Hifi dac och tube amp till hörlurar, samt billiga Gaming dac/amps

Permalänk
Medlem

Hifi dac och tube amp till hörlurar, samt billiga Gaming dac/amps

Säljer ett par oöppnade GSX1000 från sennheiser. Det är dosa som funkar som gaming dac/amp och har massa förinställda inställningar som 7.1 surround eller 2.0 hifi samt inställningar till filmer, spel och fps. Kvitto finns och det är fortfarande runt 2 år kvar av garantin. Nypris är 2549kr men jag säljer dem för 1500kr + frakt. Rekommenderas starkt då jag använder en själv och nu kan man inte lira spel utan den.

Säljer även en modi dac från schiit med multibit function, en av dem billigaste dacsen med riktig multibit. Nypris är 250$ (2360Kr) genom hemsidan men efter frakt och tull avgift hamnar den på runt 350$ (3300kr) jag säljer den för 2000 + frakt.

Säljer en darkvoice 336SE tub förstärkare med en mörk ljudsignatur som jag använt till mina hd650. Nypris är 2700kr från amazon, men jag säljer denna för 1650 + frakt.

Köpte DACen och tub förstärkaren för att lyssna på musik men det blev inte så mycket musik lyssnade utan mest Gaming så dem har inte använts så mycket. Tuberna tlll darkvoicen har fortfarande en lång livslängd kvar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Nypris på GSX1000 2500kr nu ja, men de har kostat 1700kr under en längre tid. Bara att kolla prisjakt historiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Nypris på GSX1000 2500kr nu ja, men de har kostat 1700kr under en längre tid. Bara att kolla prisjakt historiken.

Jag förstår det men det var för 3 månader sen och priserna ändras hela tiden, samma sak med ram minnen och skärmar samt grafikkort alla saker har skiftat i pris och man får helt enkelt anpassa sig efter marknaden. Du kan vänta ett halv år till om du vill och då säga att dem kostade 1700kr för ett halv år sen och att det är ett orimligt pris. Om priset skulle ändras så gör mitt pris också det. Lägg även märke till att lägsta priset någonsin var 1600kr och dem här helt nya oöppnade dacsen är fortfarande billigare.

Kan va trevligt för folk som ville ha en (som mig själv) men att man fortfarande kan få tag på en för ett rimligt pris nu när som du säger att dem har ökat i pris. Att sälja för 1000kr som ett par har velat ha för är inget annat än fantasi priser vid det här laget.

Permalänk
Medlem

Varför har du så många av dem? Räcker det inte med en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fl4nk:

Varför har du så många av dem? Räcker det inte med en?

Äsch köpte mer medans jag köpte en till mig själv

Permalänk
Medlem

Darkvoice 1500 + frakt

Visa signatur

:>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cuby:

Darkvoice 1500 + frakt

Har fått bud på 1800kr + frakt i pm

Permalänk
Medlem

@DunderFarre: ok, men då får det vara för min del. Men hör gärna av dig om det inte blir av

Visa signatur

:>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cuby:

@DunderFarre: ok, men då får det vara för min del. Men hör gärna av dig om det inte blir av

Yes 😁

Permalänk

köper en för 1500kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Finns GSX1000 kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bore69:

Finns GSX1000 kvar?

Yes, finns några kvar

Permalänk

Bjuder 1500kr + frakt för dacen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av greenflow:

Bjuder 1500kr + frakt för dacen.

Det för lågt tyvärr