten, känns mer trist bara att de ligger och skräpar istället för att användas. Som ni ser så är två av dem msi brandade, men det är exakt samma kort då det är referensutförandet.

Permalänk
Medlem

7700 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

8000kr + frakt

Permalänk
Medlem

8300 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

8500kr + frakt

Permalänk
Medlem

Så, då var äntligen skolan avklarad! Jag tackar så mycket för alla bud och ber om ursäkt för att jag inte varit jättebra på att svara.

Jag säljer gärna alla fem på en gång för jag ska resa till Bohuslän strax och måste eventuellt sätta min bror på att skicka iväg dem till köparen om det inte hinns med ikväll. Han är ändå på växtbevattnings-duty och måste därför mer eller mindre göra detta för mig också.

Så om ingen vill buda över @Denaca s bud på 8500+frakt så blir det bra. Har letat reda på fem st orginalkartonger också, det enda jag inte hittat är plastbitarna som sitter på kontakterna när kortet kommer och som man sedan tar bort.

Finns det några forumstandarder i avseende på betalning och frakt, förskott/vid leverans, använda sig av blocketpaketet osv?

Jag har tidigare genomfört liknande affärer med blocketpaketet och det har fungerat bra och smidigt.

Tack så mycket för visat intresse, och ha en trevlig nationaldag!

/Jonas

skrev fel namntag
Permalänk
Medlem
Skrivet av ecki:

Så, då var äntligen skolan avklarad! Jag tackar så mycket för alla bud och ber om ursäkt för att jag inte varit jättebra på att svara.

Jag säljer gärna alla fem på en gång för jag ska resa till Bohuslän strax och måste eventuellt sätta min bror på att skicka iväg dem till köparen om det inte hinns med ikväll. Han är ändå på växtbevattnings-duty och måste därför mer eller mindre göra detta för mig också.

Så om ingen vill buda över @Denaca s bud på 8500+frakt så blir det bra. Har letat reda på fem st orginalkartonger också, det enda jag inte hittat är plastbitarna som sitter på kontakterna när kortet kommer och som man sedan tar bort.

Finns det några forumstandarder i avseende på betalning och frakt, förskott/vid leverans, använda sig av blocketpaketet osv?

Jag har tidigare genomfört liknande affärer med blocketpaketet och det har fungerat bra och smidigt.

Tack så mycket för visat intresse, och ha en trevlig nationaldag!

/Jonas

Blocketpaket låter som en bra ide!