Asus Geforce RTX 2070 Super Rog Strix

Permalänk
Medlem

Asus Geforce RTX 2070 Super Rog Strix

Säljer den pga uppgradering till 2080ti

Funkar hur bra som helst, bra prestanda

i nyskick Köpte den för en månad sen.
Levereras i orginalkartong

https://www.webhallen.com/se/product/305776-ASUS-ROG-Strix-Ge...
Nypris 8099kr

Säljes till högstbjudande

Pris: bud från 5000 kronor

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Design Define R6 TG / Intel I7 8700K / Deepcool EX 360 RGB White / ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING / ASUS ROG STRIX GeForce GTX 2080Ti 11GB OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB CL16 3200MHz / Samsung 970 EVO SSD 500GB M.2 X2 / be quiet Straight Power 11 CM 1000W.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Hmm, den som du länkade från tradera är väl en annan version av kortet? Det står "OC" på lådan (det finns tre versioner, åtminstone, av kortet... en utan extra beteckning och en med "Advanced" och den värsta med "OC")?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alundstroem:

Hmm, den som du länkade från tradera är väl en annan version av kortet? Det står "OC" på lådan (det finns tre versioner, åtminstone, av kortet... en utan extra beteckning och en med "Advanced" och den värsta med "OC")?

Det har du rätt i, känns fortfarande lite skumt.

OnT: Lägg gärna upp en bild med namn och datum för att undvika spekulationer. Ber om ursäkt om jag väckt några tvivel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Det har du rätt i, känns fortfarande lite skumt.

OnT: Lägg gärna upp en bild med namn och datum för att undvika spekulationer. Ber om ursäkt om jag väckt några tvivel.

Jag kan hålla med (: bra koll

Permalänk
Medlem

Denna kortet är redan såld, den var OC edition

Den jag säljer inte OC edition 😉

Visa signatur

Fractal Design Define R6 TG / Intel I7 8700K / Deepcool EX 360 RGB White / ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING / ASUS ROG STRIX GeForce GTX 2080Ti 11GB OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB CL16 3200MHz / Samsung 970 EVO SSD 500GB M.2 X2 / be quiet Straight Power 11 CM 1000W.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hanini:

Denna kortet är redan såld, den var OC edition

Den jag säljer inte OC edition 😉

Alright! Tack för det! Bjuder 5000kr, men önskar fler bilder.

Permalänk
Medlem

@Chrillthebill:
vad är det för bilder du vill?

Visa signatur

Fractal Design Define R6 TG / Intel I7 8700K / Deepcool EX 360 RGB White / ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING / ASUS ROG STRIX GeForce GTX 2080Ti 11GB OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB CL16 3200MHz / Samsung 970 EVO SSD 500GB M.2 X2 / be quiet Straight Power 11 CM 1000W.