Permalänk
Medlem

Företagsannonsering

Kan man inte börja med företagsannonsering här på Swec?
Jag vill mer än gärna betala mer och fortsätta med köpes annonser utan att riskera baning och avregistrering.
Golden regards...

Permalänk
Medlem
Skrivet av KAMIKIRI:

Kan man inte börja med företagsannonsering här på Swec?
Jag vill mer än gärna betala mer och fortsätta med köpes annonser utan att riskera baning och avregistrering.
Golden regards...

Menar du möjligtvis köp och säljannonser i Marknaden då väl alla andra annonser här redan är från företag?

Permalänk
Medlem

Japp. För mina regelbundna köpes annonser klassades som i överdrift för att vara privatannons. Dom har tolkast som att jag bedrev en verksamhet tydligen med ekonomisk vinning. Vilket jag inte gör. Marknaden är endast tillför privat bruk med riktigt luddiga regler. Jag vill gärna fortsätta annonsera. Då det jag söker finns att få tag på nästan endast här. Hoppas på lättade regler. Hälsar ledningen och hoppas på positiv respons... 😁

Permalänk
Geeks
SweClockers

@KAMIKIRI Marknaden är avsedd för privatpersoner och inte anpassad för olika slags handelsverksamheter, vilket inte nödvändigtvis har någonting med ekonomisk vinning att göra. Den som bedriver handel i sådan skala att det bedöms avvika från syftet med avdelningen kommer således att bli stoppad av moderatorerna.

Vill du annonsera som företag kan du alltid kontakta våra säljare genom att skriva in till oss via kontaktformuläret nedan, så hjälper de dig.

https://www.sweclockers.com/kontakt

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015