Blizzcon 2020 ställs in på grund av coronaviruset

Blizzcon 2020 ställs in på grund av coronaviruset

Blizzard Entertainment meddelar att Blizzcon 2020 inte kommer gå av stapeln i år som ett resultat av COVID-19.

Läs hela artikeln här

Gör som Nintendo och kör ett kort "evenemang" online.

Det blir tillräcklig hype ändå kring utannonseringarna tycker jag!

WAHT??

Vore effektivare att utgå från att allt är inställt och utannonsera de event som faktiskt blir av i nuläget istället.

Hoppas det kommer lite Diablo Immortal nyheter ändå.

Skrivet av Trebsor:

Vore effektivare att utgå från att allt är inställt och utannonsera de event som faktiskt blir av i nuläget istället.

Eller hur! Vore väl mer anmärkningsvärt om de inte ställde in pga Corona.

Skrivet av lindahlj:

Hoppas det kommer lite Diablo Immortal nyheter ändå.

Ja, alla har väl telefoner?!

sweet, undrar om det kan bli bra om de kör allt online, tycker deras vanliga Virtual Ticket e riktigt bra

Tyck vad ni vill om blizzard men jag ser fram emot blizzcon varje år. Är nice att casta det på tv och dricka nåt gott.

Skrivet av Blupparen:

Tyck vad ni vill om blizzard men jag ser fram emot blizzcon varje år. Är nice att casta det på tv och dricka nåt gott.

Håller med! Jag spelar inga Blizzardspel längre men Blizzcon är alltid nice att följa

Enkelt att skylla på när inga nyheter finns att presentera.

Skrivet av superapan:

Enkelt att skylla på när inga nyheter finns att presentera.

Hade hoppats på att dom skulle göra ett online-event, men som du säger så har dom väl inte så mycket att presentera. Hörde jag indie-företag?

Passar väl perfekt för dem då de antagligen inte hade något konkret att visa. D4 är fortfarande långt bort, WoW Shadowlands släpps ju snart, HotS/SC2 m.fl spelas väl knappt av någon? Antar att de kanske hade visat upp OW2? Diablo Immortal lär väl knappast få tid i rampljuset något mer efter floppen sist.

Mycket klokt beslut, vi måste göra allt för att bli av med det här hemska viruset COVID-19.

Inte en JÄVEL e förvånad!

Är det NÅT event som INTE ställts in egentligen?

Nu blir man ledsen

Jag som sett fram emot revealen av samma Winter Wonderland event som de haft varje år 😢