Olika antal artikel på sida 1 av framsidan och arkiv.

Permalänk
Medlem

Olika antal artikel på sida 1 av framsidan och arkiv.

Hej

Vet inte om det är något ni tänkt på men söker man efter en några dagar gammal artikel som inte är på första sidan och går längst ner och trycker på arkiv så hamnar man på sida 2 i arkiv.

Men artikeln man söker är på sidan 1 i arkivet men än då inte på första sidan/framsidan,
så man måste skrolla längst ner till arkiv och hamna där på sida 2 och sen gå tillbaka till sida 1 under arkiv för att hitta dom.

Så kan bli lätt förivrande att hitta

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Merlinen:

Hej

Vet inte om det är något ni tänkt på men söker man efter en några dagar gammal artikel som inte är på första sidan och går längst ner och trycker på arkiv så hamnar man på sida 2 i arkiv.

Men artikeln man söker är på sidan 1 i arkivet men än då inte på första sidan/framsidan,
så man måste skrolla längst ner till arkiv och hamna där på sida 2 och sen gå tillbaka till sida 1 under arkiv för att hitta dom.

Så kan bli lätt förivrande att hitta

Hej,

Tack för feedback.
Det är en kompromiss vi gjorde förut (vill minnas att det var i samband med något CES) när det pumpades ut väldigt mycket nyheter som sida 2 matchades bäst.
Nu till vardag när vi lyfter lite kul forumtrådar och annat spännande material så håller jag med om att det kan vara lite missmatch.
Jag tar med mig denna internt och så bollar vi lite och ser om/vad vi justerar.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W